Басы » Кембридж бағдарламасы » Теріс сандарды қосу

Теріс сандарды қосу

Маңғыстау Облысы ,Ақтау қаласы

№11 мамандандырылған физика-математика мектебі

математика пәні мұғалімі

Ескалиева Б.К.

Пед .өтілі 30 жыл  санаты жоғары

екінші деңгей бойынша серттификатталған

Тақырып:Теріс  сандарды қосу
Мақсаты:Теріс сандарды қалай қосу керек екендігін үйрену.

Міндеттері:Теріс сандарды қосу алгоритмін білуге міндетті.Оқушылар теріс сандарды қосып үйренудегі дағдыларын жетілдіру .

Нәтижесі: Диологтік оқыту арқылы оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.

Модуль:  диалог, АКТ, оқушылармен   шығармашылық жұмыс

Сілтеме:6- сынып оқулығы, дидактикалық оқу-құралы, тапсырма жазылған карточкалар,СЛАЙД.

Кіріспе: сыныпты топқа бөлу

Топқа  бөлуде  оқушыларға түстерді таңдау ұсынылады сол арқылы бөлінеді.

  2мин

Сабақтың барысы

Кезең.

Берілетін уақыт (45мин)

Сабақтың өту барысы

Оқушы жұмысы

жабдықтар

Қайталау

 

4мин+4мин

1)    1-тапсырма: Үлестірме карточкалар беріліп ,оқушылар сол тапсырмаға сұрақтар қойып, топта талдап жауап береді.

 

 

1.Сұрақтар 3тен кем емес дайындалып, оларға топтан бір оқушы шығып жауап береді.

2. Әр топтағы топ басшысы оқушылардың ішінен бір оқушыны ұсынады.

1)   Интертақтаға 4 топқа сұрақтарға беріліп  оқушылар оған жауап береді.
Білім

 

10мин

2-тапсырма

Әр топқа жеке таңдап алған түсіне байланысты карточкаға жазылып тапсырмалар таратылады.Әр топ жеке орындайды .

2-тапсырма:Бұл тапсырманы оқушылар топта талдап, ортақ бір шешімге келіп, шыққан оқушылар орындаған тапсырамларының ережелерін қамтып, айтып шығарады. Математика 6, 100-бет
Түсіну,талдау

 

8 мин

3-тапсырма:барлық топтағы оқушыларға жұптық тапсырма беріліп оны келесі топтар  жұбы тексеріп береді. 1-2.топ :  бірдей тапсырма есепті талдайды,

3-4.топ :бірдей тапсырма есепті талдайды

 

Математика 6 дидактика 18-1- бет-Өз-6,
Қолдану

7 мин

4- тапсырма:№433есепті шығарып 4-топ тексереді.

 

3-топ орындайды 4-топ тексереді. Математика 6,
 

Жинақтау

5мин

 

5-тапсырма«Фишка»

ойынын ойнайды

Оқушылар ойнайды Әдістемелікте 42- бет
Бағалау

5мин

оқушылардың бағаланады, үйге тапсырма беріледі №426,428,429  

1-тапсырма:Төмендегі қос теңсіздікке  сұрақтар қойып ,
сол сұрақтарға жауап беріңдер.2-топ

-5≤X≤ 3,6

Төмендегі қос теңсіздікке  сұрақтар қойып ,
сол сұрақтарға жауап беріңдер.1-топ                                              -3,6<X<7,6

Төмендегі суретке қарап , сұрақтар қойып ,
сол сұрақтарға жауап беріңдер.3-топ

2- тапсырма:

1- топқа: 1)-10+(-0,5);2)-7,03+(-16,25);3)-  +(- ;

2- топқа: 1)-0,15+(-5);   2)-7,75+(-16,25);    3)-  +(- ;

3- топқа: 1)-0,15+(-5,85);   2)-7 +(-16,25);    3)-14  +(- );

4- топқа: 1)-30,52+(-6,48);   2)-17,23 +(-16);    3)-21  +(- );

3-жұптық тапсырмаБұл тапсырмада оны орындап келесі топтағы дәл осындай тапсырма орындап отырған оқушылар жұбына береді  олар тексереді .Бәрі дұрыс болса «1» ұпай егер  ең болмағанда біреуі дұрыс болмаса топ мүшелері «0» ұпай алады .

1)-128+(-12)=   -10+ (-   ) =

+(-6 ) = бұл 4-оқушыға

3-жұптық тапсырма-0,6+(-1,24) =    -3     +(-4  )  =

-11  + (-124)= бұл 4-оқушыға

3- жұптық тапсырма-3 +(-1,4) =    —     +(-15 )  =

-8  + (-4,7)= бұл 4-оқушыға

3-жұптық тапсырма-3  +(-4) =     -7  +(-0,25) =

—  + ( —  )= бұл 4-оқушыға

3-жұптық тапсырма-0,03+(- 17,23)=  -3  + (- 4  ) =

-134+ (-  )= бұл 4-оқушыға

3- жұптық тапсырма

-0,43+(- 17,03)=

-2  + (- 5  ) =

-132+ (-  )=бұл 2-оқушыға

4- тапсырма №433 тапсырма

Жұлдызша орнына  теңдік тура болатындай санды жазыңдар.

(- 16) + (- *) = -25

(-7,4)+(-*) =-10

(-*) +(-4,25) =-6

(-3  )+(-*)= -5

«Фишка »ойынын ойнайды (сергітуге)

Ойын мақсаты:Оқушылардың теріс сандарды қосып үйренудегі дағдыларын жетілдіру.

Ойын реті :Кестеде фишка бір санда тұр. Оқушылар фишканы кестеде жылжыта отырып, ондағы теріс санды бірінен    қоса береді.Фишка кері жүріс жасап,болған торға қайта бармайды. Кім қосылғышты қосып ,қосындыны дұрыс табады . сол «6 ұпай» деп есептеледі.

-2

-7

-8

-6

-6

-15

-3

-16

-16

-11

-1

-17

-9

-12

-14

-30

-22

-5

-10

-20

 

-2

-7

-8

-6

-6

-15

-3

-16

-16

-11

-1

-17

-9

-12

-14

-30

-22

-5

-10

-20

-2

-7

-8

-6

-6

-15

-3

-16

-16

-11

-1

-17

-9

-12

-14

-30

-22

-5

-10

-20

-2

-7

-8

-6

-6

-15

-3

-16

-16

-11

-1

-17

-9

-12

-14

-30

-22

-5

-10

-20

—          Сабақты  қорытындылау:   Оқушылардың  бағалау    мониторингісі  жасалынады.  Осы  мониторинг  бойынша  оларды  бағалаймын.  Оқушылар  бағалау  рейтингісі  мен  жинаған  ұпайларына  қарап,  өздерін  бағалайды.

—          Бағалау  рейтингісі:

—           34 – 36 ұпай                       «5»

—          30 – 33 ұпай                       «4»

—          20 – 29 ұпай                       «3»

—                                            Барлығы:  36  ұпай

—          Бағалау  мониторингісі.

 

Пайдаланылған әдебиеттер

—          1.Мұғалімге арналған нұсқаулық

—          2.Алдамұратова Т.А.,Байшоланов Т.С. Математика,6-сынып оқулығы

—          3. Алдамұратова Т.А.,Байшоланов Т.С.  Оқыту әдістемесі

—          4.Ершова А. П.,Голобородько В.В.,Ершова А.С.  Самостоятельные и       контрольные работы.6-класс

[bws_related_posts] 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *