Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Аңыз әңгімелер «Асан Қайғының жерұйықты іздегені»

Аңыз әңгімелер «Асан Қайғының жерұйықты іздегені»

asanТалап негізгі мектебінің
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні Билялова Бақытжан Балтабайқызы 5 сынып Талап негізгі мектебі

Тақырыбы: Аңыз әңгімелер «Асан Қайғының жерұйықты іздегені»
Сілтеме Әдебиет Авторлары: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, слайдтар, сабақ жоспары, карта.
Жалпы мақсаты
1. Аңыз әңгіме, Асан қайғы туралы түсінік беру.
2.Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, өзіндік пікір айту, негізгі мәселені анықтай білу, сұрақ қою дағдыларын, сыни тұрғыда ойлауын дамыту.
3. Асан Қайғының қасиеттері мен істерінің мәнін терең түсініп, өз бойларына дарытуға, кейіпкерден үлгі ала білуге тәрбиелеу. Оқушыларды шешендікке, тапқырлыққа , адамгершілікке, ізгілікке баулу, елжандылыққа тәрбиелеу.

Міндеттер
1.Оқушылардың белсенділігін арттыру;
2.Оқушылардың білетін білімін жаңғырту;
3 . Аңыз әңгімелердің тақырыбы мен идеясын анықтау;
4. Өз ойларын еркін айтып, бір-бірінің пікірін тыңдау;
5. Ұжымдасып бірлесе жұмыс істеу.
Мұғалім үшін оқу нәтижелері 1. Жеке, жұппен, топтаса отырып шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;
2.Мұғалім оқуға бағыттап отыру;
3.Оқушылардың бірін-бірі бағалау мүмкіндіктерін жасау.
Сабақтың түрі,әдіс тәсілдері Жаңа сабақ
Сұрақ –жауап, ішінара ізденіс, жинақтау, , талдау.
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар арқылы оқушылардың ұжымдық ойлау әрекеттерін ұйымдастыру.
Сабақтың көрнекілігі Интерактивті тақта, әдістемелік құралдар,бағалау парағы
Күтілетін нәтиже 1. Жаңа сабақ материалын толық меңгереді;
2. Аңыздың тақырыбы мен идеясын анықтайды;
3. Асан Қайғы жайлы мәлімет алады;
4. Бір-біріне сұрақ қояды;
7. Ой қорытады;
8. Пікірлерін айтады;
9. Ұжымдасып еңбек етуді үйренеді.
Ұйымдастыру
кезеңі 1. Сәлемдесу;
2. Түрлі -түсті суреттер қиындысы арқылы топқа оқушыларды топтастырамын.
3. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру барысында оқушылар іштей өздеріне тілек тілейді, содан соң сол тілекті кез-келген сыныптасына арнайды.
2 мин

Жаңа сабақ
1. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1.Оқушылардан үй тапсырмасын сұраймын: «Қырық өтірік» ертегісіне байланысты салынған суреттерді қорғайды.

А) «Асан Қайғының зары » өлеңін үнтаспадан тыңдау ( Қ. Мырзалиев)
Ә) Өлеңнің мазмұны сұралады.
Б) Асан Сәбитұлының тарихта болғаны туралы деректер слайд арқылы көрсетіледі 1.Оқушылар»Қырық өтірік «ертегісі бойынша салынған суреттерді сипаттайды
2. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Сабақтың барысы
2. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті 28 мин
1. Топтар мәтінді іштей оқиды ;
2 Түсінгендерін топ ішінде өзара талқылайды;
3.Топтарға тапсырмалар беріледі
1 топ- Асан Қайғаның жерұйықты іздеу мақсаты не?
2-топ- Барған жеріне қонымды баға бергенін қалай түсінесің?
3-топ- Туған жерлеріне баға беру
1. Оқушылар өз топтарында оқиды.
2.Тиісті анықтамаларды мысалмен талдап, өз сөздерімен дәлелдейді, флипчарттарға жазады.
1-топ
Асан Қайғаның жерұйықты іздеу мақсатын топпен айқындап дәлелдер келтіреді

2-топ
Өз пікірлерін қорғайды
3-топ
Өз түсініктерін дәлелдейді.
1.Ойтолғаныс «Асан Қайғының жүрген жолдары»
2. Топ оқушыларының жұмысын топ басшысына бағалату;

6. Берілген бағалау парағына топ басшысының бағалауы бойынша бағаларын қоюын қадағалайды.
1.Суретті мазмұнды жоба жасайды, Қазақстан картасы арқылы оқушылар пікірі салыстырылады, қорғайды.
2. Топ оқушыларының жұмысын топ басшысы бағалайды;
9. Берілген бағалау парағына топ басшылары өздерінің бағалауы бойынша бағаларын қояды, айтады
Бекіту 5 мин
3. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Қазақстанның қалаларын атау

Мақсаты:оқушылар берілген сұрақтардың жауабын іздейді, талдайды, анықтайды, жазады.
Оқушылар жауабын бағалау Оқушылар қалалардың атауын есте сақтайды, картадан көрсетеді.

Топ басшылары бағалайды.
Қорыту Күтілетін нәтиже 3 мин
4 .Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Рефлексия Ойларын жазады.
Бағалау 2 мин
5. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Берілген бағалау парағындағы оқушылардың бағаларын қорыту Бағалау парағындағы ұпайлар есептеледі.
Үйге тапсырма 1 мин
6. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Тапсырмалар тақтада жазылады. Аңыз әңгімелердің белгілерін білу, эссе жазу.» Өзіңнің туған жерің — Мысыр шахарың » Күнделікке жазады.

1 пікір

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *