Жалағаш кенті
№123 Т.Жүргенов атындағы орта мектебінің
І деңгей тыңдаушысы
Құлманқұлова Сәуле Жәлиқызының
Мектептегі іс-тәжірибе кезіндегі жоспары.
|
р/с |
Атқарылатын жұмыс |
Мерзімі |
Ресурстар |
Жауаптылар |
Нәтиже |
І апта |
1. | а)Курста алған білімді жинақтау;
б)Мектеп директорымен кәсіби әңгіме жүргізу үшін сұрақтар даярлау; |
26.08. |
Сұрақ- жауап | І деңгей мұғалімі | Өзгеріс енгізу үдерісін түсінеді |
2. | а).Мектеп директорымен кәсіби-әңгіме жүргізу;
б).Команда құру хабарлама жазу (мектеп әкімшілігінен, ӘБ жетекшілері, шығармашылық топ, озат мұғалімдер); в).Рефлексивті есеп жазу; |
27.08. |
суретке түсіру, бейнежазбаға түсіру (рұқсат болған жағдайда); | І деңгей мұғалімі | Оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізуге көмектеседі | |
3. | а).Қомандамен кәсіби-әңгіме жүргізу;
б).Мектеп мұғалімдерінен сауалнама алуға материалдар даярлау; в).Рефлексивті есеп жазу; |
28.08. |
суретке түсіру; бейнежазбаға түсіру
Сұрақ – жауап, сауалнама |
І деңгей мұғалімі,
команда |
Ынталы мұғалімдерден топ құрып,жұмыс ұйымдастырады | |
4. | а).Мектепішілік семинар-тренинг өткізу;
б).Мұғалімдерден сауалнама алу; в).Мектептің жағдайын анықтау үшін деректер жинау; г). Рефлексивті есеп жазу ; |
29.08. |
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру; |
І деңгей мұғалімі | Мектепті жетілдіруге ықпал етеді | |
ІІ апта |
1. | а).Мектеп оқушыларынан сауалнама алуға материалдар даярлау;
б).Коучер, ментор және тәлім алушылармен сұхбаттасу, таныстыру жұмысын жүргізу (1-сабақ); в) Рефлексивті есеп жазу; |
2.09. |
Сұрақ — жауап | І деңгей мұғалімі Психолог,
Сынып жетекші |
Әріптестерінің тәжірибесін өзгертуге күш салады |
2. | а).Мектеп оқушыларынан сауалнама алу;
б).Ата-аналарға сауалнама алу үшін материалдар жинақтау; в). Рефлексивті есеп жазу; |
3.09. |
Ата-анадан рұхсатнама алу; суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру; |
І деңгей мұғалімі,
Психолог, Сынып жетекші |
Оқушы қажеттілігі ескеріледі | |
3. | а).Ата-аналардан сауалнама алу;
б).Сауалнамалардың қортындысын талдау, мониторинг жасау; в).Мектептің жағдайын анықтау үшін деректер жинау; г). Рефлексивті есеп жазу; |
4.09. |
суретке түсіру;
|
І деңгей мұғалімі,
Психолог, Сынып жетекші |
Ата-ана | |
4. | а).Сауалнама қорытындысы бойынша командамен кәсіби-әңгіме жүргізу ;
б).І жұмыс Коучердің орта мерзімді жоспар құруын түсіндіру, бақылау; в).Рефлексивті есеп жазу;
|
5.09. |
Суретке түсіру | І деңгей мұғалімі,
|
Әріптестерінің кәсіби дағдылары мен сенімін дамытады | |
5. | а).МДЖ жоспарын жасау, өзгеріс енгізу;
б).Рефлексивті есеп жазу; |
6.09. |
Жиналған материалдар | І деңгей мұғалімі | Белгілі мақсат қоюға үйренеді | |
6 | а).Бетпе-бет кездесу ұйымдастыру.
Тақырыбы: «Сын тұрғысынан ойлау моулінің көмегімен оқушының ойлау белсенділігін арттыру» б),Рефлексивті есеп жазу; |
7.09. |
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру |
І деңгей мұғалімі
Құлманқұлова Сәуле
|
«Сын тұрғысынан ойлау» модулінің әр түрлі әдіс-тәсілдері туралы біледі,оларды оқу процесінде мақсатты түрде қолданады | |
ІІІ апта |
1. | а).МДЖ жоспары бойынша командамен кәсіби-әңгіме жүргізу;
б).ІІ жұмыс Коучердің орта мерзімді жоспар құруын түсіндіру, бақылау; в).Рефлексивті есеп жазу; |
9.09. |
Суретке түсіру | І деңгей мұғалімі,
Искакова Ә
|
Нақты өзгерістерді іске асыру үшін қажеттіліктерді анықтай алады |
2. | а).І жұмыс Коучтің сабағына ену;
б).Өтілген сабаққа рефлексиялық есеп жазу; в).Коучермен кәсіби әңгіме жүргізу; г).Рефлексивті есеп жазу; |
10.09. |
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру; |
І деңгей мұғалімі,
Рысбаева Л |
Диагностика жүргізу қабілеті дамиды | |
3. | а).ІІ жұмыс Коучтің сабағын бақылау;
б).Өтілген сабаққа рефлексиялық есеп жазу; в).Коучермен кәсіби әңгіме жүргізу; г). Рефлексивті есеп жазу; |
11.09. |
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру;
|
І деңгей мұғалімі
|
||
4. | а).Бетпе-бет кездесу ұйымдастыру
Тақырыбы: « Оқудағы әлеуметтік өзара іс-қимыл, әлеуметтік өзара іс-қимыл ауқымын кеңейту». б).Рефлексивті есеп жазу; |
12.09. |
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру |
І деңгей мұғалімі
|
Мұғалім-оқушы әлеуметтік өзара әрекеттестігі оқумен қалай байланысты екендігін және осындай қарым-қатынастың мүмкіндіктерін қалай кеңейтуге болатынын түсіну
|
|
5. | а).Тәлімгерлер өздеріне тәлім алушылар алып, оларға
7 модульді түсіндіреді (2-сабақ); б).Тәлім алушыларға бағыт-бағдар беру, жұмыстарын бақылау; в).Рефлексивті есеп жазу; |
13.09. |
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру;
|
І деңгей мұғалім Есаханова М Қанатбаева Г | Жаңаша ойлау дағдысы қалыптасады | |
6 | а).Бетпе-бет кездесу ұйымдастыру
Тақырыбы: «Мектеп мұғалімдерінің педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мен бағалай білуге көмектесу мақсатында 7 модуль бағдарламасын қолдау тиімділігі» б).Рефлексивті есеп жазу; |
14.09. |
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру |
І деңгей мұғалімі
|
Мұғалімдерде 7 модуль туралы мәлімет қалыптасады. | |
ІҮ апта |
1. | а).LS әдісін сабаққа калай енгізу туралы тәлім алушыларға, түсіндіру (3-сабақ);
б).Тәлім алушылармен келісе отырып, жоспар құру; в). Рефлексивті есеп жазу; |
16.09. |
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру |
І деңгей мұғалімі,
|
LS-дің сыныпты зерттеу нысандрының бірі екендігін біледі |
2. | а).LS әдісімен 1-сабақты өткізу;
б)Тәлім алушылар зерттеу әңгімесін жүргізу; в).Кері байланыс жаздырту; г).Рефлексивті есеп жазу (қолданған әдістерді енгізу); |
17.09. |
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру; постер, маркер, интерактив тақта |
І деңгей мұғалімі,
|
LS тәсілін сабақта қолдана алады | |
3. | а).LS әдісімен 2-сабақты өткізу;
б).Тәлім алушылар зерттеу әңгімесін жүргізу; в).Кері байланыс жаздырту; г). Рефлексивті есеп жазу (қолданған әдістерді енгізу); |
18.09. |
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру; постер, маркер, итерактив тақта |
І деңгей мұғалімі,
|
LS әдісімен зерттеуді,жоспарлауды үйренеді | |
4. | а).Тәлім алушылар зерттеу әңгіме жүргізу;
б).Кері байланыс жаздырту; в) Рефлексивті есеп жазу (қолданған әдістерді енгізу); |
19.09. |
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру постер, маркер, итерактив тақта |
І деңгей мұғалімі,
|
Жаңаша ойлау дағдысы қалыптасады | |
5. | а).Тәлім алушымен кәсіби әңгіме жүргізу;
б).Кері байланыс жаздырту; в).Рефлексивті есеп жазу; |
20.09. |
суретке түсіру;
бейнежазбаға түсіру, постер, маркер, итерактив тақта |
І деңгей мұғалімі,
|
Кері байланыс жасай алады | |
Ү апта |
1. | а).Тәлімгер мен тәлім алушылармен кәсіби әңгіме жүргізу
б).Кемшіліктерді жоюға жұмыстар жүргізу в). Рефлексивті есеп жазу |
23.09. |
суретке түсіру | І деңгей мұғалімі
Тәлімгерлер мен тәлім алушылар |
Қателіктерден қорытынды жасай алады |
2. | а).Желілік қоғамдастық құруды ұйымдастыру;
б). «Мұғалімдер қауымдастығы» желілік қоғамдастық құру; в).Рефлексивті есеп жазу; |
24.09 |
Компьютер,
интернет |
І деңгей мұғалімі,
команда |
Топтарды конференцияларға тарта алады | |
3. | а).Желілік қоғамдастық құрған әріптестермен пікір алмасу;
б). Рефлексивті есеп жазу |
25.09. |
Сырдария ауданының мектептерінде | І деңгей мұғалімі,
«Сыр-Ағаш» желілік қоғамдастығыныңмүшелері |
Бірлескен зерттеулер жүргізеді | |
4. | а).6 А, 7 Б сынып оқушыларына зерттеу жұмыстарын жүргізу;
б).Сауалнама, сұрақ-жауап, тренингтер жүргізу; в). Рефлексивті есеп жазу; |
26.09. |
сауалнама, сұрақ-жауап, маркер,
постер. |
І деңгей мұғалімі,
Психолог, сынып жетекші |
Оқушы қажеттілігі анықталады | |
5. | а).Желілік қоғамдастық құрған әріптестермен пікір алмасу мақсатында мектеп базасында семинар-тренинг өткізу;
б).Рефлексивті есеп жазу; |
27.09. |
Жалағаш кентіндегі №123 Т.Жүргенов атындағы орта мектепте | І деңгей мұғалімі,
«Сыр-Ағаш. kz» желілік қоғамдастығыныңмүшелері |
Қарым-қатынас орнату мен білімді тарату
|
|
ҮІ апта |
1. | а)Семинар-тренинг қорытындысы бойынша командамен кәсіби-әңгіме жүргізу ;
б).Рефлексивті есеп жазу; |
30.09. |
Суретке түсіру | І деңгей мұғалімі,
«Сыр-Ағаш. kz» желілік қоғамдастығыныңмүшелері |
Бірлесіп атқарылатын пәрменді іс-қимылдар |
2. | а),Желілік қоғамдастық құрған әріптестермен пікір алмасу,конференцияға қатысу;
б). Рефлексивті есеп жазу |
1.10. |
Интернет арқылы №123 және №246 мектептердегі I деңгей мұғалімдері арасындағы өзара сұхбат | №123 және №246 мектептердегі I деңгей мұғалімдері | Мұғалім кәсіби дамиды | |
3. | а).Мектеп директорымен қорытынды жұмыс бойынша кәсіби әңгіме жүргізу |
2.10. |
Суретке түсіру | І деңгей мұғалімі | Өз-өзіне есепбереді | |
4. | а).Мектептегі іс-тәжірибені қорытындылау, рефлексивті есеп жазу |
3-4.10. |
І деңгей мұғалімі
Кулманкулова С |
Неге,қалай,не деген сұрақтарға жауап береді |