Басы » Кембридж бағдарламасы » Мектептегі іс-тәжірибе кезіндегі жоспары

Мектептегі іс-тәжірибе кезіндегі жоспары

sauleҚызылорда облысы,

Жалағаш кенті

№123 Т.Жүргенов атындағы орта мектебінің

І деңгей тыңдаушысы

Құлманқұлова Сәуле Жәлиқызының

Мектептегі іс-тәжірибе кезіндегі жоспары.

 

р/с

Атқарылатын жұмыс

Мерзімі

Ресурстар

Жауаптылар

Нәтиже

І апта

1. а)Курста алған білімді жинақтау;

б)Мектеп директорымен кәсіби әңгіме жүргізу үшін сұрақтар даярлау;

26.08.

Сұрақ- жауап І деңгей мұғалімі Өзгеріс енгізу үдерісін түсінеді
2. а).Мектеп директорымен кәсіби-әңгіме жүргізу;

б).Команда құру хабарлама жазу (мектеп әкімшілігінен, ӘБ жетекшілері, шығармашылық топ, озат мұғалімдер);

в).Рефлексивті есеп жазу;

27.08.

суретке түсіру, бейнежазбаға түсіру (рұқсат болған жағдайда); І деңгей мұғалімі Оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізуге көмектеседі
3. а).Қомандамен кәсіби-әңгіме жүргізу;

б).Мектеп мұғалімдерінен сауалнама алуға материалдар даярлау;

в).Рефлексивті есеп жазу;

28.08.

суретке түсіру; бейнежазбаға түсіру

Сұрақ – жауап, сауалнама

І деңгей мұғалімі,

команда

Ынталы мұғалімдерден топ құрып,жұмыс ұйымдастырады
4. а).Мектепішілік семинар-тренинг өткізу;

б).Мұғалімдерден сауалнама алу;

в).Мектептің жағдайын анықтау үшін деректер жинау;

г). Рефлексивті есеп жазу ;

29.08.

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру;

І деңгей мұғалімі Мектепті жетілдіруге ықпал етеді

ІІ апта

1. а).Мектеп оқушыларынан сауалнама алуға материалдар даярлау;

б).Коучер, ментор және тәлім алушылармен сұхбаттасу, таныстыру жұмысын жүргізу (1-сабақ);

в) Рефлексивті есеп жазу;

2.09.

Сұрақ — жауап І деңгей мұғалімі Психолог,

Сынып жетекші

Әріптестерінің тәжірибесін өзгертуге күш салады
2. а).Мектеп оқушыларынан сауалнама алу;

б).Ата-аналарға сауалнама алу үшін материалдар жинақтау;

в). Рефлексивті есеп жазу;

3.09.

Ата-анадан рұхсатнама алу; суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру;

І деңгей мұғалімі,

Психолог,

Сынып жетекші

Оқушы қажеттілігі ескеріледі
3. а).Ата-аналардан сауалнама алу;

б).Сауалнамалардың қортындысын талдау, мониторинг жасау;

в).Мектептің жағдайын анықтау үшін деректер жинау;

г). Рефлексивті есеп жазу;

4.09.

суретке түсіру;

 

І деңгей мұғалімі,

Психолог,

Сынып жетекші

Ата-ана
4. а).Сауалнама қорытындысы бойынша командамен кәсіби-әңгіме жүргізу ;

б).І жұмыс  Коучердің орта мерзімді жоспар құруын  түсіндіру, бақылау;

в).Рефлексивті есеп жазу;

 

5.09.

Суретке түсіру І деңгей мұғалімі,

 

Әріптестерінің кәсіби дағдылары мен сенімін дамытады
5. а).МДЖ жоспарын жасау, өзгеріс енгізу;

б).Рефлексивті есеп жазу;

6.09.

 Жиналған материалдар І деңгей мұғалімі Белгілі мақсат қоюға үйренеді
  6 а).Бетпе-бет кездесу ұйымдастыру.

Тақырыбы: «Сын тұрғысынан ойлау моулінің көмегімен оқушының ойлау белсенділігін арттыру»

б),Рефлексивті есеп жазу;

7.09.

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру

І деңгей мұғалімі

Құлманқұлова Сәуле

 

«Сын тұрғысынан ойлау»  модулінің әр түрлі әдіс-тәсілдері туралы біледі,оларды оқу процесінде мақсатты түрде қолданады

ІІІ апта

1. а).МДЖ жоспары бойынша командамен кәсіби-әңгіме жүргізу;

б).ІІ жұмыс Коучердің орта мерзімді жоспар құруын  түсіндіру, бақылау;

в).Рефлексивті есеп жазу;

9.09.

Суретке түсіру І деңгей мұғалімі,

Искакова Ә

 

Нақты өзгерістерді іске асыру үшін қажеттіліктерді анықтай алады
2. а).І жұмыс Коучтің  сабағына ену;

б).Өтілген сабаққа рефлексиялық есеп жазу;

в).Коучермен кәсіби әңгіме жүргізу;

г).Рефлексивті есеп жазу;

10.09.

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру;

І деңгей мұғалімі,

Рысбаева  Л

Диагностика жүргізу қабілеті дамиды
3. а).ІІ жұмыс Коучтің  сабағын бақылау;

б).Өтілген сабаққа рефлексиялық есеп жазу;

в).Коучермен кәсіби әңгіме жүргізу;

г). Рефлексивті есеп жазу;

11.09.

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру;

 

І деңгей мұғалімі

 

 
4. а).Бетпе-бет кездесу ұйымдастыру

Тақырыбы: « Оқудағы әлеуметтік өзара іс-қимыл, әлеуметтік өзара іс-қимыл ауқымын кеңейту».

б).Рефлексивті есеп жазу;

12.09.

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру

І деңгей мұғалімі

 

Мұғалім-оқушы әлеуметтік өзара әрекеттестігі оқумен қалай байланысты екендігін және осындай қарым-қатынастың мүмкіндіктерін қалай кеңейтуге болатынын түсіну

 

 

 

5. а).Тәлімгерлер өздеріне тәлім алушылар алып, оларға

7 модульді түсіндіреді (2-сабақ);

б).Тәлім алушыларға бағыт-бағдар беру, жұмыстарын бақылау;

в).Рефлексивті есеп жазу;

13.09.

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру;

 

І деңгей мұғалім Есаханова М Қанатбаева Г Жаңаша ойлау дағдысы қалыптасады
  6 а).Бетпе-бет кездесу ұйымдастыру

Тақырыбы: «Мектеп мұғалімдерінің педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мен бағалай білуге көмектесу мақсатында 7 модуль бағдарламасын қолдау тиімділігі»

б).Рефлексивті есеп жазу;

14.09.

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру

І деңгей мұғалімі

 

Мұғалімдерде 7 модуль туралы мәлімет қалыптасады.

ІҮ апта

1. а).LS әдісін сабаққа калай енгізу туралы тәлім алушыларға, түсіндіру (3-сабақ);

б).Тәлім алушылармен келісе отырып, жоспар құру;

в). Рефлексивті есеп жазу;

16.09.

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру

І деңгей мұғалімі,

 

LS-дің сыныпты зерттеу нысандрының бірі екендігін біледі
2. а).LS әдісімен 1-сабақты  өткізу;

б)Тәлім алушылар зерттеу әңгімесін жүргізу;

в).Кері байланыс жаздырту;

г).Рефлексивті есеп жазу (қолданған әдістерді енгізу);

17.09.

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру;

постер, маркер, интерактив тақта

І деңгей мұғалімі,

 

LS тәсілін сабақта қолдана алады
3. а).LS әдісімен 2-сабақты өткізу;

б).Тәлім алушылар зерттеу әңгімесін жүргізу;

в).Кері байланыс жаздырту;

г). Рефлексивті есеп жазу (қолданған әдістерді енгізу);

18.09.

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру;

постер, маркер, итерактив тақта

І деңгей мұғалімі,

 

LS әдісімен зерттеуді,жоспарлауды үйренеді
4. а).Тәлім алушылар зерттеу әңгіме жүргізу;

б).Кері байланыс жаздырту;

в) Рефлексивті есеп жазу (қолданған әдістерді енгізу);

19.09.

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру

постер, маркер, итерактив тақта

І деңгей мұғалімі,

 

Жаңаша ойлау дағдысы қалыптасады
5. а).Тәлім алушымен кәсіби әңгіме жүргізу;

б).Кері байланыс жаздырту;

в).Рефлексивті есеп жазу;

20.09.

суретке түсіру;

бейнежазбаға түсіру,

постер, маркер, итерактив тақта

І деңгей мұғалімі,

 

Кері байланыс жасай алады

Ү апта

1. а).Тәлімгер мен тәлім алушылармен кәсіби әңгіме жүргізу

б).Кемшіліктерді жоюға жұмыстар жүргізу

в). Рефлексивті есеп жазу

23.09.

суретке түсіру І деңгей мұғалімі

Тәлімгерлер мен тәлім алушылар

Қателіктерден қорытынды жасай алады
2. а).Желілік қоғамдастық құруды ұйымдастыру;

б). «Мұғалімдер қауымдастығы» желілік қоғамдастық құру;

в).Рефлексивті есеп жазу;

24.09

Компьютер,

интернет

І деңгей мұғалімі,

команда

Топтарды конференцияларға тарта алады
3. а).Желілік қоғамдастық құрған әріптестермен пікір алмасу;

б). Рефлексивті есеп жазу

25.09.

Сырдария ауданының мектептерінде І деңгей мұғалімі,

«Сыр-Ағаш» желілік қоғамдастығыныңмүшелері

Бірлескен зерттеулер жүргізеді
4. а).6 А, 7 Б сынып оқушыларына зерттеу жұмыстарын жүргізу;

б).Сауалнама, сұрақ-жауап, тренингтер жүргізу;

в). Рефлексивті есеп жазу;

26.09.

сауалнама, сұрақ-жауап, маркер,

постер.

І деңгей мұғалімі,

Психолог, сынып жетекші

Оқушы қажеттілігі анықталады
5. а).Желілік қоғамдастық құрған әріптестермен пікір алмасу мақсатында мектеп базасында семинар-тренинг өткізу;

б).Рефлексивті есеп жазу;

27.09.

Жалағаш кентіндегі №123 Т.Жүргенов атындағы орта мектепте І деңгей мұғалімі,

«Сыр-Ағаш. kz» желілік қоғамдастығыныңмүшелері

Қарым-қатынас орнату мен білімді тарату

 

 

 

ҮІ апта

1. а)Семинар-тренинг қорытындысы бойынша командамен кәсіби-әңгіме жүргізу ;

б).Рефлексивті есеп жазу;

30.09.

Суретке түсіру І деңгей мұғалімі,

«Сыр-Ағаш. kz» желілік қоғамдастығыныңмүшелері

Бірлесіп атқарылатын пәрменді іс-қимылдар
2. а),Желілік қоғамдастық құрған әріптестермен пікір алмасу,конференцияға қатысу;

б). Рефлексивті есеп жазу

1.10.

Интернет арқылы №123 және №246 мектептердегі I деңгей мұғалімдері арасындағы өзара сұхбат №123 және №246 мектептердегі       I деңгей мұғалімдері Мұғалім кәсіби дамиды
3. а).Мектеп директорымен қорытынды жұмыс бойынша кәсіби әңгіме жүргізу

2.10.

Суретке түсіру І деңгей мұғалімі Өз-өзіне есепбереді
4. а).Мектептегі іс-тәжірибені қорытындылау, рефлексивті есеп жазу

3-4.10.

  І деңгей мұғалімі

Кулманкулова С

Неге,қалай,не деген сұрақтарға жауап береді
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *