Басы » Кембридж бағдарламасы » Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары

Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары

Құлманқұлова Сәуле Жәлиқызы
sauleТ.Жүргенов атындағы №123 орта мектебінің
физика пәнініңмұғалімі
Қызылорда облысы,
Жалағаш ауданы 
Коучинг  жүргізуге  арналған жұмыс жоспары
Коучингтің жалпы мазмұны:
1.Мұғалімдердің оқыту мен оқудың табыстылығы туралы заманауи бай білімді игеруі.
2.Мұғалімдердің құзыреттілігін жетілдіру және өз әріптестерінің кәсіби дамуына ықпал етуі үшін коучинг және тәлімгерлік тәжірибесін қалыптастыру.
Коучинг мақсаты:
Әріптестер тобымен бірлесіп оқыту мен оқу саласындағы зерттеулер туралы кәсіби пікір алмасу;
Оқыту мен оқуды жетілдіру үшін бағалау (жиынтық және формативтік) тиімділігін қамтамасыз етуде әріптестерге көмек көрсету;
Оқушы жетістіктері, даму қарқыны және оның қалыптасуы мен дамуына септігін тигізетін даму бағыттары бойынша сындарлы кері байланыс ұсыну;
Мұғалімдерді оқыту, оларды мектептегі Lesson study-ге тарту мәселелері бойынша мұғалімдер тобымен кәсіби әңгіме;
Мектеп мұғалімдерінің кәсіби қоғамдастығының қарқынды жұмыс істеуіне ықпал ету, оқыту тәжірибесін жетілдіру мәселелері бойынша жұмыс жүргізілуіне ықпал ету;
Мектеп мұғалімдерінің практикасын дамыту мақсатында инновациялық оқу тәжірибелерін зерттеу және бағалау.

  • Міндеттері:

Бағдарламаның негізгі идеялары туралы рефлексивтік ойлау;;

Өзінің педагогикалық тәжірибесі туралы ойлану;

 

Іс-шара атауы мерзімі мазмұны формасы ресурстар Күтілетін нәтиже
1 Мектеп әкімшілігінен әңгімелесу  27.08 Коучинг пен тәлімгерлік туралы жоспармен таныстыру Сұхбат   Орта мерзімді жоспардың бекітілуі
2 Коучингке қатысатын шығармашыл мұғалімдерді анықтау  29.09 Коучинг пен тәлімгерлік туралы түсінік беру Сұхбат,жазбаша Нұсқаулықтар, тапсырмалар, үлестірме материалдар Әріптестерге кәсіби қолдау көрсетуге дайын болу
3 Коучингке қысқа мерзімді жоспар жасау  2.09       «Мұғалімге арналған нұсқаулықты» басшылыққа алу
4 1 коучинг

1.Заманауи оқыту әдістемелерінің негізгі 7 модулі.

 

 6.09 Бағдарламаның мақсаты мен мазмұнын таныстыру. Әңгімелесу

 

 

 

Топтық жұмыс.

Сауалнама.

Фотоаппарат, видеокамера, маркер,постер, ИТ Мұғалімдер өзгеру қажеттілігі туралы ойланады.

7 модуль туралы жалпы түсінік қалыптасады.

Топтық жұмыстың тиімділігін түсінеді.

5 2 коучинг

Сабақтың интерактивті және инклюзивті болуын қамтамасыз ету жөніндегі мұғалімдер коучингісі

 20.09 Әңгімелесу факторы. Сұхбат,

жазбаша,

видеороликті талдау

 

Үлестірме материалдар, «Мектептегі тәжірибе кезінде орындауға арналған тапсырмалар»
6 3 коучинг

1«Сын тұрғысынан ойлау»  модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету

2.Блум танымдық таксономиясы.

 27.09 Диагностикалық карта. Есептеу парағы, бағалау критерийлері. Топтық жұмыс Үлестірме материалдар Сыни тұрғыдан ойлау – сындарлы ойлау.Әңгіме мазмұны мен сапасы -балалардың оқуы үшін маңызды екендігін түсінеді.
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *