Басы » Кембридж бағдарламасы » Мектептегі тәжірибе кезіндегі желілік қауымдастықты құру жоспары

Мектептегі тәжірибе кезіндегі желілік қауымдастықты құру жоспары

Құлманқұлова Сәуле Жәлиқызы
Т.Жүргенов атындағы №123 орта мектебінің
физика пәнініңмұғалімі
Қызылорда облысы,
Жалағаш ауданы 

Мектептегі тәжірибе кезіндегі желілік қауымдастықты құру жоспары

Мақсаты:  желілік қауымдастықтың көмегімен мектеп аясында оқыту тәжірибесімен алмасудың тікелей тетігін қамтамасыз ету.

Қауымдастық аты: «Ғибрат»

Қауымдастық мүшелері: Басшылық етуші топ мүшелері- мектеп әкімшілігі мен 1-деңгей мұғалімдері, үйлестіруші топ мүшелері- 2-деңгей мұғалімдері мен психолог, дамытушы топ-3-деңгей мұғалімдері мен ынталы мұғалімдер

Кіммен?

Қатысушылар

Қандай мақсатта?

-Сұрақ бойынша

Әдіс-тәсілдері      Байланыс     түрі     Нәтижесі Мерзімі

-уақыты

Мониторинг
1 Басшылық етуші топ,үйлестіруші топ,дамытушы топ

 

Желіні дамыту,мектепішілік,мектеп аралық желілер арасындағы жағдайларды жақсарту Желіні кеңейту Дөңгелек үстел Өзара сенімділік пен сыйластық қарым-қатынас орнайды Оқу жылы барысында және әрі қарай жалғастыру

 

Желіні жақсарту жөніндегі жоспар
2 Басшылық етуші топ Орындалатын жұмыстарды бағыттау Ынталандырушы семинар

 

әңгіме  

 

 

1- апта Желі ішіндегі жұмыстар нақтыланды
3 Үйлестіруші топ бірлесіп өткізілетін іс-шараларға қатысты шешім қабылдау   Коучинг-сессия Коучинг сессия арқылы коучтер мұғалімдерге өздерінің оқыту тәжірибесін жақсартуға көмектеседі   Коучинг арқылы тәжірибе алмасты
4 Үйлестіруші топ Коучингтер арқылы мұғалімдердің кәсіби дамуына қолдау көрсету Ой бөлісу,ашық сұрақтар беру Коучинг-сессия 7 модуль туралы түсінік қалыптасады 3-апта Бірлескен зерттеу арқылы модульдерді тиімді пайдалануға назар аударылды
5 Үйлестіруші топ Тәлімгерлік үдеріс арқылы мұғалімдердің кәсіби дамуына қолдау көрсету. Бірлесіп оқу сабақ 7 модульді ықпалдастыра отырып сабақ өткізілді   Сабақ құрылымы талданды
6 Дамытушы топ Оқу бағдарламаларын әзірлеу, тізбектелген сабақтарды жоспарлау Зерттеу жұмысы семинар Оқу бағдарламалары әзірленеді

 

1- апта Бағдарлама бағыты айқындалды
7 Мектеп ішілік басқа топтармен қауымдастық желісін құру мектеп тәжірибесін жетілдіру   отырыс Ынтымақтаса жұмыс істеу дағдысы қалыптасады

 

2-апта Желілер арасында байланыс орнатылды
8 Дамытушы топ  тізбектелген сабақтарды жоспарлау бойынша жұмысқа бастамашылдық таныту және оған жетекшілік ету

 

    Орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлар жасауды үйренеді үнемі Мерзімдік жоспарлар жасау
9 Дамытушы топ Lesson study арқылы сабақтар өткізу Сабақты зерттеу   Сабақты зерттеп,келесі сабақтың жоспары жасалды 2,3 апта Тұтастай 1 топтың жұмысына баға беру
10 Басшылық етуші топ мектеп тәжірибесін жетілдіру мақсатында мектепте және желілік қоғамдастықта жаңа тәжірибені дайындап, енгізу және бағалау   семинар   үнемі Мектептегі деңгейлік курс тыңдаушыларының жұмыстарына баға беру
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *