Басы » Информатика » PowerPoint құжаттарының құрылымы. Графикалық файлдар енгізу.

PowerPoint құжаттарының құрылымы. Графикалық файлдар енгізу.

ppt

 Қалитова Жұлдыз Кентайқызы

PowerPoint құжаттарының құрылымы. Графикалық файлдар енгізу.

Мақсаты:Оқушыларды PowerPoint құжаттарының құрылымымен таныстырып, олармен жұмысты үйрету
Оқыту нәтижесі: •мазмұнды игеру қажеттілігін түсініп, өз бетінше әрекет жасайды.
•дербес компьютермен, интерактивті тақтамен, Activote құрылғысымен еркін жұмыс істей алу дағдылары қалыптасады.
•топтық жұмыста сыни ойлау және шығармашылық қабілеттері дамиды.
Түйінді идея:»Бірлік бар жерде — тірлік бар»
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, іздендіру, сұрақ-жауап, СТО технологиясының түртіп алу, ой қозғау, ой шақыру стратегиялары, жеке, жұптық, топтық жұмыс, АКТ, тест
Сабақтың кезеңдері:Сабақтың ресурстары Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі:Түрлі-түсті қағаздан жасалған қызғалдақ гүлі 1. Ұйымдастыру кезеңі.
а) Оқушыларды түгелдеу.
ә) Психологиялық дайындық.
Мейірімді жүрекпен,
Ақ пейілді тілекпен.
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
(көңіл-күйлеріңіз қалай?)
Топқа кемпірқосақ түстері бойынша бөлу. Оқушылар сабаққа келгендегі көңіл-күйін смайлик арқылы білдіреді.
Оқушыларды кемпірқосақтың түсіне қарай топқа бөліп отырғызу 4 топқа бөлінді.
Activote құрылғысы
Жеке жұмыс жүргізіледі.
Үйге берілген тапсырманы пысықтау.
Өткен сабақты еске түсіру мақсатында, Activote құрылғысы арқылы тест жұмысы орындайды.Тест жұмысын оқушылар Activote программасымен орындайды.
Қызығушылықты ояту.слайд
Жаңа сабақ.
Қызығушылықты ояту.Оқушылар слайдта орналастырылатын объектілерді атайды.
Мағынаны тану. Интерактивті тақта, Activstudio бағдарламасы флипчарт, интерактивті тақта қаламы, кесте Мағынаны тану.
Материал таратып беремін.
Түртіп алу.Оқушылар кестені толтырады.
Маған бұрыннан таныс
VМен үшін жаңалық
+Мен бұл пікірге қарсымын
-Бұл туралы тереңірек білгім келеді
?Оқушыларды сергіту және компьютерде тапсырманы жұп боп орындауды «Молекулалар» тренингі арқылы іске асырамын. Оқушылар молекулалар боп, бір-бірімен араласып жүріп, қол шапалақтағанда екі, үш, төрт, бес, алты атом боп бірігеді.
Компьютер
Практикалық кезең.
Компьютермен жұмыс.Оқушылар компьютерде кесте құрып, диаграмма жасап, соған сәйкес сурет түсіреді. Фон қояды.
Ой-толғаныс.«Автор орындығы»Ортаға шыққан оқушыға қалғандары сұрақ қояды
Үйге тапсырма. Оқу.
Бағдаршам арқылы бағалау. Оқушылар сабақта нені түсінгенін, нені түсінбегенін, нені білгісі келетіндігі жайлы стикерге жазып, кері байланыс орнатады.
[bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *