Оңтүстік Қазақстан облысы
Түркістан қаласы
«Н.Төреқұлов атындағы №8 жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ибрагимова Зауре Адылхановна
Сабақтың тақырыбы: Интренетке қосылу үшін не істеу керек? Жатыс септігі.
Сабақтың мақсаты: | Оқушыларға:
|
||||||||||
Сабақтың нәтижесі: | Оқушылар сабақтан соң:
|
||||||||||
Дереккөздері: | Оқулық , әдістемелік кітап , мұғалімдерге арналған нұсқаулық , маркерлер,стикерлер , флипчарттар | ||||||||||
Әдісі: | Блум таксономиясы , сұрақ-жауап , мағынаны тану , Венн диаграммасы , Insert әдісі | ||||||||||
Сабақтың барысы | |||||||||||
Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
Ұйымдастыру кезеңі: | а) Оқуш.амандасу;
ә) Оқуш.журнал бойынша түгендеу. б) Зейіндерін сабаққа аудару. |
Мұғаліммен амандасады;
Сабаққа дайындалаы. |
|||||||||
Үй тапсырмасын сұрау: | Сұрақ- жауап арқылы өткен сабақты пысықтап еске түсіру:
|
Ауызша сұрақтарға жауап береді.. | |||||||||
Топқа бөлу: | Оқушыларды көп қолданылатын интернет тораптары бойынша екі топқа бөлемін: Google және Yandex | Топтасады. Әр топ өз тобына ат қояды, топ мүшелерін сайлайды. | |||||||||
Жаңа сабақ
Білу |
Берілген сұрақтарға топтық жұмыс жүргізіледі.
1-топ: Интернетке қосылу үшін не істеу керек? 2-топ: Интернетке қосылу кезінде қандай қиындықтар кезедеседі? |
Әр топтан бір оқушы шығып , топтық жұмысты ортаға шығып қорғайды. | |||||||||
Түсіну | Модем және провайдер деген жаңа ұғымдары туралы интерактив тақта арқылы мағлұмат беру.
Модем – дүние жүзіндегі компьютерлер мен серверлер жиынтығы. Провайдер – бұл ұйымдар мен жеке тұлғаларға Интернет қызметтерін ұсынатын компания. Табыс септігі кімді? Нені? Деген сұрақтарға жауап береді. Жалғаулары: -ды,-ді,-ты,-ті . Мысалы: қыздарды , жігітті. |
Тыңдайды , дәптерге жазып алады. | |||||||||
Қолдану | Тапсырмамен жұмыс
|
|
|||||||||
Талдау | Венн диаграммасы арқылы оқушылар Болтай мен Болаттың іс-әрекетіне талдау жасайды |
|
|||||||||
Жинақтау | Insert әдісі бойынша берілген стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазады , оқиды.
|
Тақтада ілулі тұрған плакатқа толтырған стикерлерді жабыстырады. | |||||||||
Бағалау | Бағалау парақшалары арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды. | Күнделікке бағаларын қойдырады. | |||||||||
Үйге тапсырма | Болаттың оқиғасынан кез – келген сюжетінің суретін салып келу | Күнделікке жазып алады. |