Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Интренетке қосылу үшін не істеу керек? Жатыс септігі

Интренетке қосылу үшін не істеу керек? Жатыс септігі

Оңтүстік Қазақстан облысы
Түркістан қаласы
«Н.Төреқұлов атындағы №8 жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ибрагимова Зауре Адылхановна

    Сабақтың  тақырыбы:  Интренетке қосылу үшін не істеу керек? Жатыс септігі.

 

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға:

  • Интернет  ұғымы бойынша білімдерін тереңдету;
  • Жатыс септігінің сұрақтары мен жалғауларын мысалдар арқылы  мәлімет беру ;
  • Интернет желісіне қосылу кезінде кездесетін  қиындықтар мен оны шешудің  жолдары туралы мағлұмат беру;
  • Модем және провайдер ұғымдары жайлы мағлұмат беру;
  • Сөздік жұмысы арқылы сөздік қорын  дамыту;
  • Топтық ережені сақтау  дағдысын жетілдіру,
  • Топтық  жұмыс кезінде оқушыларды  ұйымшылдыққа , бітімгерлікке , қызғаншақ  болмауға  тәрбиелеу.
Сабақтың  нәтижесі: Оқушылар сабақтан соң:

  • Интернет желісі туралы біледі ;
  • Жатыс септігін меңгереді ;
  • Интернетке қосылу кезінде кездесетін қиындықтары мен оны шешудің жолдары туралы  мәлімет алады;
  • Модем және провайдер ұғымдары жайлы мәлімет алады;
  • Топтық ережені сақтай алады;
  • Өз ойын еркін жеткізеді, сауатты сөйлейді.
  • Пәнге  деген қызығушылығы  артады.
Дереккөздері: Оқулық , әдістемелік  кітап , мұғалімдерге арналған  нұсқаулық  , маркерлер,стикерлер , флипчарттар
Әдісі: Блум  таксономиясы , сұрақ-жауап , мағынаны тану , Венн  диаграммасы , Insert  әдісі
                                                        Сабақтың  барысы
Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің  іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқуш.амандасу;

ә) Оқуш.журнал бойынша түгендеу.

б) Зейіндерін сабаққа аудару.

Мұғаліммен амандасады;

Сабаққа дайындалаы.

Үй тапсырмасын сұрау: Сұрақ- жауап арқылы өткен сабақты пысықтап  еске түсіру:

  1. Қазақ тілінде септіктің неше түрі бар?
  2. Интернет қандай торап ?
  3. Интернет қалай басқарылады?
Ауызша  сұрақтарға жауап береді..
Топқа бөлу: Оқушыларды көп қолданылатын интернет тораптары  бойынша екі топқа бөлемін:  Google және Yandex Топтасады. Әр топ өз тобына  ат қояды, топ  мүшелерін сайлайды.
Жаңа  сабақ

Білу

Берілген сұрақтарға топтық жұмыс жүргізіледі.

1-топ: Интернетке қосылу үшін не істеу керек?

2-топ: Интернетке қосылу кезінде қандай  қиындықтар кезедеседі?

Әр топтан бір оқушы шығып , топтық жұмысты ортаға шығып  қорғайды.
Түсіну Модем және провайдер деген жаңа ұғымдары туралы интерактив тақта арқылы  мағлұмат беру.

Модем – дүние жүзіндегі компьютерлер мен серверлер жиынтығы.

Провайдер – бұл ұйымдар мен жеке тұлғаларға Интернет қызметтерін ұсынатын компания.

Табыс септігі кімді? Нені? Деген сұрақтарға  жауап береді. Жалғаулары: -ды,-ді,-ты,-ті . Мысалы:  қыздарды , жігітті.

Тыңдайды , дәптерге  жазып алады.
Қолдану Тапсырмамен жұмыс

 

 

 

 

 

Талдау Венн  диаграммасы арқылы оқушылар Болтай  мен  Болаттың  іс-әрекетіне талдау  жасайды
Болат   Болтай
Айырм. Ұқсас. Айырм.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жинақтау Insert әдісі  бойынша   берілген стикерлерге сабақтан алған әсерлерін  жазады , оқиды.

 

Тақтада ілулі тұрған плакатқа  толтырған стикерлерді жабыстырады.
Бағалау Бағалау парақшалары арқылы  оқушылар бір-бірін  бағалайды. Күнделікке бағаларын қойдырады.
Үйге тапсырма Болаттың оқиғасынан кез – келген сюжетінің  суретін салып  келу Күнделікке жазып алады.
[bws_related_posts]

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *