Шығыс Қазақстан облысы
Өскемен қаласы
№23 орта мектебі
Мухамадиева Айзат Манатпекқызы
Шәкәрім Құдайбердіұлы «Адамдық борышың» өлеңі
Сабақ 16 — сабақ
6 сынып |
Сабақ өтілетін уақыт: 23.10.2014
Орны: 51 -кабинет |
Барлық оқушы саны: 21
Қатысқаны: |
|||||
Сілтеме | Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық 6-сынып/ басылымы- Алматы «Атамұра» 2006ж. | ||||||
Сабақ тақырыбы | Ш.Құдайбердіұлы «Адамдық борышың» өлеңі | ||||||
Жалпы мақсаттар | Ш.Құдайбердіұлы жайлы білімдерін кеңейту, топтық жұмыс арқылы өлеңімен танысып, ойлау қабілетін, белсенділігін, шығармашылығын дамытып, белсене жұмыс жасауға үйрену | ||||||
Түйінді идеялар | Шәкәрім өмірінен қысқаша мәлімет алады, өлеңін талдайды, топпен, жұппен, ұжыммен жұмыс жасайды | ||||||
Оқыту нәтижелері | оқушылар өздерін-өзі оқыту арқылы мағлұматпен танысады, талдау жасайды, өздерін ретке келтіреді, сыни ойлау қабілеттері артады, бірін-бірі бағалайды, шығармашылығы артады | ||||||
Көрнекіліктер | ҚР картасы, фотосуреті, ақын өмірі жайлы таныстырылым | ||||||
Дереккөздер | Электронды оқулық. Дыбыстандырылған әдебиет 6 сынып, «Атамұра» 2006ж.
«Жол табалық ақылмен» шығармалар жинағы, Шәкәрім, Жидебай 2006ж. Абай журналы 2008 — №3,4 2009- №2,4 Видео — Қазақстан-Семей арнасынан. |
||||||
Сабақ барысы | Уақыты | Тапсырмалар | Әдіс-тәсілдер | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау (формативті, суммативті) | |
Сабақ кезеңдері
1-кезең:Қызығушылықты ояту: -ұйымдастыру |
2 | Сәлемдесу
Сергіту сәті |
«Көзқарас»
|
Оқушыларды ортаға шақыру, ережесін еске түсіру |
Жұппен арқаларын тигізіп тұрып бірін-бірі мақтайды |
Қошемет көрсету |
|
—үй тапсырмасын тексеру;
-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; |
2 | Қызықты мәліметтермен бөлісу | «Тікелей радиоэфир» | Әр топтан ойынға қатысам деушілерді, жүргізушіні белгілеу | Топтар кезекпен бірі жүргізуші болып, екіншісі қонақ болып қызықты мәліметпен бөліседі | Шапалақпен бағалау | |
-белсенді әрекетке жұмылдырылады | 3 | 1.Топқа бөлу
2. Сабақ мақсатын айқындау |
1.Туыстық атауға байланысты
2. «Даналық ағашы» |
Аға, іні, қарындас, нағашы деп төрт топқа санау арқылы бөлу, сабақ мақсатын тапқызу | Оқушылар топқа бөлініп отыра қалады да, ағашқа сабақ мақсатын, не істеуіміз мүмкін деген сұраққа жауап жазады | Қошемет көрсету | |
2-кезең:Мағынаны ажырату:
-оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
|
5 | Өмірбаянын тыңдату және талдау | «Бейнефильм көру»
«Бәйшешек бақшасы» |
Таныстырылым мен аудионы қосып тыңдату, қалай тарқатып жазу керектігін айту | Таныстырылымды мұқият тыңдайды, гүлге ең маңызды деген мәліметтерді жазып, бақшаларын толтырады, қорғайды | Бағдаршам әдісімен бағалау | |
— жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады; | 15 | Өлеңін оқып танысу | «Ақылдың алты қалпағы» | Алты қалпақты тарату, ережесін еске түсіру, жасыл және көк қалпақты дарынды оқушыларға ұсыну | Әр топ бірігіп ойланып, өлеңді талдайды, пікірлерімен бөліседі | Блоб ағашымен топ спикері бағалайды | |
3-кезең:Ой- толғаныс:
-анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
|
10 | Постер жасау | Суреттеу | Флипчарт тарату, тақырыбын айтып, ережесін еске түсіру, бағалау критерийлерін қайталау | Әр топ «Менің борышым» тақырыбында суреттеу жұмысын жасайды, қорғайды, табыс критерийлері арқылы бағалайды | Критерий арқылы бағалау | |
-сабақ қорытындысы
|
1 | Сабақ бойынша бағалау | Қорытынды баға қояды
|
Топ спикерлері топты бағалайды | Суммативті бағалау
|
||
Келесі оқуға арналған тапсырмалар
(үй тапсырмасы)
|
«Адамдық борышың» өлеңін жаттау | Үй тапсырмасының орындалуын түсіндіреді | Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады. | ||||
Рефлексия | 6 | Оқушылар үшін сабақтың қаншалықты тиімді, әрі пайдалы болғандығын анықтау | «Білім пирамидасы» | «Білім пирамидасын» толтыру ережесін естеріне түсіру | Әр оқушы аты-жөнін жазып, пікір, қорытындысын жазып қалдырады |