Басы » Бастауыш сыныптар » Шәкәрім Құдайбердіұлы «Адамдық борышың» өлеңі

Шәкәрім Құдайбердіұлы «Адамдық борышың» өлеңі

shakarimШығыс Қазақстан облысы
Өскемен қаласы
№23 орта мектебі
Мухамадиева Айзат Манатпекқызы

Шәкәрім Құдайбердіұлы «Адамдық борышың» өлеңі

Сабақ    16 — сабақ

6 сынып

Сабақ өтілетін уақыт: 23.10.2014

Орны: 51 -кабинет

Барлық оқушы саны: 21

Қатысқаны:

Сілтеме Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық 6-сынып/   басылымы- Алматы «Атамұра» 2006ж.
Сабақ тақырыбы Ш.Құдайбердіұлы «Адамдық борышың» өлеңі
Жалпы мақсаттар Ш.Құдайбердіұлы жайлы білімдерін кеңейту, топтық жұмыс арқылы  өлеңімен танысып, ойлау қабілетін,   белсенділігін, шығармашылығын  дамытып, белсене жұмыс жасауға үйрену
Түйінді идеялар Шәкәрім өмірінен қысқаша мәлімет алады, өлеңін талдайды, топпен, жұппен, ұжыммен жұмыс жасайды
Оқыту нәтижелері оқушылар өздерін-өзі оқыту арқылы  мағлұматпен танысады, талдау жасайды, өздерін ретке келтіреді, сыни ойлау қабілеттері артады, бірін-бірі бағалайды, шығармашылығы артады
Көрнекіліктер ҚР картасы, фотосуреті, ақын өмірі жайлы таныстырылым
Дереккөздер Электронды оқулық. Дыбыстандырылған әдебиет 6 сынып, «Атамұра» 2006ж.

«Жол табалық ақылмен» шығармалар жинағы, Шәкәрім, Жидебай 2006ж.

Абай журналы 2008 — №3,4 2009- №2,4

Видео — Қазақстан-Семей арнасынан.

Сабақ барысы Уақыты Тапсырмалар Әдіс-тәсілдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау (формативті, суммативті)
Сабақ кезеңдері

1-кезең:Қызығушылықты ояту:

-ұйымдастыру

2 Сәлемдесу

 

Сергіту сәті

 

 

«Көзқарас»

 

 

 

Оқушыларды ортаға шақыру, ережесін еске түсіру

 

 

Жұппен арқаларын тигізіп тұрып бірін-бірі мақтайды

 

 

Қошемет көрсету

үй тапсырмасын тексеру;

-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

2 Қызықты мәліметтермен бөлісу «Тікелей радиоэфир» Әр топтан ойынға қатысам деушілерді, жүргізушіні белгілеу Топтар кезекпен бірі жүргізуші болып, екіншісі қонақ болып қызықты мәліметпен бөліседі Шапалақпен бағалау
-белсенді әрекетке жұмылдырылады 3 1.Топқа бөлу

2. Сабақ мақсатын айқындау

1.Туыстық атауға байланысты

2. «Даналық ағашы»

Аға, іні, қарындас, нағашы деп төрт топқа санау арқылы бөлу,  сабақ мақсатын тапқызу Оқушылар топқа бөлініп отыра қалады да, ағашқа сабақ мақсатын, не істеуіміз мүмкін деген сұраққа жауап жазады Қошемет көрсету
2-кезең:Мағынаны ажырату:

-оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

 

5 Өмірбаянын тыңдату және талдау «Бейнефильм көру»

«Бәйшешек бақшасы»

Таныстырылым мен аудионы қосып тыңдату, қалай тарқатып жазу керектігін айту Таныстырылымды мұқият тыңдайды, гүлге ең маңызды деген мәліметтерді жазып, бақшаларын толтырады, қорғайды Бағдаршам әдісімен бағалау
— жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады; 15 Өлеңін оқып танысу  «Ақылдың алты қалпағы» Алты қалпақты тарату, ережесін еске түсіру, жасыл және көк қалпақты дарынды оқушыларға ұсыну Әр топ бірігіп  ойланып, өлеңді талдайды, пікірлерімен бөліседі Блоб ағашымен топ спикері бағалайды
3-кезең:Ой- толғаныс:

-анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;

 

 

 

 

10 Постер жасау Суреттеу Флипчарт тарату, тақырыбын айтып, ережесін еске түсіру, бағалау критерийлерін  қайталау Әр топ «Менің борышым» тақырыбында суреттеу жұмысын жасайды, қорғайды, табыс критерийлері арқылы бағалайды Критерий арқылы бағалау
-сабақ қорытындысы

 

1 Сабақ бойынша бағалау   Қорытынды баға қояды

 

Топ спикерлері топты бағалайды Суммативті бағалау

 

Келесі оқуға  арналған тапсырмалар

(үй тапсырмасы)

 

  «Адамдық борышың» өлеңін жаттау Үй тапсырмасының орындалуын түсіндіреді Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.  
Рефлексия 6 Оқушылар үшін сабақтың қаншалықты тиімді, әрі пайдалы болғандығын анықтау «Білім пирамидасы» «Білім пирамидасын» толтыру ережесін естеріне түсіру Әр оқушы аты-жөнін жазып, пікір, қорытындысын жазып қалдырады  
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *