Солтүстік Қазақстан облысы
Есіл ауданы
Кинорежиссер Аяған Шәжімбаев атындағы
№3 Явленка орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі: Забенова
Әдебиеттік оқу | 3 «Б» сынып | ||
Сабақтың тақырыбы: | Ырыс – Сыр (аңыз) | ||
Мақсаты: | Аңызды оқып,мазмұнын түсінуге,оның идеясын ашуға мүмкіндік беру; туған жер мен адам арасындағы байланысты ашу; | ||
Күтілетін нәтижелер: | Шығармашылық мүмкіндігі дамиды;
Сыни ойлай алады, Тіл байлықтары дамиды; Жерді, елі сүю өз міндеттері екенін түсінеді; |
||
Сабақта қолданылатын материалдар: | Үлестірмелі материалдар, постер, маркер | ||
Оқыту әдістері: | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
АКТ СТО |
1. Диалог
2. Жеке жұмыс 3.Жұптық жұмыс |
Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
І. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру (3 мин) | Ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру Топқа бөлу
Оқушыларды топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатынын пайымдату, назарларын жаңа сабаққа қарай бағыттау |
«Ең жақсы тілек»
Оқушылар плакатқа салынған ағаштың бұтағына өз достарына тілектер жазылған жапырақтар мен алмалар жапсырады. |
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (6 мин) | Қазақстан көлдері. | Өздері қалаған бір өлеңді жатқа айту. |
ІІІ. Жаңа тақырып(6мин)
|
«Миға шабуыл» әдісі
|
Оқушылар өздерінің түсініктері бойынша менталді карта жасайды |
ІҮ. Оқулықпен жұмыс
(7 мин) |
Мәтінді түсініп оқу.
— Мәтіндегі өз басының еркіндігі жоқ адамдар кімдер? Жас ұрпаққа ақылшы бейнесіндегі кейіпкер кім? — Ақылшы қарияның олар үшін ең маңызды сөзің /сөйлемді/тауып оқы. Сыр өңіріндегі халық тіршілігін сипатта. |
Мәтінді оқы, топпен талдау.
Берілген сұрақтарға ойланып жауап береді. |
Ү. Серіту сәті (2мин) | «Бәліш пісірейік»
Балалар шеңбер құрып тұрып барлығы оң жаққа қарап тұрады. Бір-бірлерінің арқаларына массаж жасайды. Алдында тұрған баланың шынтағынан ұстап «Нан илейік» -деп алақандарын алға , артқа жүргізіп, арқаларын сипалайды. «Ортасына кептірілген қақ салайық»-саусақтарымен шымшылайды. «Тосап жағайық», «Гүлдермен сәндейік» арқаларына сурет салғандай көрсетеді. |
|
ҮІ. Дәптермен жұмыс
(5 мин) |
— Мәтін ертегілік кейіпкер….
— Мәтіндегі аңыз кейіпкерлер…. — Мәтін мазмұнына жоспар жаз…. |
Топ ішінде талқылап, дәптерді толтырады. |
VІІ. Қорытындылау
(8 мин) |
«Туған жер – ырыс» деген сөздің мағынасын ашу. Жері бар болса да, екі жігіт еркін өмір сүре алмады. Ал бүгінгі егеменді еліміздің тіршілігі мен бақыты еркіндікте. | Ырыс деген сөздің мағынасын толық түсінеді.
|
VІІІ. Үйге тапсырмасын беру (2мин)
|
Ырыс-Сыр аңызын түсініп оқып, мазмұндау. | Үй тапсырмасын білу, түртіп алу |
IХ. Бағалау (3 мин)
|
-Өлшемді және жиынтық бағалау | Оқушылар смайликтерді көтеру арқылы бүгінгі сабақты бағалайды
J-мен көп нәрсені үйрендім K- мен аз нәрсе үйрендім L-мен ештеңе үйренбедім |
Х. Рефлексия
(2 мин )
|
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату |
|