Ақтоғай ауданы, Айыртас негізгі орта мектебі,
Бекмолдина Р.К.
Сыныбы: 5-6 – біріккен сыныптар
Пәні: қазақ әдебиеті
Тақырыбы: Кейіпкерлер әлемі (Қ. Жұмаділов «Қозыкүрең», М. Мағауин «Бір атаның балалары»).
Мақсаты: Екі тақырыптан салыстырмалы түрде кейіпкерлер бейнесін ашу.
Міндеті: -кейіпкерлердің ішкі сезімін түсінуге үйрену;
-басқа да туындылармен салыстыра сыни тұрғыда ойланып, ұлттық құндылықтарымызды анықтау;
— алған білімді қолдануға дағдылану;
— өзара ынтымақтастықта жұмыс жасауға қалыптасу..
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Стратегиялар:«Венн диаграммасы», «Концепциалды кесте», «Сенкуейн», «Ыстық алақан», «Жүректен-жүрекке», «Базарлық», «Қара жорға», «Жұбыңды тексер, бағала».
.
Уақыты кезеңдер |
Мазмұны |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Кіріспе.
3-5минут |
«Ыстық алақан» («Күн»)
Мақсаты:Психологиялық көңіл-күйді реттеу. |
«Жұмыла көтерген жүк жеңіл» мақалын үнсіз қалай көрсетуге болады? –деген сұраумен алдымен ойшақыру. Оқушымен бірлесе шаттық шеңберін жасап, оқушыларды ынтымақтастық қарым-қатынасқа түсіру.
Ұстанымды ұмытпауды ескертеді. |
Рет-ретімен қол ұстаса тізбектеле алдымен кең шеңбер жасайды. Жиылып қолды жоғары көтере күн шығарады. Қолдарын бір ортаға түйістіре жұмылған тұтас жұдырықпен «жұмыла көтерген жүк жеңіл» идеясын көрсетеді. | Жарайсыңдар! | Оқушылар таңдаған музыка – туған жер тақырыбына. |
«Серпілген сұрақтар» (доппен)
Мақсаты: өткен сабақты қайталау. |
Допты кезек лақтырып: Кім көп мақал біліп келді? Параллелизм деген не? Қандай кейіпкерлер бар? Олар несімен есіңде қалды? — тәрізді сұраулармен үй тапсырмасын сұрайды. | Допты қағып алған оқушы: Жинақтап келген Отан тақырыбындағы мақал-мәтелдерімен
таныстырады. Жеке-жеке кейіпкерлерге тоқталады. Әдебиет теориясынан «Паралеллизм» туралы ойбөліседі. |
Үй тапсырмасы бойынша кім жұлдыз? Смайликпен бағалау. | доп | |
«Базарлық».
Мақсаты: оқушылар бірлесе жұмыс атқару үшін ойыншықтармен топтастыру. |
Ойыншықтардың 2 түрінен 7 дана ұсынды. Кімге қандай ойыншық ұнайды? Неге? Топта қандай ойыншық жиналыпты? Қане, түрлері бойынша топтасайық, -деген диалог құрады. | Өздеріне ұнайтын ойыншықтарды
таңдайды, пікірлерін айтады,топтасады. |
Жылулық атмосферасын қалыптастыру. | Ойыншықтар. | |
Негізгі бөлім
10 минут |
Көрсетілім.
«Жерұйық» фильмі және «Спирит»мульфильмі. Мақсаты: метакогнитивтік тұрғыдан өзін-өзі реттеу мен бақылауды қалыптастыру(тақырыппен байланыстырып ой түю). |
«Іс барысындағы толғанысқа» жетелейді.«С,Б,А» ретімен оқушылардан тақырып пен көрсетілімдегі кейіпкерлер арасындағы үндестіктер туралы ойларын айтуды сұрайды. | Сыни тұрғыдан ойлана оқушылар кейіпкерлерді салыстыруда бір-бірін толықтырады.
Бір-бірін тыңдайды, ой бөліседі, сенім артады. |
Бәрекелді! | АКТ.Слайдтар, фильм үзінділері |
10-12 мин. | «Жүректен-жүрекке» (Туындылардағы үндестік).
Мақсаты: Анализдеу және синтездеудеой белсенділігін дамытуға ықпал ету. |
Бірінші топқа- «Қозыкүрең – Спирит» ұқсастығы –айырмашылығы; екінші топқа «Бір атаның балалары» — «Жерұйық» ұқсастығы және
айырмашылығын салыстыруды ұсынады. Жинаған мақалдарды қолдандырады. Қорғатады. |
Бір топ- «Қозыкүрең – Спирит» ұқсастығы –айырмашылығы; екінші топ «Бір атаның балалары» — «Жерұйық» ұқсастығы және
айырмашылығын салыстырады. Жинаған мақалдарды қолданады. Қорғайды. |
Топтық бағалау. | Флипчарт, маркер, түсті қағаз, қайшы, жапсырма, желім, стикер,музыка. |
«Қара жорға».
Мақсаты: ойды және дене мүшелерін сергіту. |
Ұйымдастырып, балалармен бірге сергумен ынтымақтастық атмосферасын орнатады. | Бейнетүсірілімдегі қимылды қайталап сергиді. | Тамаша! | Бейнеролик. | |
Қорытынды | «Жұбыңды тексер, бағала»
Мақсаты: бағалау өлшемдерін негізге ала отырып, бірін-бірі бағалау іс-әрекетін жүзеге асыру. |
8 сұрақтан тест үлгісі, 6-сыныпқа:
1.Балаларды ауылға не үшін алып келді? а. жұмыс күші үшін; б. жетім қалғандықтан; с. соғыс болғандықтан; д. баласы болмағандықтан. 2.бригадир Берден қай баланы алды? а. Нартайды; б. Ертайды; с.Зигфридті; д. Яковты т.б. с.с. |
Тест сұрақтарына жауап береді. Тақтада жазылған өлшемдерді негізге ала отырып, жұптар өзара бағалауды жүзеге асырады.
|
Кімнің ойы ұтқыр? Бағалау. | Тақта, дәптер
Тест, семантикалык кесте (қосымша1). |
Үйге: | 1.әркім 3сұрақ жауабымен әзірлесін (тест құрап үйренуге дағдылану)және 2-3 минуттық рөлдік ойын ойластыру (әр сынып). 2.«Кейіпкерге хат»шығарма |
[bws_related_posts]