Басы » Кембридж бағдарламасы » Қ. Жұмаділов «Қозыкүрең» және М. Мағауин «Бір атаның балалары» тақырыбы бойынша шығармашылық жұмыс («Атамекен көкейімде жатады екен»).

Қ. Жұмаділов «Қозыкүрең» және М. Мағауин «Бір атаның балалары» тақырыбы бойынша шығармашылық жұмыс («Атамекен көкейімде жатады екен»).

Ақтоғай ауданы, Айыртас негізгі орта мектебі,

Бекмолдина Р.К.

Сыныбы: 5-6 – біріккен сыныптар.

Пәні: қазақ әдебиеті

Тақырыбы: Қ. Жұмаділов «Қозыкүрең» және М. Мағауин «Бір атаның балалары» тақырыбы бойынша шығармашылық жұмыс («Атамекен көкейімде жатады екен»).

Мақсаты: алған білімді  жинақтау,   шығармашылықты  дамыту.

Міндеттері: -шығармашылық   тапсырмалар орындау;

-сыни тұрғыда ойлана отырып өзін-өзі дамыту       ;

-өздік және өзара бағалауға үйрену

Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Стратегиялар:«Шаттық шеңбері»,  («Апа, шай қайнады»);  «Базарлық»;  «Ыстық орындық»; «Қызыл өрік».

 

Уақыты

кезеңі

Мазмұны

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

 

Кіріспе.

3-5минут

 

 

«Шаттық шеңбер»  («Апа, шай қайнады»);

Мақсаты: Психологиялық көңіл-күйді реттеу.

 

«Шаттық шеңберді»  өздері ұйымдастырайық деген ұсынысын қабылдайды.

Оқушымен бірлесе шаттық шеңберін жасап, оқушыларды ынтымақтастық қарым-қатынасқа түсіреді.

Ұстанымды  ұмытпауды  ескертеді.

Мұғалімге ойын шартын  түсіндіреді: Бір оқушы кабинеттен шығып кетеді. Қалғаны қол ұстасып, шеңберге тұрады. Қолдарын жібермей қолдың астынан алма-кезек өте шимай жасайды. Дайын болғанда сырттағы оқушыға «апа, шай қайнады» деп дауыстайды. Ол келіп шатыспақты шешеді. Бәрекелді!

 

 

 

 

 

 

 

 

Қуаныш сыйлау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұстаным.

  «Базарлық»

 Мақсаты: оқушылар бірлесе  жұмыс атқару үшін ойыншықтармен топтастыру.

Ойыншықтардың 2 түрінен 7 дана ұсынды. Кімге қандай ойыншық ұнайды? Неге? Топта қандай ойыншық жиналыпты? Қане, түрлері бойынша топтасайық, -деген диалог құрады. Өздеріне ұнайтын ойыншықтарды өткен сабақта түрімен таңдаса, бүгінгі сабақта түсімен

таңдайды, пікірлерін айтады,топтасады.

Жылулық атмосферасын қалыптастыру. Ойыншықтар.
Негізгі бөлім

10 минут

 «Бетпе-бет» ойыны (Ыстық орындық).

Мақсаты: шығармашылық ізденім, білімдерін жинақтау.

Үй тапсырмасын тексереді.  Жаңа «Ыстық орындық» әдісімен таныстырады. Бір оқушы жеке орындыққа отырады, басқасы кезекпен өз сұрақтарын қояды. Ол жауап береді.Қабілеттерін бақылау. Жинақталған білімде тұтастыққа қол жеткізу үшін оқушы жаңаша элементтер (сүрақ, тест) құрастырып үйренеді. Өзара бағалау. Үздік  сұрақтарға жүрекше сыйлау. Жапсырма
3 минут Сергіту «Жұмыр қылыш».  Мақсаты: ойды және дене мүшелерін сергіту Ұйымдастырып,  балалармен бірге сергумен  ынтымақтастық атмосферасын орнатады. Бейнетүсірілімдегі қимылды қайталап сергиді. Бәрекелді! АКТ, видеоролик
Негізгі бөлім

10минут

Үй тапсырмасы «Рөлдік ойын»

Мақсаты: эвристикалық деңгейді игеру.

Адамның мінез-құлқын және ол өмір сүретін әлемді түсінуге үйретеді.Дарындарды анықтайды. Әр сынып сыныптан тыс кезде мұғаліммен кеңесіп әзірлеген рөлдерін әзірлеуде ынтымақтасады, шешім шығарады, шығармашылықпен айналысады.  

Бәрекелді! Тамаша!

Рөлдік ойын ресурстарын оқушылар өздері әзірлейді.
 

10 минут

Кері байланыс. « Үй тұрғызу».

Мақсаты: Туған жер, Отан тақырыбына өткен сабақтарды еске түсіріп топтастыру

Білім бәсекесін тудырып, топ жобаларының мағыналы, көркем безендірілуіне талап қояды. Ой белсенділігін дамытуға ықпал етеді. Өткенді қайталау жұмыстарын ұйымдастырады. Өткен тақырыпты  еске түсіреді, білімін жинақтап жобалайды, қорғайды. «Туған жерге махаббат»  жүрекше жапсырмамен бағалау Флипчарт, маркер, түсті қағаз, қайшы, жапсырма, желім, стикер,музыка
Қорытынды Рефлексия, «Кейіпкерге хат». Үздік шығармаларды оқиды, талдайды. Оқушылар критериалды бағалаудың

«С» бағалау парағын толтырады.

Суммативті бағалау.

«С» бағалау парағын толтыру.

 

Бағалау парағы.

 Үйге: 5-сынып.Т. Молдағалиев «Бауырлар»;6-сынып Д. Исабеков «Ата үміті» (оқуға).

 

 

 

 

Рубрикатор

Критерий

Дескриптор балл.

А-білу,

түсіну

1.автор туралы білемін(иә, жоқ)

2.мазмұнын түсіндім(иә, жоқ)

3. әңгімелеп айта алдым (иә, жоқ)

4.әңгіме кейіпкерлері және ондағы оқиғалар туралы өз пікірім бар (иә, жоқ)

0,1-2

0,1-2

0,3-4

0,5-6

В-қолдану, талдау

1.мұғалім  2-сабақта топқа ұсынған таратпаның 1-сұрағына оңай жауап бердім (иә, жоқ)

2-сұраққа оңай жауап бердім (иә, жоқ)

3-сұраққа оңай жауап бердім (иә, жоқ)

4.жобалауға белсене қатыстым (иә,жоқ).

0,1-2

0,3-4

0,5-6

0,5-6

С-талдау (анализ), топтау (синтез)

1.өзім тест құрай алдым (иә, жоқ)

2.рөлге ойнауға қатыстым немесе көмектестім (иә, жоқ)

3. теорияны түсіндім (иә, жоқ)

4. шығарма жаздым (иә, жоқ)

5.бағалауыма (смайлик, стикер, жапсырма т. б.) сыныптастарым риза болды (иә, жоқ)

0 5-6

0,5-6

0,5-6

0,3-4,5-6

0,3-4,5-6

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *