ОҚО Төлеби ауданы, Жаңаұйым ауылы, Жаңа-ұйым шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі: Бекеева Бакытгуль Бекмураткызы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
1.Сабақтың тақырыбы: | Жаттығулар орындату | ||
2.Сабақтың мақсаты: | Мәтіннің бөліктері мен түрлері туралы білімдерін қалыптастыру,мәтіннің барлық түрлеріне мысал келтіре алуға дағдыландыру. | ||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру,топқа бөлу, үй тапсырмасын тексеру,тақырыпты ашу үшін тапсырма орындату, топтық жұмыс,оқулықпен, дәптермен жұмыс, жұптық тапсырма, кеспе қағаздармен жұмыс, үй тапсырмасын беру, кері байланыс. | ||
Қажетті құрал-жабдықтар: | Ноутбук,А4 парақтары, маркерлер, бағалау парақшалары. | ||
3.Күтілетін нәтиже: | Үлгерімі: 100_____ Білім сапасы: 60
|
||
4.Сабақтың барысы: | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Іске асырылатын тәрбие бағыттары |
I.Ұйымдастыру кезеңі:
1—минут |
Сыныппен сәлемдесу.Оқушылардың ойын бір жерге жинақтау үшін ынтымақтастық атмосферасын орнату. | Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.Олар шеңбер құрып ,өз көңілкүйлерін бір біріне білдіреді. | Адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді үйрету |
1—минут |
Үйтапсырмасын тексеру: Мәтін дегеніміз — ойды ауызша және жазбаша жеткізу.
Мәтін бірнеше сөйлемнен құралады. Мәтін сөйлемдері бір-бірімен мағына жағынан байланысып тұрады. Жаңа ойдың жаңа жолданбасталуы- абзац деп аталады. Топқа бөлу: қатаң дауыссыздар: к, қ, п, Ұяң дауыссыздар: б,в,г Үнді дауыссыздар: л,м,н,ң әріптер таратамын сол дыбыстардың түрлеріне қарай үш топқа бөлемін |
Мәтін туралы білгендерін айтып береді.
Дауыссыз дыбыс түрлеріне қарай топқа бөлінеді. |
Белсенді ойлау қызметін дамыту және топ ішінде белсенділік көрсету арқылы өзінің қаблеті мен әлеуеттік мүмкіндігін тану |
II. Жаңа сабақты түсіндіру:
10-минут Жаңа сабақты меңгерту: 25-минут |
«Ой қозғау»І-топқа домбыра суретін беремін, осы аспап туралы әңгімелеп береді.ІІ-топқа алма суретін беремін, жемісті сипттап береді.ІІІ-топқа арыстаннның суретін беремін, оны неліктен жыртқыш аң екенін айтып береді.Мәтін үш сөйлемнен кем болмау керек.Оқулықпен жұмыс:
Үлкен топта 148-жаттығулар орындату. Жұптық жұмыс: 149жаттығуды орындайды, дыбыстық талдау жасап, бір-бірін тексереді. 150-жаттығу мазмұндық байланысқа қарай реттеп жазу, 151- жаттығу сөйлемнің жігін ажыратып жазу:топтық жұмыс 153-жаттығу суреттегі құсқа сипаттау мәтінін жазу-4 149,150,151,153-жаттығулары, топтық жұмыс(постер жасау 3мин) жұмыс орындау-5 |
Оқушылар оқулықпен топтаса отырып жұмыс жасайды. |
Сана-сезімнің қажетті біліммен толығуын ұйымдастыру |
III. Бекіту.
1-минут |
Постер қорғау кеспе қағазбен жұмыс | Оқушылар жұмыстарын қорғайды.. | Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету. |
IY.Үйге тапсырма:
1-минут |
152-жаттығу | Берілген тапсырманы күнделіктеріне жазады. | Еңбектің (үй жұмысының) өмірлік табыстарға жетудің басты тәсілі екенін қалыптастыру |
Ү. Бағалау.
1-минут |
Оқушылар сабақ барысында жинаған балдарына қарап жиынтық баға шығарамын. | Оқушылар өздерінің неше балл жинағанын есептеп өзін өзі бағалайды, өз бағасын айтады. | Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету. |
YI. Кері байланыс. (оқушы тарапынан
рефлексия) 2-минут |
Бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы немесе сұрақтары болса кері байланыс дәптеріне жаздыру. | Дәптерге пікір жазып, сұрақтары болса жазып жапсырады | Коммуникативті мәдениетті қалыптастыруға үйрету |
5. Қортындылау: | Осы сабақ бойынша сыныптың үлгерімі мен білім сапасын шығарады және оны күтілетін нәтижемен салыстырады. | ||
6. Түзету. (Рефлексия) Мұғалім тарапынана кері байланыс | 1.Түзету қажет емес. (Білімін тереңдету.) | Оқушылар тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды. |