Басы » Бастауыш сыныптар » Жаттығуларды орындау

Жаттығуларды орындау

baqytgulОҚО Төлеби ауданы, Жаңаұйым ауылы, Жаңа-ұйым шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі:  Бекеева Бакытгуль Бекмураткызы

 

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

1.Сабақтың тақырыбы: Жаттығулар орындату
2.Сабақтың мақсаты: Мәтіннің бөліктері мен түрлері туралы білімдерін қалыптастыру,мәтіннің барлық түрлеріне мысал келтіре алуға дағдыландыру.
 Қолданылатын      әдіс-тәсілдер: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру,топқа бөлу,  үй тапсырмасын тексеру,тақырыпты ашу үшін тапсырма орындату, топтық жұмыс,оқулықпен,  дәптермен жұмыс, жұптық тапсырма, кеспе қағаздармен жұмыс, үй тапсырмасын беру, кері байланыс.
Қажетті құрал-жабдықтар: Ноутбук,А4 парақтары, маркерлер, бағалау парақшалары.
3.Күтілетін нәтиже: Үлгерімі: 100_____       Білім сапасы: 60

  • Мәтіннің бөліктері мен түрлері туралы білімдерін қалыптастыру,мәтіннің барлық түрлеріне мысал келтіре алады.
4.Сабақтың барысы: Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Іске асырылатын тәрбие бағыттары
I.Ұйымдастыру кезеңі:

1минут

Сыныппен сәлемдесу.Оқушылардың ойын бір жерге жинақтау үшін ынтымақтастық атмосферасын орнату. Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.Олар шеңбер құрып ,өз көңілкүйлерін бір біріне білдіреді. Адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді үйрету

 

1минут

Үйтапсырмасын тексеру: Мәтін дегеніміз — ойды ауызша және жазбаша жеткізу.

Мәтін бірнеше сөйлемнен құралады.

Мәтін сөйлемдері бір-бірімен мағына жағынан байланысып тұрады.

Жаңа ойдың жаңа жолданбасталуы- абзац деп аталады.

Топқа бөлу: қатаң дауыссыздар: к, қ, п,

Ұяң дауыссыздар: б,в,г

Үнді дауыссыздар: л,м,н,ң    әріптер таратамын сол  дыбыстардың түрлеріне қарай үш топқа бөлемін

Мәтін туралы білгендерін айтып береді.

 

 

Дауыссыз дыбыс түрлеріне қарай топқа бөлінеді.

Белсенді ойлау қызметін дамыту және топ ішінде белсенділік көрсету арқылы өзінің қаблеті мен әлеуеттік мүмкіндігін тану
II. Жаңа сабақты          түсіндіру:

10-минут

Жаңа сабақты меңгерту:

25-минут

«Ой қозғау»І-топқа домбыра суретін беремін, осы аспап туралы әңгімелеп береді.ІІ-топқа алма суретін беремін, жемісті сипттап береді.ІІІ-топқа арыстаннның суретін беремін, оны неліктен жыртқыш аң екенін айтып береді.Мәтін үш сөйлемнен кем болмау керек.Оқулықпен жұмыс:

Үлкен топта 148-жаттығулар орындату.

Жұптық жұмыс: 149жаттығуды орындайды, дыбыстық талдау жасап, бір-бірін  тексереді.

150-жаттығу мазмұндық байланысқа қарай реттеп жазу,

151- жаттығу сөйлемнің жігін ажыратып жазу:топтық жұмыс  153-жаттығу  суреттегі құсқа сипаттау мәтінін жазу-4

149,150,151,153-жаттығулары, топтық жұмыс(постер жасау 3мин) жұмыс орындау-5

 

 

 

Оқушылар оқулықпен топтаса

отырып жұмыс жасайды.

Сана-сезімнің қажетті біліммен толығуын ұйымдастыру
 III. Бекіту.

1-минут

Постер қорғау кеспе қағазбен жұмыс Оқушылар жұмыстарын қорғайды.. Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету.
IY.Үйге тапсырма:

1-минут

152-жаттығу Берілген тапсырманы күнделіктеріне жазады. Еңбектің (үй жұмысының) өмірлік табыстарға жетудің басты тәсілі екенін қалыптастыру
 Ү. Бағалау.

1-минут

Оқушылар сабақ барысында жинаған балдарына қарап жиынтық баға шығарамын. Оқушылар өздерінің неше балл жинағанын есептеп өзін өзі  бағалайды, өз бағасын  айтады. Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету.
YI. Кері байланыс.     (оқушы тарапынан  

              рефлексия)

2-минут

Бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы немесе сұрақтары болса кері байланыс дәптеріне  жаздыру. Дәптерге пікір жазып, сұрақтары болса  жазып жапсырады Коммуникативті мәдениетті қалыптастыруға үйрету
5. Қортындылау: Осы сабақ бойынша сыныптың үлгерімі мен білім сапасын шығарады және оны күтілетін нәтижемен салыстырады.
6. Түзету. (Рефлексия) Мұғалім тарапынана кері байланыс 1.Түзету қажет емес. (Білімін  тереңдету.)  Оқушылар тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды.
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *