Тіл дамыту

baqytgulОҚО Төлеби ауданы, Жаңаұйым ауылы, Жаңа-ұйым шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі:  Бекеева Бакытгуль Бекмураткызы

1.Сабақтың тақырыбы: Тіл дамыту
2.Сабақтың мақсаты: Халық ауыз әдебиеті түрлерін, олардың маңыздылығын  ұғындыру. Мақал-мәтелдер мағынасын аша алып, жұмбақтың шешуін өз бетінше таба алуға, ертегі мен аңызды оқып ондағы негізгі ойды анықтай алуға дағдыландыру.
 Қолданылатын      әдіс-тәсілдер: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, топтық жұмыс, үй тапсырмасын тексеру, оқулықпен,  дәптермен жұмыс, жұптық тапсырма, кеспе қағаздармен жұмыс, үй тапсырмасын беру, кері байланыс.
Қажетті құрал-жабдықтар: Ноутбук,А4 парақтары, маркерлер, бағалау парақшалары.
3.Күтілетін нәтиже: Үлгерімі: 100_____       Білім сапасы: 60

  • Халық ауыз әдебиеті түрлерін біледі, бір-бірінен ажырата алады,
4.Сабақтың барысы: Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Іске асырылатын тәрбие бағыттары
I.Ұйымдастыру кезеңі:

1минут

Сыныппен сәлемдесу.Оқушылардың ойын бір жерге жинақтау үшін ынтымақтастық атмосферасын орнату. Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.Олар шеңбер құрып ,өз көңілкүйлерін бір біріне білдіреді. Адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді үйрету

 

1минут

Топқа бөлу:жұмбақтар, ертегілер, мақалдар жазылған кеспе қағаздар таратамын.Тақырыпқа байланысты  оқушылар бір топқа бірігеді.

Үй тапсырмасын  Топ болып тексеремін.Әр топ келесі топқа 5 жұмбақтан жасыру керектігін ескертемін.3жаңылтпаш айту керек.

Оқушылар бір-бірімен топтасады,.

.Топтық тапсырма орындайды.

Белсенді ойлау қызметін дамыту және топ ішінде белсенділік көрсету арқылы өзінің қаблеті мен әлеуеттік мүмкіндігін тану
II. Жаңа сабақты          түсіндіру:

10-минут

Жаңа сабақты меңгерту:

25-минут

Топтық жұмыс: Өтірік өлең құрастыру, сурет бойынша ертегі құрастыру, мақал-мәтел жалғасын табу, жұмбақ шешу, өлеңнің ұйқасын табу, сәйкестендіру тестіне жауап беру, Оқушыларжұмбақтың шешуін табады,қойылған сұраққа жауап береді.Күз мезгілі туралы өз ойларын айтады. оқулықпен  жұмыс жасайды.Топтық жұмыс жасайды. Сана-сезімнің қажетті біліммен толығуын ұйымдастыру
III. Бекіту.

1-минут

Білім, еңбек  туралы туралы мақал айту. Оқушылар өлеңнің негізгі түйінін  білдіретін мақал айтады. Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету.
IY.Үйге тапсырма:

1-минут

«Күз» өлеңін жаттап келу. Берілген тапсырманы күнделіктеріне жазады. Еңбектің (үй жұмысының) өмірлік табыстарға жетудің басты тәсілі екенін қалыптастыру
 Ү. Бағалау.

1-минут

Оқушылар сабақ барысында жинаған балдарына қарап жиынтық баға шығарамын. Оқушылар өздерінің неше балл жинағанын есептеп өзін өзі  бағалайды, өз бағасын  айтады. Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету.
 YI. Кері байланыс.

     (оқушы тарапынан  

              рефлексия)

2-минут

Бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы немесе сұрақтары болса кері байланыс дәптеріне  жаздыру. Дәптерге пікір жазып, сұрақтары болса  жазып жапсырады Коммуникативті мәдениетті қалыптастыруға үйрету
5. Қортындылау: Осы сабақ бойынша сыныптың үлгерімі мен білім сапасын шығарады және оны күтілетін нәтижемен салыстырады.
6. Түзету. (Рефлексия) Мұғалім тарапынана кері байланыс 1.Түзету қажет емес. (Білімін  тереңдету.)  Оқушылар тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды.
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *