Басы » Кембридж бағдарламасы » Мен және менің досым

Мен және менің досым

ekidosШығыс Қазақстан облысы

Риддер қаласы

Мұғалім:  Кетекпаева Раушан Жомартхановна

Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәннің мұғалімі

 

Күні:                                     5 «А»  сынып Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы Мен және менің досым.  
Сілтемелер

 

 

Оқулық   Алматы «Атамұра»2010ж. интербелсенді тақта, маркер, қазақша- орысша сөздік кітабы,грамматикалық плакаттар, қима қағаздар.карточкалар.  
Жалпы мақсаты

 

 

 

Оқушылардың  менің досым тақырыбы аясында сөздік қорларын байыту.

Көптік жалғауларының жасалу жолдарын меңгерту.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.

 

 

 
Оқыту нәтижесі

 

 

 

Оқушылар өз достары туралы қазақ тілінде әңгімелей біледі. Сөздерге көптік жалғауларын жалғап үйренеді  
Іс әрекет түрлері Жеке жұмыс Топтық жұмыс    
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
1. ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.

— «Көңіл күйіңмен бөліс» тренингін жүргізу.

-Топқа бөлу.(Зат есімнің көптік жалғауларымен)

 

 

 

-Оқушылардың көңіл күйлері көтеріледі.

— Көңіл күйлерімен бөліседі.

— жалғаулар арқылы  музыка әуенімен топқа бөлініп отырады.

2. «Ой шақыру» өткен  сабақты еске түсіру

 

 

 

—          Балалар , бүгін бізде ерекше сабақ өйткені, жаңа модульді игеруге негізделген.

1.Қазақ тілінде жалғаудың неше түрі ?

2.Көптік жалғау қалай аударылады?

3.Көптік жалғауларды атаңдар?

 

— көптік жалғауының жалғану ережесін естеріне түсіріп айтады.

-сөздік, әңгімелеу,сұрақ- жауап.

 

3. Жаңа сабақ

 

 

 

 

АКТ көмегімен және плакат арқылы  гарамматикалық тақырыпты түсіндіреді.

Көптік жалғаулар: лар, лер, дар, дер, тар, тер.

Мысалы: оқушы+лар,   мектеп+тер.

1-тапсырма. Жеке жұмыс. Алдарына таратылған суреттерге  көптік жалғауын жалғаңдар.

 

2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Менің досым қандай» тақырыбына  постер қорғайды.

Сергіту сәті:  қызыл өрік.

3-тапсырма. Деңгейлік тапсырма.

ІІІ деңгей. Мәтінді оқып, көптік жалғау жалғанған сөздің астын сызу

ІІ деңгей. Мәтінді  аудару.

І деңгей. Мәтін бойынша сұрақтар дайындайды.

 

 

Тапсырманы  мұқият орындайды.

 

 

Суретке жалғау жалғайды,

Формативті  бағалау, бір-бірін бағалайды.

 

 

 

Қандай? сұрағына жауап жазады

Топ бір- бірін бағалайды.

 

 

 

 

Деңгейлер бір-бірін  бағалайды.

Сабақты бекіту Алдарына карточкалар тарату Сабақты қаншалықты түсінгендері бойынша тапсырманы орындайды.
Кері байланыс Стикер арқылы  Оқушылар сабақтың ұнаған,ұнамаған жақтарын жазады.
Бағалау Формативті бағалаудың нәтижесі бойынша сумативті бағалау. Рефлексия: мен мына топқа …….

 

Келесі тапсырма.

 

 

Ережені жаттау, жаңа сөздерді жаттау. Күнделіктеріне  тапсырманы жазады.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *