Риддер қаласы
Мұғалім: Кетекпаева Раушан Жомартхановна
Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәннің мұғалімі
Күні: 5 «А» сынып | Қазақ тілі | |||
Сабақтың тақырыбы | Мен және менің досым. | |||
Сілтемелер
|
Оқулық Алматы «Атамұра»2010ж. интербелсенді тақта, маркер, қазақша- орысша сөздік кітабы,грамматикалық плакаттар, қима қағаздар.карточкалар. | |||
Жалпы мақсаты
|
Оқушылардың менің досым тақырыбы аясында сөздік қорларын байыту. Көптік жалғауларының жасалу жолдарын меңгерту. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.
|
|||
Оқыту нәтижесі
|
Оқушылар өз достары туралы қазақ тілінде әңгімелей біледі. Сөздерге көптік жалғауларын жалғап үйренеді | |||
Іс әрекет түрлері | Жеке жұмыс | Топтық жұмыс | ||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | ||
1. ұйымдастыру кезеңі
|
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.
— «Көңіл күйіңмен бөліс» тренингін жүргізу. -Топқа бөлу.(Зат есімнің көптік жалғауларымен)
|
-Оқушылардың көңіл күйлері көтеріледі.
— Көңіл күйлерімен бөліседі. — жалғаулар арқылы музыка әуенімен топқа бөлініп отырады. |
||
2. «Ой шақыру» өткен сабақты еске түсіру
|
— Балалар , бүгін бізде ерекше сабақ өйткені, жаңа модульді игеруге негізделген.
1.Қазақ тілінде жалғаудың неше түрі ? 2.Көптік жалғау қалай аударылады? 3.Көптік жалғауларды атаңдар? |
— көптік жалғауының жалғану ережесін естеріне түсіріп айтады. -сөздік, әңгімелеу,сұрақ- жауап.
|
||
3. Жаңа сабақ
|
АКТ көмегімен және плакат арқылы гарамматикалық тақырыпты түсіндіреді.
Көптік жалғаулар: лар, лер, дар, дер, тар, тер. Мысалы: оқушы+лар, мектеп+тер. 1-тапсырма. Жеке жұмыс. Алдарына таратылған суреттерге көптік жалғауын жалғаңдар.
2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Менің досым қандай» тақырыбына постер қорғайды. Сергіту сәті: қызыл өрік. 3-тапсырма. Деңгейлік тапсырма. ІІІ деңгей. Мәтінді оқып, көптік жалғау жалғанған сөздің астын сызу ІІ деңгей. Мәтінді аудару. І деңгей. Мәтін бойынша сұрақтар дайындайды.
|
Тапсырманы мұқият орындайды.
Суретке жалғау жалғайды, Формативті бағалау, бір-бірін бағалайды.
Қандай? сұрағына жауап жазады Топ бір- бірін бағалайды.
Деңгейлер бір-бірін бағалайды. |
||
Сабақты бекіту | Алдарына карточкалар тарату | Сабақты қаншалықты түсінгендері бойынша тапсырманы орындайды. | ||
Кері байланыс | Стикер арқылы | Оқушылар сабақтың ұнаған,ұнамаған жақтарын жазады. | ||
Бағалау | Формативті бағалаудың нәтижесі бойынша сумативті бағалау. | Рефлексия: мен мына топқа …….
|
||
Келесі тапсырма.
|
Ережені жаттау, жаңа сөздерді жаттау. | Күнделіктеріне тапсырманы жазады. | ||