Маңғыстау облысы
Қарақия ауданы
«Құрық селосының №1 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Биманова АйгеримАсылбековна, тарих пәні мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Сырым Датұлы бастаған қазақтардың ұлт-азаттық қозғалысы
Міндеті:
1 . Бұрын айтылған, оқылған мәліметтерді жаңа тақырыппен, тақырып мазмұнын байланыстыру;
2. Берілген тапсырманың байланысына өз бетімен жан-жақты талдау жасау;
3. Өз бетінше салыстыру арқылы баға беруге үйрену;
4. Топпен ынтымақтастықта жұмыстану;
5. Өзін-өзі, өзара бағалауға үйрену
Күтілетін нәтиже:
1. Тақырып мазмұнын меңгереді, өз ойын қорғап шығуға үйренеді.
2. Қорытынды жасайды
3. Талдауға үйренеді
4. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
5. Өзін-өзі, өзара бағалауға үйренеді
Пәнаралық байланыс:әдебиет, география
Сабақтың типі: жаңа материалды игерту сабағы
Сабақтың түрі: дәстүрден тыс сабақ
Қажетті құрал-жабдықтар: тақта,карта,плакат, стикерлер, фломастерлер,оқулық
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі
- Оқу құралын тексеріп түгелдеу
- Оқушы зейінін сабаққа аудару
Шеңберге тұрғызу, топқа бөлу.
Әдісі: топқа бөлу тренингі
Орындалуы:Қазақ хандарын таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын сұрау:
- Көтерілістің себебі мен барысы.
- Оқиғалардың хронологиялық тізбегі
Оқушылар тақырыпқа қатысты оқып келген материалдарымен бөліседі, топта талдайды.
Жаңа сабақты меңгеруге дайындық- «Ой түрткі салу»
- Көтерілістің себептері.
- Көтерілістің басталуы.
- Көтерілістің ерекшеліктері мен қозғаушы күштері
- Көтерілістің негізгі кезеңдері
- Барон О.Игельстромның реформалары және Кіші жүзде хан билігін жоюға әрекет етіп көру.
- Көтерілістің ақырғы кезеңі
- Көтерілістің жеңілу себептері мен тархи маңызы
Тақырыпты оқыту барысында оқушыларғы «Көтеріліс тарихын оқып үйрену» атты өзіндік жұмыс тапсырылады.
1 топ: Көтерілістің алғы шарттары
2 топ:Көтерілістің жетекшісі және қозғаушы күштері
3 топ:Көтерілістің жеңілу себептері
Диалогтік оқыту
Әдісі:Топтық жұмыс
Орындалуы: тақырып бойынша 3 топқа 3 түрлі тақырып береді.
Әр топ өзіне берілген тақырыпты ашып, өзге топтарға таныстыруы тиіс.
Венн диаграммасы
Е.Пугачев көтерілісі ортақ қасиеті С.Датұлы көтерілісі
ІҮ. Сабақ қорытындысы
БІЛДІМ БІЛГІМ КЕЛЕДІ ҮЙРЕНДІМ
Сабақты бекіту:
- Оқулықтағы және Қазақстан тарихы хрестоматиясындағы құжаттарды пайдалана отырып, С.Датұлының жеке басына баға беріңдер. Қалай ойлайсыңдар, халық өз көсемін не үшін құрметтеді?
Бағалау:Бағдаршам арқылы бағалау
Үйге тапсырма:
- С.Датұлының шешендік қабілетін паш ететін қандай әдеби шығарманы білесіңдер? Одан үзінді келтіріңдер.