Алматы қаласы
Шәкәрім құдайбердіұлы атындағы №75 жалпы білім беретін орыс тілді мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі:
Дүйсенова Гүлзағира Қазтаевна
Сабақтың тақырыбы: 8-сынып «Азық-түлік сатып алу»
Апта | Күні | Сабақ қазақ тілі | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың атауы | Азық-түлік сатыпалу | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты
|
Білімділік: оқушыларды осы тақырып бойынша сөйлеуге жетелеу, өз ойларын айта отырып пікір таластыру, жұптық қатынысқа түсу.Дамытушылық: сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылардың қисынды ойлау, сөйлеу қабілетін дамыту; сыни тұрғыдан ойлай білуге жетелеу. Топта жұмыс істей білу қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Ата –аналарына көмек бере білу, үлкендерді құрметтеу, силауға үйрету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі: | Аралас сабақ | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Көрнекі құралдар: | Бағалау парағы, үлестірмелі қағаздар, стикер, рефлексия парағы, | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
|
Оқушылардың сөйлеуі, өздерінің ой-пікірлерін айтуы, бір-біріне деген достық қарым-қатынас, өзара сыйластық | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар | Қазақ тілінің грамматикасын, соның ішінде мезгілбағыныңқылысабақтастың жасалу жолдарын білу.Оқушылардың өз ойларын айта білуі, сөйлеуі. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы І. Ұйымдастыру кезеңі: : — Сәлеметсіңдер ме, балалар?(5мин) -Бүгінгі көңіл күйлерің қандай? — Сендер қандай дүкен түрлерін білесіңдер? Азық-түлік, шаруашылық, киім, аяқ-киім, Әмбебап дүкендер-супермаркет, гипермаркет Суперстор, универмаг, интернет дүкені, жиһаз Дүкендері, ыдыс-аяқ дүкендері. Бүгін топты міне осы дүкен түрлері арқылы бөлейік.супермаркет, гипермаркет, суперстор және интернет дүкендері. -Енді, балалар топтың өзіміз жасаған ережесін сақтауға тырысайық. Оқушыларға бағалау парағы таратылады. Осылай сыныптың ахуалын қалыптастырамын,балалардың назарын сабаққа аударамын.(1,4-модульдер) ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: 1-әрекет (10мин) (1,2,3,4,6,7-модульдер) Әр топтан бір оқушы, қалғаны жұптық жұмыс жасайды-рөлдік ойын. 1-топ
2-топ
3-топ
4-топ
Қалған оұушылар 69 беттегі үй тапсырмасы бойынша жұптық жұмыс жасайды . 5 балл бойынша бағаланады.
ІІІ .Өткен сабақ пен жаңа сабақты сабақтастыру. Ой қозғау (5мин) (1,2,3,5-модульдер) Балалар сендер үйде аналарыңа қандай көмек бересіңдер? Ал дүкеннен немесе базардан керекті заттарды үйде кім алады? Ал сендердің іштеріңде осы жұмысқа көмектесетін бала бар ма? Ата-аналарың азық-түлікті қайдан алады? Сонымен ,бүгін біз қандай тақырыпты өтеміз деп ойлайсыңдар? Иә балалар бүгінгі тақырыбымыз «Азық-түлік сатып алу» Дәптерге бүгінгі тақырыбымызды жазып аламыз. ІV. Жаңа сабақты оқып-білу кезеңі: 5мин 2-әрекет. Ой толғаныс. 5мин (1,2,3,4,5,6,7-модульдер) Мәтінмен жүмыс 70 бет Мәтінді жеке-жеке оқимыз, Топта талдаймыз, түсінеміз. Содан кейін әр топ 3 сұрақ дайындайды да , келесі топқа береді. Бағалау әр топтың толық жауап бергеніне және қандай сұрақ қоя білгеніне байланысты болады. 5 баллмен бағалаймыз. V. Жаңа сабақты қорытындылау: 3-әрекет. Миға шабуыл. 5мин (1,2,3,4,6,7-модульдер) Ертең сенің үйіңе қонақ келеді. Сен қонақ келердің алдында не істейсің? Қандай дайындық жасайсың? Өзіңнің жоспарыңды жаз.Оны айтып бер. VІ. Үй тапсырмасы:
VІІ. Сабақтың бағалау кезеңі: (Өзін-өзі бағалау және бірін-бірі бағалау) (3,7-модуль)
«5» — 13-15 «4» — 10-12 «3» — 7-9 «2» — 1-6
[bws_related_posts] |