Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мұғалім : Смагулова А Күні: ____________
Пәні: әдебиеттік оқу Сыныбы: 3 «В»
Сабақтың тақырыбы |
Шегіртке мен құмырсқа. Абай. (И.Крыловтан) |
|||||||
Сабақтың танымдық мақсаты |
Мысалдың мағынасын аша отырып,адам бойындағы жағымды,жағымсыз қасиеттерін айыра білуге үйрету |
|||||||
Сілтеме |
ҚР мемлекеттік стандарт бағдарлама. |
|||||||
Дереккөздер мен жабдықтар |
Әдебиеттік оқу 3 сынып. Интернет материалдары,суреттер,видеокөрсетілім,мультфильм. |
|||||||
Күтілетін нәтиже |
Топта жұмыс жасау мәдениеті, бірін- бірі тыңдау, бір — біріне көмектесу дағдылары қалыптасады,мәтіннің мән-мағынасын білетін болады,өздігінен меңгереді. |
|||||||
Кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Тапсырмалар |
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау |
|||
Мотивациялық кезең |
10 мин |
Ұйымдастыру. А)Психологиялық дайындық. Ә)Бағалау критерийлерімен таныстыру. Б)Түрлі-түсті фигуралармен үшбұрыш,төртбұрыш,дөңгелек 4топқабөлу. |
Сабаққа дайындық Өткен тақырып бойынша сұрақтар береді,жауаптар дайындайды. |
« Ыстық орындық » сұрақтар әзірле. |
Жауап берген оқушыларды бағалау.Смайликтермен бағалау. |
|||
Операциялық кезең |
15 мин |
Жаңа сабақ. Ой қозғау. Бейнетүсірілім көрсету. Ертегі Жұмбақ жасырады. Сұрақтар қояды:Бүгінгі өтетін жаңа сабақ не туралы болмақ? Суретпен жұмыс:Суреттен нелерді көріп тұрсың? Мұғалім мысалды оқиды.Абай.(И.Крылов) |
Жұмбақтарды шешеді. Оқулықпен жұмыс Дәптермен жұмыс |
Жұмбақтар:1.Құжынаған жұмыскер, Бірлескенде тым іскер.(?) 2.Белі қылдай,кең құрсақ, Жұмыскер жәндік-соны тап.(?) 3.Аяғында орналасқан құлағы.Қанатынан әдемі ән шығады.(?) Мысалды 1,2,3,4топ рольмен бөліп оқы. |
Әр баланы бағалау Жапсырма суреттер арқылы бағалау. |
|||
Рефлексиялық кезең |
15 мин |
4топқа тапсырма береді Рольге бөлу (қабілетіне қарай) Ашық сұрақтар беру |
Әр топ постер қорғайды. Көрініс қояды. Оқушылар жауап береді |
1топ:Жаз мезгіліндегі шегіртке мен құмырсқаны салыстыра сипатта. 2топ:Қыс мезгіліндегі шегіртке мен құмырсқаны салыстыра сипатта. 3топ:Сен құмырсқаның орнында болсаң,не істер едің? 4топ:Өмірде шегірткеге ұқсас адамдар бола ма?Өзің шегірткеге ұқсап қиналып қалмас үшін не істер едің? Көрініс дайындау |
Бір-бірін бағалау. Топты бағалау. Cуммативті бағалау. Кері байланыс Екі жұлдыз,бір тілек. |
|||
Үй тапсырмасы |
5 мин |
Шегіртке мен құмырсқаның іс-әрекетін сипаттайтындай мақал-мәтел жинастыр. А)Мәнерлеп оқу В)Ұнаған кейіпкердің суретін сал С)Мысалды өмірмен байланыстырып әңгіме құрау |
||||||
Сабақтан кейінгі рефлексия |
Не сәтті өтті? Неліктен? |
Не сәтсіз өтті? Неліктен? |
Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін не істеймін? |
|||||
Сабағым жоспарлағанымдай сәтті өтті. |
Түсінігін көрініс арқылы жеткізу Себебі оқушылар жаман мен жақсыны ажырата алды. |
Оқушылар бірін –бірі артық бағалады. Себебі топтағы оқушылардың ынтасын түсіргілері келмеді. |
Бағалауды қадағалауға тырысамын. |
[bws_related_posts]