Шалқар ауданы
Ә.Жангелдин атындағы орта мектебі
Елекбаева Жанат Қойшыбайқызы
Сабақтың тақырыбы: «Алпамыс батыр» жыры
Сыныбы: 6 а
Сабақтыңтақырыбы | «Алпамыс батыр» жыры | ||
Мақсаты | Жыр мазмұнын меңгерту,оқушылардың ізденушілік қабілеттерін дамыту, бірін-бірі тыңдау, сыпайы, сенімді болуға, еркін сөйлеуге үйрету | ||
Оқыту нәтижесі | Жырдың мазмұнын игереді, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады. | ||
Сабақта қолданылатынәдіс-тәсілдер | Венн диаграммасы Инсерт Топтық, жұптық Сұрақ-жауап әдісі | ||
Керекті жабдықтар | Оқулық, жұмыс дәптері, АКТ, | ||
Сабақ барысы: |
|||
Сабақкезеңдері |
Мұғалімәрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
Ұйымдастыру бөлімі | Оқушыларды түгендеп,назарын сабаққа аудару.Психологиялық тренинг өткізу.
Батырлардың есімі арқылы 4 топқа бөлу |
Оқушылар психологиялық тренингке қатысады.Топқа бөлінеді. | |
«Қызығушылықты ояту» | « Ой қозғау» стратегиясыЕрдің бағын ашпаса,
Ер мұратқа жетер ме?! Ерінің сағын сындырса, Ел мұратқа жетер ме?! — деп Әйтеке би айтқандай, елін, жерін жаудан қорғап, еліне бостандық, бірлік сыйлаған батырлардың бірі — Алпамыс.Ендеше, “Алпамыс батыр” жырының тақырыбы қандай? /ерлік, батырлық, отанын қорғау/ Идеясы: Өз елін жаудан қорғау арқылы Алпамыстың батыр бейнесін ашу. |
Диалогқа түсіп, сұрақтарға жауап беру | |
Мағынаны тану | Топтық тапсырма беруІ топ. Жырға композициялық талдау.
Басталуы.Байбөрінің қайғысы Дамуы.Алпамыстың, онан соң Қарлығаштың дүниеге келуi. Шиеленісуі.Алпамыстың сүйген жары Гүл¬баршынды iздеп барып, Гүлбаршынды алып елiне келуi. Шарықтау шегі.Елiн шапқан қалмақ ханы Тайшыққа қарсы жорыққа аттануы Шешімі.Жетi жылдан соң елiне Ұлтанның көзiн жойып, азып — тозған елiн мақсат — мұратына жеткiзуi. ІІ топ. Алпамысқа сипаттама жазып, жырдағы оқиғалармен салыстыр Аңғал – бейтаныс кемпірдің айтқанына сенуі ІІІ топ. Сөздікпен жұмыс Тірсек — Жан — жануардың артқы аяғы мен адам аяғының бүгіліп — жазылуына қажетті сіңір; қылтаның жоғарғы тұсы. Телі — Тентек, Есер, содыр — сотқар. Әулиеге түнеді — қадірлі, қасиетті, жақсы тілеу тілеп, әулиеге табынды. Әзірет — дінбасы, молда, ғұлама. Аса — дәрежелі адамдар /хан, би, қожа т. б./ қолына ұстайтын ерекше таяқ. Машайық — ақылды адам, абыз. Сәруар — қожа, ие, пір. Берен — өжет, өткір. Қабынды — желігу, желпіну. IV топ. Жыр мазмұны бойынша сұрақ дайындау |
Әр топ жеке-жеке өз беттерімен жұмыс істейді.
|
|
Ой-толғаныс | — Алпамыс батыр жырының эпостық жыр деп аталуы неліктен?- Жырдың тақырыбы мен халық арманының қандай байланысы бар?
— Жырдың тәрбиелік мәні бар ма? |
Оқушылар ойы тыңдалады | |
Үйге тапсырма | «Батыр туса — ел ырысы» шығарма жазуҮзінді жаттау | Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады. | |
Бағалау | Бағалау парағы арқылы бағалауҮш шапалақ | Бағалау парағы арқылы бағалау | |