ҚАРАҒАНДЫ ОБЛЫСЫ
АҚТОҒАЙ АУДАНЫ
Ә.БОЛҒАНБАЙҰЛЫ АТЫНДАҒЫ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ
МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: ЖАҒЫПАРОВА ДИНАРА СЕРІКБОЛҚЫЗЫ
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: САНДЫҚ АҚПАРАТТЫ ӨҢДЕУ БӨЛІМІТізбектелген сабақ топтамасының орта мерзімді жоспары
Оқулық: Информатика
Сыныбы: 5
Жалпы мақсаты: Бағдарлама модульдерін ықпалдастыра отырып, тақырыпты меңгертуде оқушылардың сыни ойлауын дамыту
№ |
Оқып үйренудің негізгі мақсат –міндеттері |
Оқытуда қолданылатын әдіс—тәсілдер |
Пәнді меңгерудегі кедергілерді жеңу |
Оқып—үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлығын қосқанда (сабақ барысына оқушылардың қатысуы) |
Негізгі дереккөздер |
1 | Тақырыбы:Практикалық жұмыс. Аралас құжаттарды құру
Мақсаты: — оқушылардың мәтіндік және графикалық ақпаратты өңдеу тақырыбы бойынша алған білімдерін пысықтай отырып, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру; Міндеттері:
|
Уақыт шеңбері
Топтық , жұптық жұмыс
компьютермен жұмыс, (АКТ-ны пайдалану)
«Миға шабуыл»,
«Жәрмеңке» ұйымдастыру,
«Ментальды карта»,
«БҮБ» стратегияларын қолдану.
Сергіту сәті |
-Сенімді қарым қатынас орнату-Еркін пікірлесуге жетелеу
-Сұрақ қою, жауап беру дағдысын қалыптастыру. |
|
Смайликтер
Бірін-бірі бағалау.
«2 жұлдыз, 1тілек ». |
Деңгейлік тапсырмаларЖұптық, топтық жұмыс,
АКТ-ны қолдану |
5 сынып оқулық, әдістемелік құрал, интернет желісі, АКТ, А4 формат, маркерПрезентация көрмесі |
2 |
Тақырыбы:Сандық ақпаратты өңдеу. Калькулятор.
Мақсаты: Оқушыларды калькулятор программасын таныстыру, калькуляторды іске қосуды онымен жұмыс жасауды және сандық ақпараттарды өңдеуді үйрету. Міндеттері:
Калькулятор көмегімен арифметикалық амалдарды қолдану есептер шығару.
|
«Шаттық шеңбері»,
«Конверт сұрақ»,
«Бағдаршам»
«Жұптас, ойлан, бөліс»,
«Ыстық орындық»,
«Сұрақтары бар қорап» |
-Жаңа тапсырманы сеніммен орындауға жетелеу-Еркін пікірлесуге жетелеу
-Түрткі сұрақтар қою -Үнсіз оқушыларды топтық әрекет арқылы бірлесіп жұмыс істеуге тарту.
|
Блокнотты іске қосуды, калькуляторда қарапайым есептеулерді шығаруды үйренді.
Өз пікірлерін жеткізе алады.
Компьютерді еркін меңгере алады.
Ортақ шешім қабылдай алады. Оқушылар өздігінен калькулятор көмегімен есептер шығара алады.
|
«Басбармақ»
Мадақтау.
Смайликтер арқылы бағалау. |
Жұптық тапсырмалар беру.
Күрделі тапсырмалар беру.
Деңгейлеп тапсырмалар беру. |
Интерактиті тақта, маркерлер, смайликтер, презентация, стикерлер, Компьютер, |
3 |
Тақырыбы:Дыбыстық ақпаратты өңдеу. Фонограф. Ойнатқыш
Мақсаты: Оқушыларға Фонограф бағдарламасына бару жолдарын үйрету. Фонограф бағдарламасында практикалық жұмыс жасауға үйрету. Фонограф бағдарламасында дыбыс жаза және ойната білуге үйрету. Міндеттері:
|
«5 сұрақ әдісі»Сергіту сәті.
Топқа бөлу.(кесте, сурет, бейнене арқылы)
|
Ішкі «уәжді» ояту
АКТ құзырлығы басым оқушыны көмекке тарту
Күрделі тапсырмалар орындау мүмкіндігін арттыру
Диалог арқылы оқыту.
|
|
Ауызша мадақтау
«Жарайсыңдар!»
Стикерлер арқылы бағалау |
АКТ ны қолдану
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс
|
Интерактивті тақта, компьютер, оқулық, смайликтер, маркерлер, ақ парақтар, бағалау парақшасы. |
4 |
Тақырыбы: Практикалық жұмыс Дыбыс жазуМақсаты:
Оқушыларға Фонограф бағдарламасына бару жолдарын үйрету. Фонограф бағдарламасында практикалық жұмыс жасауға үйрету. Фонограф бағдарламасында дыбыс жаза және ойната білуге үйрету. Міндеттері: — сыни тұрғыда ойлау арқылы , оқушылардың есте сақтау қабілеттерін дамыту — алған білімдері бойынша ойларын жинақтай білу. -жұптық, топтық жұмыс жасауда бірін-бірі бағалай білу дағдысының дамуы. |
Ыстық алақан
Позитивті доп
Сергіту сәті «Ментальдық карта»; «Кубизм стратегиясы»;
|
Өзіндік «мен» қалыптастыру.
Өзін- өзі реттеуге дағдыландыру.
Диалогқа түсу.
Жауап беру дағдысын қалыптастыру.
|
|
Смайликпен бағалау,
Бірін-бірі бағалау,
Мадақтау, Топ аралық бағалау.
|
. Деңгейлеп тапсырмалар беру.
-Әр деңгейдегі сұрақтар.
Дарынды оқушыларды оқушыларға көмектесуге тарту.
|
Интерактиті тақта, стикерлер, ақ парақтар, АКТ,смайликтер, интербелсенді тақта, |