Басы » Блог » СЫЙЛЫҚ

СЫЙЛЫҚ

№57 жалпы  білім беретін мектептің

қазақ тілі мен  әдебиеті  пәнінің  мұғалімі

ЖҰПАРБЕКОВА АЙГҮЛ РЫСБАКҚЫЗЫ

СЫЙЛЫҚ

Пәні: қазақ   тілі

Сыныбы:  7 сынып

Мақсаты:  оқушылар ана ардақтые сім, мейірімішексізжан, аналардықұрметтеу, анамызғасыйлықсыйлаудегенұғымдардымеңгереотырып, оларды топтық жұмыс барысындақ олдану арқылы өз ойларын білдіруге, ынтымақтаса оқуғ амашықтанады.

Сабақміндеттері:

1.Оқушылар өздерінде бар ақпарат ресурстарына сүйене отырып,тақырып бойынша білім-біліктілігін диалогтік оқыту арқылы жетілдіреді.

2. Оқушылардың тақырыпк өлемінде өз ойларын білдіру, жұптық, топтықжұмысбарысындажағдаяттықсұрақтарғабірлесе отырып шешім қабылдау, өзгенің пікірін тыңдау және өз пікірін жеткізу дағдылары дамиды.

3Анағадегенсүйіспеншіліксезімдерінарттыруарқылыананықұрметтепсыйлайбілуге, адамгершілікке, ізгіліккетәрбиеленеді.

Сабаққадамдары:

1.Жаңа  сабақтыигеру;

2.Тұжырымды  ойайту;

Күтілетінәтиже:

1. Топтық жұмыс барысында оқушылар  түрлі көзқарастарды тыңдап, өз  ойларын айта алады. Бірлесеотырыпортақшешімқабылдайды.

2.Сыни  тұрғыданойлауқабілетідамиды.

3.Топтық  жұмысбарысындаоқушылардыңбір-біріноқытудағдыларыартады.

Тапсырмалар:  Блумтаксономиясынақұрылғантапсырмалар

Түйінді идея:     Нақтыойлауарқылы ой қорыту;

Сабақтүрі:         Жаңасабақ

Сабақәдісі:         Көбелекойыны,  сынитұрғыданойлаустратегиялары: миғашабуыл, ой шақыру: диалогтікоқыту, жұптық, топтықжұмыс, ой толғаныс, керібайланыс.

Көрнекілігі:       Интерактивтітақта,  үлестірмеліпарақша,  ноутбук, электрондыоқулық, кестелер;

Сабақбарысы:

І. Ұйымдастырукезеңі;

ІІ.Үйтапсырмасы;

III.Жаңасабақ;

IY. Блумтаксономиясынақұрылғантапсырмалар;

Ү. Рефлексия.

Yi. Үйгетапсырма

 

 

Уақыты Жұмыстың түрі Мұғалімнің рөлі

Қолданған модульдер:

Оқушының рөлі
Сабақ барысы:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі.

-Оқушылармен сәлемдесу.

— Ынтымақтастық  атмосферасын қалыптастыру.

«Көбелек» ойыны

Таңертең көбелек оянды, тартылды,

Қанаттарын  бұлғады, терең тыныс алады,

Азғана айналып, барлығына күліп,

Қайта гүліне оралды.

Мақсаты: эмоциялық күйзелістерін түсіру, топта еркін ахуалды туғызу,

топтағы қарым-қатынасты жақсарту

Оқушыларды қызыл, жасыл, сары түрлі-түсті қағаз қиындыларын тарату  арқылы топқа бөлу.

Әр топ өздеріне ат  қояды және таныстырады.

Оқушылар жұппен, топпен жұмыс жасайды.

Топ басшысы  сайланады.

Өзін өзі бағалау әдісі бойынша  өр тапсырмаға өз тобы  және мұғалім формативті баға береді.Сабақтың соңында жиынтық ортақ баға қойылады.

Оқушыларға  бағалау парақтары таратылады.

 

Ынтымақтас-

тық атмосферасын қалыптастыру

 

 

 

 

 

Оқушылардың топтағы қарым-қатынасын жақсарту

 

 

 

 

 

 

Оқушылар-

дың белсенділігі артады

 

Үй жұмысын тексеру

 

 

 

Үй тапсырмасы

1-тапсырма. «Миға  щабуыл»

Оқушылар топпен бірге «Мен досыма қандай сыйлықтар сыйлаймын?» тақырыбында  сызбаны толтырады.

 

 

 

Оқушылар-

дың қызығушы-

лығын ояту

 

Миға  шабуыл әдісі арқылы өткен материалды еске  түсіреді, қорытынды-

лайды.

Жаңа сабақ

 

 

 

Түсіну

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Синтез

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

 

 

 

 

«Ассоциативті қатар»

2-тапсырма

Оқушылар сыни тұрғыдан ойлау тәсілін қолдана отырып,  «Аналар»  деген презентацияны көрсету   арқылы  сабақтың тақырыбы анықталады.Оқушылар презентацияны көре отырып, ондағы басты тақырып ана тақырыбында және  бізді жарық дүниеге әкелген ананың мейірімі, жалпы баланың анаға сүйіспеншілігі,  оған сый-құрметпен қарау керектігі туралы өз пікірлерін білдіреді. Жаңа сабақтың «Анама қандай сыйлық сыйлаймын?» деген тақырыбы оқушылармен анықталады.

Бұл жұмыс түрінің мақсаты:

оқушы мен мұғалімге

ойын жіктеуді ғана емес, өздеріндегі субьекті     тәжірибелерін ескере отырып, жаңа тақырыпты жоспарлауға мүмкіндік береді.

 

3-тапсырма

«Ана  деген  кім?» деген сұрақты қоя отырып, оқушыларға кластер толтырту.

«Ана деген кім?» — болды.
-Ана — қамқоршы
-Ана – бақытың
-Ана — тірегің
-Ана -қорғаның
-Ана –болашағың
— Ана — әр үйдің күні
-Ана -ақылшы
-Ана -сүйенішің
-Ана — жанашырың
-Ана -байлығың
-Ана –үйдің жылуы
-Ана –бақытың
Толтырған  кластерлерін тақтаға апарып іледі.

 

 

4-тапсырма

ЖИГСО стратегиясын қолдана отырып, оқушыларға   3 түрлі мәтін таратылады. Топтағы талантты және дарынды оқушылар немесе  топ басшысы  топ мүшелеріне мәтіннің  мазмұнын түсіндіреді.

 

 

 

5-тапсырма

Оқушылар таратылған мәтіннің  мазмұнын түсінгеннен  кейін өз топтарында  бірлесе отырып,постер  әзірлейді.

1 топқа: «Ана- ардақты есім»

2 топқа: «Ананың сүюі»

3 топқа: «Не тәтті?»

Шағын топпен жұмыс жасағанда топ мүшелері өз пікілерімен бірін бірі толықтыра түсіп,ортақ шешімге келеді.Топта барлық оқушы белсенділік танытып,тапсырманы жақсы орындауға ат салысады.

 

6-тапсырма. «Ой  толғаныс»

 

Әр топтың  ноутбуктерінде  берілген сурет бойынша  оқушылар «Біз  анамызға  не сыйлаймыз?» тақырыбында  шағын эссе жазады.

 

 

Сабақ  соңында оқушы өзін өзі бағалайды.Талантты және дарынды баланы  пайдаланып  топты бағалау парағы арқылы бағалатамын. Формативті  бағалау негізінде сабақ соңында жиынтық   баға  шығарамын.

 

Үй тапсырмасы:

Шығармашылық  жұмыс: «Анамызға  сыйлық»  тақырыбында  презентация әзірлеу

 

 

Рефлексия

«Майшам» ойыны арқылы  оқушылар бүгінгі сабақтан  нені білді, не қызықты болғанын бір-бірлеріне шамды беру арқылы ойларын айтып шығады.

Оқушыларды сергіту үшін бәріміз « Ана туралы  жыр» әнін шырқаймыз.

 

Мұғалім сөзі:

Жалпы  сабаққа белсене қатыстыңдар. Маған сендердің  ұйымшылдықтарың, белсенділіктерің, тапқырлықтарың ұнады.  Сабаққа қатысқандарыңа  рахмет, сәттілік тілеймін.

 

 

 

 

 

Мағынаны тану

Ой толғаныс

 

 

 

 

Оқытудағы жаңа тәсілдерді қолдану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалім жұмыстарын тексеріп жүреді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Көшбасшыны анықтау

 

 

 

 

 

 

Ой  толғаныс

 

 

 

Оқушылардың өз-өздерін бағалағаннан кейін, мұғалім жиынтық баға шығарады.

 

 

 

Мұғалім кері байланыс жасайды

 

Оқушылар жаңа тақырыпты ашу үшін сыни тұрғыдан ойланды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс барысында дарынды оқушы белсенділік танытады

 

 

 

 

 

 

 

Бір-бірін оқытады,бір

лесіп ойланады,талдайды, ортақ шешімге келеді.

 

 

 

 

 

Қандай да болмасын

проблеманышешуүшін

өзбілімдерін

шығармашылықпен

қолданады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқущылар  өзара бағалайды.

 

 

 

 

«Майшам » ойыны арқылы  оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін майшамды бір-біріне беру арқылы айтып шығады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ 57 ЖББ Мемлекеттік Коммуналдық Мекеме

 

 

 

 

 

 

Ашық сабақ

Тақырыбы: «Мен анама қандай сыйлық сыйлаймын?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дайындаған : қазақ тілі және әдебиет мұғалімі  Жупарбекова А.Р.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *