Басы » Кембридж бағдарламасы » Тарихи-әлеуметтік жағдай.Әдеби-мәдени байланыс.Әдебиеттің дамуы

Тарихи-әлеуметтік жағдай.Әдеби-мәдени байланыс.Әдебиеттің дамуы

Қызылорда облысы

Жаңақорған ауданы

Қожамберді ауылы

№162 орта мектептің

 қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі:Ш.Сыздықова

                                            Lesson study № 1 — сабақ                                    

Мерзімі: 12.ХІ.2014ж 

 

Пәні:Әдебиет 

 

Сыныбы: 10 

 

Сілтеме: ҰМЖ,ОМЖ жоспарлары,  Оқулық, Қазақ әдебиет «Шың» ,Қазақ әдебиетінің әдістемелік оқулықтары,.Ғаламтор желісі 
Сабақтың тақырыбы: Тарихи-әлеуметтік жағдай.Әдеби-мәдени байланыс.Әдебиеттің дамуы 

 

Жалпы  мақсаты: ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы жазба әдебиетінің дамуы тарихын  оқып үйрету.Ақын-жазушылар және олардың шығармаларын таныстыру.Өздігінен білі алу дағдысын қалыптастыру 
Күтілетін нәтиже: ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы жазба әдебиетінің даму тарихын оқып үйренеді.Ақын жазушылар және олардың шығармаларымен таныса отырып, өздігінен білім алу дағдысы қалыптасады.Жеке,жұптық,топтық   жұмыс жасау  арқылы жауапкершілікке бейімделеді.
Негізгі идея: ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы қоғамдық және саяси-әлеуметтік жағдайдың өмірдің барлық саласына  елеулі өзгерістерді әкелуі.Соның әсерінен Қазақстанның мәдени  саласы және оқу-білім жүйесінің қарыштап дамуы. ( Оқулық 10 бет)
Әдіс-тәсілдер  1.«Миға шабуыл» сұрақ-жауап  әдісі2.ДЖИГСО әдісі арқылы топпен постер жұмысын орындату

Инсерт әдісі

3.Ойтолғаныс

5.ББҮ кестесі

Негізгі ресурстар: Кітап, дәптер, қима қағаздар, АКТ,плакат,маркер,стикер  
                                                   Сабақ барысы: 
Ұйымдастыру:   1 минут Сергіту сәтіӘрбір адам-Туысым,досым,жұрағат.

Әрбір сабақ-Үйрену,ұғу,ұлағат

Әрбір ісің-Тірлік,тірек,адамдық.

Әрбір сөзің -Шындық,бірлік,адалдық.

 

      Топқа бөлу:         1минут Қима қағаздар арқылы топқа бөлу
Үй тапсырмасы: 

 

  1. 1.      ХІХ ғасырдың бірінші жартысында қазақ даласын Ресей патшалығының отарлауына байланысты қандай басқару жойылды?Хандық басқару
  2. 2.      Сол кездегі дарынды ақындар шоғырына кімдерді жатқызамыз?Абыл,Дулат,Махамбет,Қашаған ,Мұрат т.б.
  3. 3.      Бұрынғы хандық биліктің орнын кімдермен алмастырды?Сұлтандар әкімшілігімен
  4. 4.      Хандық басқару жүйесі неге әлсіреді?Хандық билік патша үкіметі үшін тиімсіз болды
  5. 5.      Капиталистік қатынастардың бой көтеруніне байланысты адамдардың өмір сүру дағдысы ,дәстүрлік жолы қалай өзгерді?
Жаңа сабақты меңгерту:   І топ «Білім» тобы: Тарихи-әлеуметтік жағдай

ІІ топ «Өнер» тобы: Әдеби-мәдени байланыс

ІІІ топ «Ілім тобы: Әдебиеттің дамуы

 

 Топтар бір-бірін өзара бағалау

 

Жаңа сабақты бекіту:5 минут  Ойтолғаныс-деңгейлік тапсырма (А,В,С деңгейлі баламен жұмыс)А деңгейлі – 1868 жылы  жарияланған «Жаңа низам» заңының қазақ халқына тигізген пайдасы мен зияны.

В деңгейлі- Патша үкіметі өз саясатын жүргізуге мамандар тапшы болғандықтан  оны даярлауда қандай шараларды қолға алды?

С деңгейлі- ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы әдебиет жайлы эссе

 

 

Үйге тапсырма ББҮ кестесін толтыру  
Бағалау2минут Суммативті баға –ашық журналға баға қою
Кері байланыс.5минут

 

«Мақсат ағашы»
Кейінгі тапсырма Шоқан Уәлиханов жайында мәлімет жинақтау 

 

Мұғалім рефлексиясы:

 

                                               О Қ Ы Т У      Н Ә Т И Ж Е С І : 
Не сәтті болды? Не сәтсіз болды?  Нені өзгертіп дамытар едім?
  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  

 

 

                                                            Lesson study № 2 — сабақ

                                                                                        «Бекітемін»

Оқу ісінің меңгерушісі:                  З.Көгембаева

Мерзімі: 14.ХІ.2014ж 

 

Пәні:Әдебиет 

 

Сыныбы: 10 

 

Сілтеме: ҰМЖ,ОМЖ жоспарлары,  Оқулық, Қазақ әдебиет «Шың» ,Қазақ әдебиетінің әдістемелік оқулықтары,.Ғаламтор желісі 
Сабақтың тақырыбы: Ш. Уәлихановтың өмірі мен шығармашылығы. 
Сабақтың  мақсаты: Оқушыларды қазақтың тұңғыш  ғалымы, Ш. Уәлихановтың өмірі мен шығармашылығы туралы білімдерін толықтыру арқылы  терең білім беру.
Күтілетін нәтиже: Ш.Уәлиханов сүрген өмірі және шығармашылығымен таныса отырып,оның балалық,жастық шағы жайында толыққанды мағлұмат алады.Топтық жұмыс жасау барысында оқушылар бір-бірін оқыту арқылы еске сақтау қабілеттері жетіледі.

Мәселені тарихи  шындық  тұрғысынан бағалау қабілеттері қалыптасады.

Негізгі идея: Бала Шоқанның өсіп-жетілуі,білім-ғылымға деген қызығушылығы арқасында бірнеше тілді меңгеруі, ағартушылық көзқарасқа бет бұруы (Оқулық 69 бет)  
Әдіс-тәсілдер  1.Қызығушылықты ояту Сергіту сәті

Мен саған сенемін

«Таза тақта» Ойқозғау

 Топтастыру стратегиясы

2.Мағынаны ажырату

.ДЖИГСО әдісі арқылы топпен тапсырмаларды орындату

Инсерт

3.Ойтолғаныс

Синквейн ,эссе,сұрақ-жауап

 

 

Негізгі ресурстар: Кітап, дәптер, қима қағаздар, АКТ,плакат,маркер,стикер
                                                                        Сабақ барысы:
Ұйымдастыру:   1 минут  

 

 

 

 

 

   Топқа бөлу:

         1минут

Сергіту сәті«Мен саған сенемін…»

Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың немесе өйткені сен адалсың,

 

Үй тапсырмасы:         5минут

 

  1. 1.      ХІХ ғасырдың ІІ жартысындағы әдебиеттің дамуы
  2. 2.      Әдебиеттің дамуына өзінше үлес қосқан топтар кімдер?
  3. 3.      Ағартушылық идеяның дамуына байланысты әдебиеттің күйі қандай деңгейге жетті?
  4. 4.      Еуропалық үлгіде білім алу кімнің идеясы?
  5. 5.      Қазақ әдебиетіндегі алғашқы зерттеуші, ғалым деп кімді айтамыз?

 

 

  

 

Тұсаукесер

2 минут

 

 

Топтастыру стартегиясыШоқан

 

Өміріңді сарп қып өлгеніңше,

Жоба тап, Жол көрсет, Келешек қамы үшін.

Қайтадан қайрылып, Қауымға келмейсің.

Барыңды, нәріңді тірлікте бергейсің,

Ғибрат алар артыңа із қалдырсаң,

Шын бақыт, Осыны ұқ, Мәңгілік өлмейсің!

 

Жаңа сабақты меңгерту:  20 минут

 

 І топ Баяндамашылар «Шоқанның өмірі және шығармашылығы»

ІІ топ Зерттеушілер «Шоқанды зертте анықта»

ІІІ топ Шығармашылық  Шоқанға арнау ,монолог  немесе  эссе жазу

ІҮ топ Бағалаушылар  Топтардың жұмыстарын бағалау.

 

 Топтар бір-бірін өзара бағалау

 

Жаңа сабақты бекіту:10минут  Ойтолғаныс-деңгейлік тапсырма (А,В,С деңгейлі баламен жұмыс) 

А деңгейлі –Ғаламтордан Шоқанның арғы ата –тегі туралы мәліметті  тауып,талқылау (Абылайдың ұрпағы екені жайлы)

 

В деңгейлі- Шоқанға 5 жолды өлең құрастыру.Қазақ тілмен байланыстыру

 

С деңгейлі- Оқулықтағы мәтіннен сұрақтар құрастыр?

Үйге тапсырма1 минут  
Бағалау1 минут Суммативті баға –ашық журналға баға қою
Кері байланыс.3минут «Екі жұлдыз,бір тілек»
Кейінгі тапсырма1минут Шоқанның қазақ халқының тұңғыш ғалымы, әдебиет зерттеуші екені жайлы деректер жинақтау

Мұғалім рефлексиясы:

 

                                               О Қ Ы Т У      Н Ә Т И Ж Е С І : 
Не сәтті болды? Не сәтсіз болды?  Нені өзгертіп дамытар едім?
  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                      Lesson study № 3 — сабақ

                                          «Бекітемін»

Оқу ісінің меңгерушісі:                  З.Көгембаева

Мерзімі: 19.ХІ.2014ж 

 

Пәні:Әдебиет 

 

Сыныбы: 10 

 

Сілтеме: ҰМЖ,ОМЖ жоспарлары,  Оқулық, Қазақ әдебиет «Шың» ,Қазақ әдебиетінің әдістемелік оқулықтары,.Ғаламтор желісі 
Сабақтың тақырыбы: Қазақ халқының тұңғыш ғалымы, әдебиет зерттеуші
Сабақтың  мақсаты: Оқушыларға  қазақ халқының ұлы ғалымы,Ш.Уәлихановтың  қазақ әдебиетіндегі  алатын орнын талдату арқылы білім беру.
Күтілетін нәтиже: Қазақ  әдебиетіндегі  Шоқанның еңбек жолын топтық зерттеу жұмысы барысында танып біледі. Мәселені тарихи  шындық  тұрғысынан талдау арқылы бірін-бірі оқыта отырып меңгереді.
Негізгі идея: Шоқан кадет корпусын аяқтаған соң,әскери қызметте жүріп,Орта Азия халықтарының,әсіресе Шығыс Түркістан елдерінің тарихын,қоғамдық құрылымын ,әдет-ғұрпын ,салт-дәстүрін зерттеуге ден қоюы.(71 бет) 
Әдіс-тәсілдер  1.Қызығушылықты ояту Сергіту сәті

Сәлемдесу ойыны

Ойқозғау «Зымыран сұрақтар»

2.Мағынаны ажырату

 Аялдама әдісі

 Инсерт

3.Ойтолғаныс

Семантикалық карта

 

Негізгі ресурстар: Кітап, дәптер, қима қағаздар, АКТ,плакат,маркер,стикер
                                                                        Сабақ барысы:
Ұйымдастыру:   2 минут  

 

 

 

 

 

  

 

Топқа бөлу:

         1минут

Сергіту сәті«Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… қабақпен… шынтақпен… саусақпен… аяқпен… арқамен.

 Бүгінгі сабақтың эпиграфы:

  Білекке сенген заманда ешкімге есе бермедік, 
Білімге сенген заманда қапы қалып жүрмелік. 

                                                                        Абылай

Үй тапсырмасын бекіту сұрақтары:         8 минут

 

Шоқанға арнау.Өлеңге талдау

«Зымыран» сұрақтар арқылы

 

Жаңа сабақты меңгерту:  15 минут

 

 І топ  Қазақ халқының тұңғыш ғалымы

ІІ топ  Әдебиет зерттеуші

 

 Топтар бір-бірін өзара бағалау

 

Жаңа сабақты бекіту:15минут  Ойтолғаныс-деңгейлік тапсырма (А,В,С деңгейлі баламен жұмыс) 

А деңгейлі –Кейіпкерді сомдау (Шоқанды бейнелеу)

В деңгейлі- «Аспандағы аққан жұлдыздай» Монолог жазу

 

С деңгейлі- Оқулықтағы мәтіннен Ыстықкөлдегі сапарының алғашқы кіріспе бөлімін тауып оқып,мазмұндау.

Жеке жұмыс.Семантикалық жұмыс

Үйге тапсырма1 минут Реферат дайындау қорғау
Бағалау1 минут Суммативті баға –ашық журналға баға қою
Кері байланыс.1минут «Менің сабақтан алған әсерім» Смайликтер арқылы көрсету.
Кейінгі тапсырма1минут Шоқан – қазақ, қырғыз ауыз әдебиетін жинап зерттеуші

 

Мұғалім рефлексиясы:

 

                              О Қ Ы Т У      Н Ә Т И Ж Е С І : 
Не сәтті болды? Не сәтсіз болды?  Нені өзгертіп дамытар едім?
  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *