Ақтөбе облысы
Шалқар ауданы
Ә.Жангелдин атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Тлеубаева Самал Бақытқалиқызы
Сабақтыңтақырыбы | Антонимдер | ||
Мақсаты | Оқушылардың антоним туралы білімдерін арттыру, ой-өрісін, дүниетанымын кеңейту, топпен,жұппен жұмыс жасауға жұмылдыру. | ||
Оқыту нәтижесі | Тақырып бойынша білімдерін кеңейте алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, бір-бірлерімен бірлесе жұмыс жасайды. | ||
Сабақта қолданылатынәдіс-тәсілдер | сұрақ- жауап, диалог, жеке, жұптық, топтық жұмыс | ||
Керекті жабдықтар | Оқулық, жұмыс дәптері, АКТ, постер, смайликтер,сурет, кеспе қағаздар. | ||
Сабақ барысы: |
|||
Сабақкезеңдері |
Мұғалімәрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
Ұйымдастыру бөлімі
Үй тапсырмасын сұрау |
1.Оқушыларды түгендеп,назарын сабаққа аудару.2.Психологиялық тренинг.
3. Сөз мағыналары арқылы топқа бөлу.(лексика, омоним, синоним,антоним, көп мағына)
81-жаттығу. |
Оқушылар психологиялық тренингке қатысады.Сөз мағыналары арқылы 5топқа бөлінеді.
Оқушылар жауабы |
|
«Қызығушылықты ояту» | «Миға шабуыл» әдісіЛексика нені зерттейді?
Сөздің қандай мағыналары бар? Қай түрлерімен таныспыз? |
Диалогқа түсіп, сұрақтарға жауап беру | |
Мағынаны тану
Сергіту сәті: «Қара жорға» биі |
Сурет арқылы жаңа сабақты айқындау.Оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқу ұсынылады.(3 минут). Мұғалім оқушыларға жұптасып,топтасып талқылауға бағыт – бағдар береді.
Оқулықпен жұмыс: Оқулықтағы жаттығуды дәптерге орындату 87—жаттығу (ауызша) Әсем, тез, шебер, зор сөздерінің антонимін жазу. 88-жаттығу(жазбаша)
Топқа тапсырмалар: 1-топ.Суретке мәтін құрау. 2-топ.Постер 3-топ.Шығармашылық диктант. 4-топ.Антоним сөздер мен болымды, болымсыз мағынадағы сөздерді ажырату. 5-топ.Мақал-мәтелдерден антоним сөздердің сыңарын қойып жазу.
|
Тақырыпты өз бетінше оқып, жұптасып, топтасып талқылайды.
Оқулықтағы жаттығуды берілген шарты бойынша орындау
Жеке, жұппен, топпен орындау.
Постер қорғау |
|
Ой-толғаныс | Оқушылардың сабақтан алған әсерін стикер арқылы білу. | Оқушылардың көңіл-күйі | |
Үйге тапсырма | 89-жаттығу(жазбаша)91-жаттығу (ауызша) | Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады. | |
Бағалау | Бағалау парағы (топ басшысы) | ||
[bws_related_posts]