Антонимдер

Ақтөбе облысы

Шалқар ауданы

Ә.Жангелдин атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Тлеубаева Самал Бақытқалиқызы

 

Сабақтыңтақырыбы Антонимдер
Мақсаты Оқушылардың антоним туралы білімдерін арттыру, ой-өрісін, дүниетанымын кеңейту, топпен,жұппен жұмыс жасауға жұмылдыру.
Оқыту нәтижесі Тақырып бойынша білімдерін кеңейте  алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, бір-бірлерімен бірлесе жұмыс жасайды.
Сабақта қолданылатынәдіс-тәсілдер  сұрақ- жауап, диалог, жеке, жұптық, топтық жұмыс
Керекті жабдықтар Оқулық, жұмыс дәптері, АКТ, постер, смайликтер,сурет, кеспе қағаздар.

Сабақ барысы:

Сабақкезеңдері

Мұғалімәрекеті

Оқушы әрекеті

Ұйымдастыру бөлімі 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасын сұрау

1.Оқушыларды түгендеп,назарын сабаққа аудару.2.Психологиялық тренинг.

3. Сөз мағыналары арқылы  топқа бөлу.(лексика, омоним, синоним,антоним, көп мағына)

 

81-жаттығу.

Оқушылар психологиялық тренингке қатысады.Сөз мағыналары арқылы 5топқа бөлінеді.

 

 

 

Оқушылар жауабы

«Қызығушылықты ояту» «Миға шабуыл» әдісіЛексика нені зерттейді?

Сөздің қандай мағыналары бар?

Қай түрлерімен таныспыз?

Диалогқа түсіп, сұрақтарға жауап беру
Мағынаны тану 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті: «Қара жорға» биі

Сурет арқылы жаңа сабақты айқындау.Оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқу ұсынылады.(3 минут).  Мұғалім оқушыларға жұптасып,топтасып талқылауға бағыт – бағдар береді.

 

Оқулықпен жұмыс:

Оқулықтағы жаттығуды дәптерге орындату

87—жаттығу (ауызша)

Әсем, тез, шебер, зор сөздерінің антонимін жазу.

88-жаттығу(жазбаша)

 

 

Топқа тапсырмалар:

1-топ.Суретке мәтін құрау.

2-топ.Постер

3-топ.Шығармашылық диктант.

4-топ.Антоним сөздер мен болымды, болымсыз мағынадағы сөздерді ажырату.

5-топ.Мақал-мәтелдерден антоним сөздердің сыңарын қойып жазу.

 

Тақырыпты өз бетінше оқып, жұптасып, топтасып талқылайды. 

 

 

 

 

 

 

Оқулықтағы  жаттығуды берілген шарты бойынша  орындау

 

 

 

 

Жеке, жұппен, топпен орындау.

 

Постер қорғау

Ой-толғаныс  Оқушылардың  сабақтан алған әсерін стикер арқылы білу. Оқушылардың  көңіл-күйі
Үйге тапсырма  89-жаттығу(жазбаша)91-жаттығу (ауызша) Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады.
Бағалау Бағалау парағы (топ басшысы)

 

[bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *