Басы » Кембридж бағдарламасы » Сындарлы оқыту – заман талабы.

Сындарлы оқыту – заман талабы.

Қызылорда облысы E:\Ділдәбек ағай суреттер\SAM_1483.JPG

Қазалы ауданы,   Ақтан батыр ауылы

:  №190 орта мектеп

Айтмамбет Ділдабек Инаятуллаұлы

Сабақтың тақырыбы:Сындарлы оқыту – заман талабы.

 

КОУЧИНГ жоспары

 

Тақырыбы

Сындарлы оқыту- заман талабы

Сілтеме

Жоспар, презентация

Жалпы мақсаты

Сындарлы оқыту бағдарламасындағы жеті модульді таныстыру.

Жеті модульді сабақта бір-бірімен ықпалдастыру.

Оқыту мен оқуды бағалауды тиімді пайдалану.

Күтілетін нәтиже

Сындарлы оқыту бағдарламасындағы жеті модульді таныстыру.

Жеті модульді сабақта бір-бірімен ықпалдастыру.

Оқыту мен оқуды бағалауды тиімді пайдаланады.

Негізгі  идеялар

Ұстаздардың бір-бірімен қарым-қатынаста болып сындарлы оқытуға бет бұрыс жасауға, алға қойған мақсат-міндетіне жету

Оқу әдістері

Топтық жұмыс, АКТ, кері байланыс.

Қолданылатын материалдар

Постерлер, стикерлер, маркерлер, түрлі-түсті қааздар.

Тапсырмалар

1-топ: Мұғалім неліктен өзгеру керек?

2-топ: Бағалауды қалай түсінеміз?

Коучинг бойынша коуч мен қатысушылардың іс-әрекеті

Уақыт мөлшері

Коучтың іс-әрекеті

Қатысушылардың іс-әрекеті

Топқа бөлу (2 мин)

Қатысушылара төрт түрлі тілек жазылан конфет арқылы бөлу

Конфеттер арқылы қатысушылар төрт топқа бөлінеді

Ұйымдастыру кезеңі

Қара жәшік әдісі

Бойындағы қорқыныштарды жазу

Мұғалімдер үлестірілген стикерлерге бойындағы қорқыныштарын жазады.

10 мин

Мұғалім неліктен өзгеру керек?

C:\Users\User\Desktop\мектеп суреттер\SAM_1094.JPG

Топ мүшелері топта бірігіп жұмыс жасап, өз пікірлерін білдіреді.

Постер дайындау және қорғау.

Мұғалімнің өзгеруі туралы өз ойларын постерге түсірді.

Топ мүшелері қорғайды

Постердегі тапсырманы бағалау

«Екі жұлдыз, бір тілек»

C:\Users\User\Desktop\мектеп суреттер\SAM_1118.JPG

Екі жақсы жағын, бір тілегін айтады.

Сергіту сәті 5 мин

Мұғалімдер сергіту сәті арқылы жұмыс жасады

Бағалауды қалай түсінеміз?

C:\Users\User\Desktop\мектеп суреттер\SAM_1112.JPG

Бағалау туралы постер қорғайды

Критерий арқылы бағалайды

Қорытынды:

Ыстық орындық әдісіC:\Users\User\Desktop\мектеп суреттер\SAM_1132.JPG

Әр топтан бір-бір мұғалім шығып орындыққа отырып сұрақтарға жауап береді.

Кері байланыс:

Сабақтағы әсері Білгенім,үйренгенім, түйгенім

Стикерлермен жұмыс

C:\Users\User\Desktop\мектеп суреттер\SAM_1089.JPG

Осы тапсырма бойынша өз ойларын стикерлерге жазып қалдырады

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *