Қызылорда облысы
Қазалы ауданы, Ақтан батыр ауылы
: №190 орта мектеп
Айтмамбет Ділдабек Инаятуллаұлы
Сабақтың тақырыбы:Сындарлы оқыту – заман талабы.
КОУЧИНГ жоспары
Тақырыбы |
Сындарлы оқыту- заман талабы |
||
Сілтеме |
Жоспар, презентация |
||
Жалпы мақсаты |
Сындарлы оқыту бағдарламасындағы жеті модульді таныстыру. Жеті модульді сабақта бір-бірімен ықпалдастыру. Оқыту мен оқуды бағалауды тиімді пайдалану. |
||
Күтілетін нәтиже |
Сындарлы оқыту бағдарламасындағы жеті модульді таныстыру. Жеті модульді сабақта бір-бірімен ықпалдастыру. Оқыту мен оқуды бағалауды тиімді пайдаланады. |
||
Негізгі идеялар |
Ұстаздардың бір-бірімен қарым-қатынаста болып сындарлы оқытуға бет бұрыс жасауға, алға қойған мақсат-міндетіне жету |
||
Оқу әдістері |
Топтық жұмыс, АКТ, кері байланыс. |
||
Қолданылатын материалдар |
Постерлер, стикерлер, маркерлер, түрлі-түсті қааздар. |
||
Тапсырмалар |
1-топ: Мұғалім неліктен өзгеру керек? 2-топ: Бағалауды қалай түсінеміз? |
||
Коучинг бойынша коуч мен қатысушылардың іс-әрекеті |
|||
Уақыт мөлшері |
Коучтың іс-әрекеті |
Қатысушылардың іс-әрекеті |
|
Топқа бөлу (2 мин) |
Қатысушылара төрт түрлі тілек жазылан конфет арқылы бөлу |
Конфеттер арқылы қатысушылар төрт топқа бөлінеді |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Қара жәшік әдісі Бойындағы қорқыныштарды жазу |
Мұғалімдер үлестірілген стикерлерге бойындағы қорқыныштарын жазады. |
|
10 мин |
Мұғалім неліктен өзгеру керек? |
Топ мүшелері топта бірігіп жұмыс жасап, өз пікірлерін білдіреді. |
|
Постер дайындау және қорғау. Мұғалімнің өзгеруі туралы өз ойларын постерге түсірді. |
Топ мүшелері қорғайды |
||
Постердегі тапсырманы бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» |
Екі жақсы жағын, бір тілегін айтады. |
||
Сергіту сәті 5 мин |
Мұғалімдер сергіту сәті арқылы жұмыс жасады |
||
Бағалауды қалай түсінеміз? |
Бағалау туралы постер қорғайды Критерий арқылы бағалайды |
||
Қорытынды: |
Ыстық орындық әдісі |
Әр топтан бір-бір мұғалім шығып орындыққа отырып сұрақтарға жауап береді. |
|
Кері байланыс: |
Сабақтағы әсері Білгенім,үйренгенім, түйгенім Стикерлермен жұмыс |
Осы тапсырма бойынша өз ойларын стикерлерге жазып қалдырады |