Мұғалім: Бекмурзина Ж.Т.
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан табиғаты
Сабақтың мақсаты:
Білімдік:Оқушылардың табиғат туралы білімдерін толықтыру.
Дамытушылық: Ауызша және жазбаша тапсырмалар арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Табиғатты қорғауға, сүюге, қамқор болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдіс тәсілі:түсіндіру, әңгімелесу
Сабақтың көрнекілігі: табиғаттың суреті
Валеолгиялық компонент: дене мүшелеріне гимнастика жасау
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
А) Амандасу: Сәлеметсізбе балалар, отырыңыздар!
Б) Сыныптың түгелдегін тексеру: Балалар, сыныпта кім жоқ?
В) Сабақтың тақырыбы мен мақсатын баяндау. Бүгінгі сабақтың тақырыбы Қазақстан табиғаты. Осы тақырып бойынша, мақсатымен танысып, сабақты бастаймыз.
II. Жаңа сабақ
— Біріншіден біз сабақтың құрлымымен танысамыз :
Ой шақыру.
Мәтінмен жұмыс.
Өзіңді тексер.
Сергіту сәті.
Тілшімен сұхбат.
Аймақтық компонент.
Ойлан, тап. Сөзжұмбақ.
Үйге тапсырма.
Қорытынды.
1) Ой шақырй:
— Енді суретке қараңдар. Суретте бір жазу жазылған « таза болса табиғат, аман болар адамзат» дегенді қалай түсінесіндер?
— Келесі жазу « ауа -өмірің, су -қазынан, жер – үйің, атамекенің.
2) Мәтінмен жұмыс:
— Ал енді келесі құрлымымыз бойынша мәтінмен жұмыс
— Мәтінді мәнерлеп оқисыңдар және оның мазмұнын айтып бересіндер содаң кейін осы мәтін бойынша төрт сұрақ құрастырасыңдар.
Оқушылар сұрақ құрастырғаннан кейін бір біріне қояды.
Табиғатты қорғаңдар!
Табиғат – халық қазынасы. Сондықтан біз оның байлығын пайдалана отырып, қорғай білуіміз қажет. Соған байланысты 1966 жылы біздің елімізде “Халықаралық табиғат қорғау қоғамы” құрылды. Оның басты мақсаты- саны сиреп, құрып бара жатқан аң, құстарды, өсімдіктрді қамқорлыққа алып, арнайы кітапқа тіркеу. Мұндай кітапты “ Қызыл кітап “ деп атайды.
3) Өзіңді тексер
— Дәптерге бүгінгі күнді жазамыз. Осы дәптерге тапсырманы жазбаша орындаймыз
Зат есімді тауып, астын сыз.
Табиғат пен адам — біртұтас.
Су- тіршілік көзі.
Табиғат- тірі дүние.
Айлақтың аты — Байқоңыр.
Жер — біздің ортақ үйіміз.
Келесі суретте сөйлемдерді оқып, дұрыс, бұрыстығын ауызша анықтаймыз.1.Табиғат пен адам – біртұтас.
2. Бұлақтардың көзін ашу ешкімге
керек емес.
3. Су бар жерде – тіршілік жоқ.
4.Орман – ауаны тазартпайды.
5. Бізді қоршаған орта тап- таза.
— Жазбаша тапсырманы дәптерге орындаймыз. Осы тапсырмада сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтырып, астын сызу керек.
4) Сергіту сәті
5) Тілшімен сұхбат
— — Адамның дені сау болу үшін не керек?
— Бүгінде жер бетінде қандай мәселе өзекті мәселеге айналды?
— Дүниежүзілік проблема қандай?
— Біз қандай үлес қосуымыз керек?
6) Аймақтық компонент
7)Ойлан тап
— Яғни сендер алматының қорықтарын тауып шешесіндер
— Ал енді дұрыс жауаптарын текерейік
8) Үйге тапсырма беру
— «Табиғатты аялайық!» деген тақырыпқа эссе жау.
9) Қорытынды
— Сүйейік,табиғатты, аялайық!
Біз де онан жақсылықты аямайық!
Анадай табиғаттың аясында
Жадырап ластамай-ақ дем алайық!