№14 мектеп-гимназиясының
математика пәнінің мұғалімі
Мамбетов Айдар Турдалиевич
Пән | Математика | |
|
Сынып | 6 |
|
Сабақтың тақырыбы | Қарама-қарсы сандар |
|
Оқу құралы | Математика: 6 сынып. А.Абылқасымова |
5. Сабақтың мақсаты :Аталған тақырып бойынша білімдерін пысықтап, алған білімдерін іс жүзінде пайдалануды игеру.
6. Сабақтың міндеттері:
— Білімділік:
берілген санға қарама-қарсы сан ұғымын енгізу,оны анықтауды және коор-қ түзуде белгілеуді үйрету;
— Дамытушылық:
оқушының өзін-өі бақылау ,өз бетімен жұмыс жасау ,атқарылған жұмысты талдау қабілетін дамыту
—Тәрбиелік:
пәнге қызығушылығын,өз білімі мен күшіне сенімділікке, ұқыптылық пен жауапкершілікке тәрбиелеу.
7. Сабақтың типі:
Жаңа тақырыпты игеру сабағы
8. Сабақты өту тәсілі:
оқытудағы жаңа тәсілдер,ой толғау,жеке және топтық жұмыс,тест тапсырмаларын беру.
9. Көрнекілікқұралдары:
оқу құралдары, компьютер мен проектор,таратпа материалдар
10.Күтілетін нәтиже:
Қарама-қарсы сандарды игереді,анықтайды,коор-қ түзуде белгілейді жеке,топпен амалдар орындауды және талдауды игереді
Сабақтың барысы |
Мұғалім әрекеті |
Күтілетін нәтиже(оқушыға қатысты) |
|||
Танымдық |
Тәртіп |
Қарым қатнас |
Жеке басы |
||
1. Сабақты ұйымдастыру | 1.Оқушыларды түгелдеу
2.Оқу құралын тексеру 3.Үй тапсырмасын тексеру Слайд 3Цифрлар (сандар) әлемді басқармайды,бірақ олар әлемді қалай басқару керек екенін нақтылайды. (И. Гете) |
Оқушы күнделік-тітәртіпке үйренеді,ол оқушының сабаққа дайындалуына көмектеседі | Оқушы сабақ барысында орындайтын міндеттерін алдын-ала белгілейді | Сабақта
мұғалімменсыныптастарымен байланыс орнатады |
Пәнге қызығу-шылық |
2.Белсенділік
|
Өткенді қайталауға арналған ауызша сұрақтар:
Дұрыс жауапқа оң қолды,дұрыс емес жауапқа сол қолды көтеру. 1) Слайд 4 а) санақтапайдаланылатынсандар … депаталады — бөлшександар; — натурал сандар. ә) санақбасы,бірліккесіндісіжәнебағытыкөрсетілгентүзу … депаталады — координаталықтүзу; — координаталықсәуле. б) теріссандаркоордина —талықтүзуде … орналасқан-санақбасынаноңжақта; -санақбасынансолжақта в) Нөл саны – … -оң сан; оң да теріс те емес сан; — теріс сан |
Алған білімдерін
қалыптастыру |
Алған білімді бақылау,баға-лау. | Білімдегі бостықты анықтай-ды
|
|
4. Жаңа тақырыпты игеру
|
Слайд 5Өмірдегі қарама-қарсы
мағынадағы ұғымдарды анықтау: биік-аласа , ақ-қара , үлкен-кіші…. Математикада да қарама қарсылықтар бар. Екі оқушы кері бағытта 3 қадамға жылжиды. Слайд.6 Слайдтағы сандар нені анықтайды?(орнын) Слайд № 7 |
Оқушы алған ақпаратты сұрыптап,оның мағынасына көңіл бөледі
|
Мақсатқа жетуді ойлау. | Пікір айту
таласу қарым қатнас жасау
|
Өз-өзіне
сенім |
5. Жаңа тақырыптыпысықтау | слайд №8,№9
тапсырмаларды орындау |
Тақырыпқа қызығушылық | Өз әрекетін жоспарлау бағалау. | Диалог орнату | Өз бетімен жұмыс
жасау |
6.Біліктілік- тіарттыру
7.Топтық жұмыс
8.Жеке жұмыс
|
Слайд №10,11.
Кім жылдам -12 санынақарама-қарсы сан -10,6 санына қарама-қарсы сан -т санына қарама-қарсы сан
1және 3 топ2және 4 топ
-х = 3,04 -х=42,5 -у=-1,45 -у=-1,8 в=-(-2,37) в=-(-9,26) (Слайд №14)
___________________________
Слайд №15 Тест тапсырмалары |
Нәтижені
бағалау
Алған білімді пайдаланады
Біліктілікті арттыру |
Өзін-өзі тексеру
____________ |
Бірін-бірі бағалау
__________ |
Өзара қатнас
__________
|
9. Сабақты
қорыту |
-тек таңбаларыменайырмашылығы бар сандарқарама-қарсысандардепаталады
-егерсандағытерістаңбалар саны жұпболса,ондаолоң сан. —егерсандағытерістаңбалар саны тақболса,ондаолтеріс сан
|
||||
10. Рефлексия | Сабаққа дегенөз пікірліріңді қағазға жазып қалдырыңдар | Сабақ барысындағы өз әрекетіне және сабаққа баға беру |
[bws_related_posts]