Жамбыл облысы Меркі ауданы № 5 Ақарал орта мектебі
Информатика пәнінің мұғалімі: Барменкулов А.Б.
7 «А» сынып
Сабақтың тақырыбы: Компьютерде жұмыс.Өткен сабақты қайталау.
Сабақтың мақсаты: “Paint графикалық редакторы” тарауы бойынша алған білімдерін тереңдете түсу
Сабақтың міндеттері:
1.Paint программасындағы әрекеттерді тиімді пайдалана білуге үйрету
2 . Компьютерде жұмыс істей отырып, ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыту
3 . Топтық жұмыс арқылы тапсырманы бірлесе шешуге, топтық ережені сақтауға, өзінің және өзгенің пікірімен санасуды үйрету
Күтілетін нәтиже :
1. Топтасып жұмыс істей білуге үйренеді
2. Өз ойын еркін жеткізе біледі
3. Шығармашылық қабілеті дамиды.
4 . Компьютерде дұрыс жұмыс жасай біледі
Оқыту технологиясы: ақпараттық технология,СТО
Сабақтың типі: білім мен білікті тексеру сабағы
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Сабақтың әдіс — тәсілі : диалогтық сұрақ-жауап, компьютерде жұмыс, РАФТ, тестік тапсырма, эссе жазу, автор орындығы.
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: Мультимедиялық проектор, компьютер
Пәнаралық байланыс: әдебиет
.
Сабақтың жоспары:
Уақыты |
Сабақтыұйымдастыру формасы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
1 мин | Ұйымдастыру кезеңі | «Амандасу» жаттығуын ұйымдастыра отырып, сыныпта психологиялық ахуал қалыптастырады. | Шеңберге тұрып, бірімен-бірі қол алысып амандасып, сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру |
2 мин | Топтасу | 1,2,3 деп санату
I топ: “Қарындаш” II топ: “Өшіргіш” III топ: “бүріккіш”
|
Саны арқылы топқа бөліну |
3 мин | Миға шабуыл:
Сұрақ-жауап |
|
|
Негізгі бөлім
3 мин
|
Өткен сабақты еске түсіру бойынша
Сұрақ-жауап
Бағытталған оқу әдісі
|
1.Paint графикалық редакторын іске қосу алгоритмін айтыңыз?
2. Палитраның міндеті қандай?
3.Үзіндіні жоюдың неше тәсілі бар?
4.Тұйық контурды бояу үшін не істеу керек?
5. Графикалық редактор терезесінің элементтерін ата. |
1.Пуск Программы Стандартные Paint
2.Фонның және сурет салатын түсті таңдау үшін 3.Үзіндіні жоюдың бірнеше тәсілі бар: Правка Очистить выделение, Правка Вырезать, Рисунок Очистить 4.Тышқанмен Заливка батырмасын шертеміз, қажетті түсті шертеміз, тышқан нұсқағышын тұйық контур ішіне апарып шертеміз 5.Меню қатары, құралдар жиыны, жұмыс алаңы, түстер политрасы |
6 мин | Топтық жұмыс
|
І-топ: “Көркем Астана”
ІІ-топ: “Шуақты Шуым” ІІІ-топ: “Мектебім –алтын ұям”
|
Әркім берілген тақырып бойынша эссе жазады.
Топ шешімі бойынша ортадан ойы жинақы оқушы оқиды. |
10 мин | Компьютермен жеке жұмыс | Қауіпсіздік ережесін естеріне сала отырып тапсырма береді | Жазған эсселері бойынша әр оқушы Paint графикалық
редакторында сурет салады. Оқушылар бірін-бірі бағалайды. |
10 мин | Тест | Тест тапсырмасын таратып береді | Берілген тест тапсырмасын жеке орындайды және
бірін-бірі тексеріп бағалайды. |
6 мин | Сабақты бекіту.
РАФТәдісі
|
І-топ: “Қарындаш”
ІІ-топ: “Өшіргіш” ІІІ-топ: “Бүрікіш”
|
Алғашқы топқа бөлінгендегі топтың аты бойынша рөлге енеді.
Топтан бір оқушы автор орындығына отырады. Басқалары өз қалауы бойынша орнында оқиды. |
2 мин | Сабақты бағалау
Бағалау критерийлері:
|
1.Диалогтық сұрақ-жауап 1 балл
2.Өзіндік компьютерде жұмыс істеуі 1 балл 3.Тест тапсырмасы 1 балл 4.РАФТ әдісі бойынша 1 балл 5.Эссе жазуы 1 балл |
Топ басшы, бірін-бірі, критерийлер арқылы бағалайды |
2 мин | Кері байланыс парағы | Стекерлер таратады | Өз пікірлерін жазады
|
1 мин | Үйге тапсырма:
|
Тапсырманы түсіндіру | Тарау бойынша түсінігін суретпен
келтіріп эссе жазып келеді
|