Басы » Кембридж бағдарламасы » Релятивтік динамика. Массаның жылдамдыққа тәуелділігі

Релятивтік динамика. Массаның жылдамдыққа тәуелділігі

Облысы: Қызылорда облысы
Қаласы: Қазалы ауданы,   Ақтан батыр ауылы
Мектебі:  №190 орта мектеп
Мұғалімнің аты-жөні: Досан Нұргүл Қуантқанқызы

Пәні: Физика
Сабақтың тақырыбы: Релятивтік динамика. Массаның жылдамдыққа тәуелділігі

 

Сабақтыңтақырыбы

Релятивтік динамика. Массаның жылдамдыққа тәуелділігі

Сілтеме

Білім беру стандарты, жоспар

Жалпы мақсаты

Оқушыларға релятивтік динамика тақырыбын түсіндіре отырып, қазіргі әлемнің қалай құрылғанын анықтау. Салыстырмалылықтың арнайы теориясы мен салыстырмалылықтың жалпы теориясы қандай жағдай болмасын жаңа теорияның дербес бөлімдері ретінде біз микро және макроәлемнің құпиясын ашуға талпынамыз.

Күтілетін нақты нәтиже

Оқушылар алған білімдерін  болашақта қолдана алуға мүмкіндік алады

Негізгі идеялар

Массаның жылдамдыққа тәуелділігі

Әдіс — тәсілдер

Серпілген сауалдар

Жұптық жұмыс

Топтық жұмыс

Еркін жазу

Ұйымдастыру кезеңі

  • Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
  • Топқа бөлу (ғалымдар, физикалық шамалар)

Үй жұмысын тексеру

І.«Серпілген сауалдар»  сұрақ қою тәсілі  арқылы оқушылар бір біріне өткен тақырып   бойынша сұрақтар қойып, жауап береді.

ІІ. Сұрақ жауап

1.Кеңістік пен уақыттың арнайы салыстырмалы теориясын құрған кім?

2.Қандай шама инвариантты.

3.Арнайы салыстырмалы теорияның неше постулаты бар?

4.Тыныштық энергиясының белгіленуі.

5.Механикада салыстырмалы принципін құрған кім?

6.Лоренц күшінің формуласы?

7.Эйнштейнге Нобель сыйлығы қай жылы берілді?

8.Жарық жылдамдығының сан мәні?

9.Жарық жылдамдығына жақын жылдамдықпен қозғалатын жылдамдығы қалай аталады?

10.Вакуммдегі жарық жылдамдығының формуласы?

Оқушылар бір-бірін бағалайды

Негізгі бөлім

Жаңа сабақ

Мағынаны тану

Мәтінмен жұмыс жасап, постер қорғау керектігін айтамын. Мәтінді топтарға тақырыпшалар бойынша бөліп беремін

Ой толғаныс кезені

(бекіту кезеңі)

І. 1-топ   1082 ,1084 есеп

   2-топ  1083, 1085 есеп

ІІ. «Еркін жазу»

 

Бағалау

-Ынталандыру

-Бірін-бірі бағалау»бағдаршам»

-Кері байланыс

Еркін жазу

Сабақтан қандай  әсер алдын?________________________________________

Не үйрендін?_______________________________________________________

Нені үйренгін келеді?_____________________________________________________________

Үй тапсырмасы

1)       Тақырып бойынша ғаламтордан қызықты мәліметтер іздеу

2)      1086 -1087 есептер

Пайдаланған әдебиет

— С.Тұяқбаев «Физика» оқулығы,

— 11 сыныпқа арналған электронды оқулық

-Рымкевич есептер жинағы.

-Интернет.

 

  [bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *