Басы » Кембридж бағдарламасы » Астана. Сөз құрамы

Астана. Сөз құрамы

Солтүстік Қазақстан облысы

Аққайың ауданы

«Власовка орта мектебі»КММ

Мұғалім:  Жантлесова Марал Уразылевна

Сабақтың тақырыбы: Астана. Сөз құрамы

Сабақтың мақсаты:  Оқушыларды сөз құрамына талдай білуге үйрету. Астана жайында  кенейтілген ақпарат жинауды қалыптастыру.

Сабақтан күтелетін нәтиже:

Астана қаласы туралы айта біледі.

Сөздік қорын, білімін, ой-өрісін, есте сақтау қабілеттерін деңгейлік тапсырмалар арқылы жетілдіреді.

  1. Өз елін, жерін құрметтеуге, сыйлауға үйренеді.

 

Сабақтың  барысы:

Сабақтың кезеңдері Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау түрі
1  Амандасу.

  1. Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру
«Сөзді тап» — тренинг әдісі Мұғалім 1 оқушыны ортаға шығартып, жасырылған сөз бойынша сұрақтар құрастыруды ұсынады Шеңбер бойында отырған оқушылар иә, жоқ  қойылған сұраққа жауап береді. қолдау
  1. Үй жұмысын тексеру.

«Қазақстан қалалары» бойынша дилаог

Диалогтік оқыту Мұғалім оқушыларды бір-бірінің арқасына сүйеніп отырғызып, қарсы отырған оқушыға өз дайын диалог б/ша сұрақ қоюды ұсынады Оқушылар дайын сұрақтарды таныс емес оқушыға қойып, жауабын бағалауды үйренеді. Диалог жүргізуге үйренеді Бағдаршам бағалау
  1. Жаңа сабақ
  2. Кіріспе сөз.

— Балалар, сонымен еліміздің қалалары қандай?

—  Біз Қазақстан қалалары жайында  не білдік?

Қызығушылық ояту.

«Астана» әннің тындату.

Қызығушылықты ояту,

Топтастыру стратегиясы

Не білеміз? сұрағына жауап

 

 

 

Музыкалық кезең

Түрткі сұрақтар

Оқушыларға тақтада  топтастыру жасауды ұсыну, қалалар тақырыбына қорытынды жасату

 

 

Оқушыларға сабақ тақырыбын ашатын түрткі болатын сұрақтарды қою.

Оқушылар

ҚАЗАҚСТАН ҚАЛАЛАРЫ

топтастырып,  білімді қорытындылайды.

Фишка бойынша

бағалау

  1. — Балалар, бүгінгі сабағымыз қандай тақырыпқа байланысты?

— Ендеше бүгінгі сабақта біз не білуіміз қажет?

-Нені үйренеміз?

 Мақсат қою Мұғалім оқушыларды сабаққа нәтиже шығаруды үйретеді Оқушылармен  сабақтан күтілетін нәтижені  бірлесіп құрастырып, тақтаға жаздырту. Мадақтау
  1. Не білеміз — кестені толықтыру.

Жұптық жұмыс

Қосымша мәлімет беру

Астана — сөзі қазақ тіліне парсы тілінен ауысқан. Ол  «киелі орын», «босаға» деген мағына береді

Мәтінмен жұмыс.

— мәтінді түсініп оқу;

— мәтінді аудару;

— мәтінге ат қою;

— мәтін б/ша кластер құрастыру

Сергіту сәті

Дәптермен жұмыс.

Мәтіндегі асты сызылған сөздерді көшіріп, құрамын талдау

Қазақстанның, өзенінің, жерінде, уақыттың ішінде, бойында, Елбасы Резиденциясы, Жастар сарайы, үйлер, үйінің, алдында, ескерткіштері, қаланың ортасында, қаласында, өкілдері, тұрғындарының

 

— Балалар,  мәтінге сұрақтар құрастырайық.

 

  1. Қорытындылау.

Не білдік? —

Не білгіміз келеді?  — сұрақтарға жауап жазу.

Ой жинақтау

 

 

 

 

 

 

 

Мәтінмен жұмыс, кластер

 

 

 

 

 

Сергіту биі

 

 

 

 

 

Талдау/жеке

 

 

 

 

Бірлескен жұмыс/фишбон әдісі

 

 

БББ стратегиясы

Астана жайында не білетін анықтау

 

Мұғалім қосымша мәлемет беріп, білімдерін кеңейтеді

 

 

 

Оқушыларды мәтін бша бірлескен жұмысты ұйымдастырады

 

 

 

 

 

Оқушыларға сөз құрамы тақырыбын білімдерін кеңейту

 

 

 

 

Оқушыларға ұшақ макетін жасатып, жасалған ұшаққа өз сұрағын жазуды ұсыну

 

Мұғалім оқушыларға сабақтан не біліп-үйренгені жайында тізбектеп жазуды ұсынады

Оқушылар жұпта Астана жайында  өз білімдерімен бөліседі.

 

Оқушылар жаңа ақпараты еске сақтауғы үйренеді.

 

 

 

Оқушылар жаңа мәтін бойынша  өз ойларымен бөліседі, өаара көмек көрсетеді

 

 

 

 

Оқушылар экрандағы қимылдарын қайталап, есте сақтау, ынтымақтастықта жұмыс істеуге үйренеді

 

Оқушылар сөздерді құрамына қарай бөлуді үйренеді,  түбір, жалға түрлерін ажыратуға үйренеді.

 

Оқушылар сабаққа қызығушылықтары  арттырады.

 

 

 

Оқушылар АСТАНА жайында қандай ақпарат алғаның жазады.

Тағы не білгісі келетін жазады

Қолдау

 

 

 

 

 

 

Мадақтау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фишка бағалау

(өзара бағалау)

 

 

 

Дұрыс/бұрыс бағалау.

 

 

 

 

 

Бағалау Сумативті бағалау
Үйге: АСТАНА саяхат жасаймын — тақырыпта  (диалог, саяхат жоспар, мәтін құрастыру) Оқушылар шығармашылық деңгейін жетілдіруді үйде жалғастырады.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *