№26 Жамбыл Жабаев атындағы ом
Биология пәні мұғалімі
Мусиркегенова Акшолпан Жаксылыковна
2.09.2014ж | |||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Ботаника — өсімдіктер туралы ғылым. Жер бетінде өсімдіктердің көптүрлілігі туралы жалпы мәліметтер. Ботаникалық білімнің негізгі қолданылуы. Өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. Қазақстанда кең таралған өсімдіктер. | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жалпы мақсаты | Өсімдіктер дүниесімен ,олардың түрлерімен жалпы құрлысымен танысу. . Өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын толығымен білу. | ||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер | Блум таксономиясы, диалог,жеке жұмыс, топтық жұмыс, «Өрмекшінің торы» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Нақты жауап» айдары, «Тапқыр болсаң, тауып көр» ойыны, «Сиқырлы шаршы» немесе «Sudoku» күрделенген тапсырмасы | ||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтижесі | Ботаника ғылымымен танысады. Топпен жұмыс,өзіндік пікір айтулары қалыптасады.Ойлау қабілеттері артады. Өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын ажырата алады. Мәтін бойынша постер жасау арқылы сыни тұрғыдан салыстыра біледі | ||||||||||||||||||||||||
Түйінді идея | Нақты ойлау арқылы ой қорыту | ||||||||||||||||||||||||
№ | Уа-қыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Дерек көздер, көрнекілік-тер | |||||||||||||||||||||
1 | 2 мин | Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру | «Ең жақсы тілек»Оқушылар плакатқа салынған ағаштың бұтағына өз достарына тілектер жазылған жапырақтар мен алмалар жапсырады. | Стикерлерплакат | |||||||||||||||||||||
2 | 2 мин | Топқа бөлуОқушыларды топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатынын пайымдату, назарларын жаңа сабаққа қарай бағыттау | Суреттер арқылы топқа бөлу
|
Суреттер, топ аттары жазылған парақшалар | |||||||||||||||||||||
3 | 1 мин | Сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру
|
слайд | ||||||||||||||||||||||
4 | 5 мин | Жаңа сабақтың ашылуыІ.Білу. «Миға шабуыл» әдісі
|
Оқушылар өздерінің түсініктері бойынша менталді карта жасайды | Плакаттар,маркерлер
Слайд |
|||||||||||||||||||||
5 | 5 мин | ІІ. Түсіну.
|
Оқушылар топ болып тақырыпты оқиды, өз пікірлерін айтады. Ботаника туралы білімдерінің қай дәрежеде екенін көрсетеді. |
Слайд | |||||||||||||||||||||
6. | 2 мин | ІІІ. Қолдану.
|
Жеке жұмыс
Сұрақтарға жауап береді. |
тірек сызба | |||||||||||||||||||||
13 мин | «Тапқыр болсаң, тауып көр» ойыны(топтық жұмыс)
«Sudoku» немесе «Сиқырлы шаршы» (талантты және дарынды оқушыларға арналған күрделенген тапсырма) |
Топтық жұмысОқушылар дөңгелектегі сөздерді сағат тілінің бағыты бойынша екі әріпті қалдыра отырып оқиды.
Өсімдіктерді тігінен және көлденеңінен қайталанбайтындай етіп шаршыға орналастырады |
Үлестірме қағаздарСлайд
Кеспе суреттер Слайд |
||||||||||||||||||||||
7 | 2 мин | Сергіту сәті «Кел, билейік!» | Оқушылар бейнероликтегі би қимылдарын музыка ырғағымен жасайды | Интербелсенді тақтадан бейнеролик көрсету | |||||||||||||||||||||
8 | 5 мин | ІV. ТалдауОқушылармен бірге сабақты талдау.
|
Әр топ өз ойларын айтады. | СуреттерСлайд | |||||||||||||||||||||
9 | 3 мин |
«Нақты жауап» айдары: Өсімдіктер туралы түйінді идея. «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша қорытынды жасау |
Оқушылар «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша өз ойларын жинақтайдыӘр топ бір-бір сөйлемнен өз идеяларын айтады. | Тоқыма жіп | |||||||||||||||||||||
9. | 3 мин | VІ. Бағалау1.Бүгінгі сабақ сендерге түсінікті ме?
2.Түсінбеген, сендерге қиындық тудырған сұрақтар бар ма? Блум таксономиясы бойынша бағалау парақшасын үлестіру.
|
Оқушылар смайликтерді көтеру арқылы бүгінгі сабақты бағалайдыJ-мен көп нәрсені үйрендім
K- мен аз нәрсе үйрендім L-мен ештеңе үйренбедім
|
Бағалау шкаласы«5»-12-15 ұпай
«4»- 9-12 ұпай «3»-5-8 ұпай |
|||||||||||||||||||||
10. | 2 мин | «Не үйрендім?, Не үйренгім келеді?» кері байланыс жасауҮйге тапсырма
Кез келген өсімдікті алып зерттеу. Зерттеу жұмысын дәптерге түсіру |
Күнделігіні жазып алады |
апопорлрлргр
орлоолло