Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы
Благовещенка №2 орта мектебінің бірінші деңгей мұғалімі
Ипова Акмарал Сулейменовна
Коучингтің тақырыбы: «Сыни тұрғыдан ойлау»
Сыни тұрғыдан ойлау модулі бойынша коучинг сабағының жоспары.
Қыркүйек 2014 жыл | 3 апта | 4-ші күн |
Коучинг тақырыбы: | Сыни тұрғыдан ойлауға алғашқы қадамдар | |
Мақсат: | Сыни тұрғыдан ойлауға алғашқы қадамдар жасау | |
Сілтеме: | Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 20-21 б.
|
|
Күтілетін нәтиже: | Әріптестеріме сыни тұрғыдан ойлау модулі туралы түсінік қалыптасады; Оқу мен оқыту үрдісін жақсарту мақсатында сабақтарында сыни тұрғыдан ойлау модулін қолданатын болады. | |
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Слайд-презентация, үлестірме қағаздар, суретшілердің суреті, түрлі-түсті стикертер |
|
Оқыту әдістері: | Жаңа әдістер
Сұрақ-жауап, түсіндіру әдісі «Болжау» стратегиясы, «Ой толғау» тапсырмасы |
|
Дерек көздері: | Мұғалімдерге арналған нұсқаулық | |
Тапсырмалар: | Топтық талдау, болжау, тапсырмаларға ат қою, салыстыру, зерттеу |
«Сыни тұрғыдан ойлауға алғашқы қадамдар» тақырыбында коучинг сабақтарынан көрініс
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
І. Психологиялық ахуал туғызу (2 мин) | Коучтың іс-әрекеті
Көтеріңкі көңіл орнату үшін «Мен елімді сүйесін» тренингін ұйымдастырамын. Егер сіздің досыңыз болса, көршінің басын сипаңыз; Егер сіздің үйіңізде мысық болса, өз басыңызды сипаңыз; Егер сіз, иттерді жақсы көрсеңіз көршіңізді құшақтаңыз; Егер сіз құстарды жақсы көрсеңіз, қолыңызды созып, құстарша қанат қағыңыз. Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз, аяғыңызды топырлатыңыз; Егер сіздер Отанымызды жақсы көрсеңіздер, алақандарыңызды соғыңыздар! Рахмет. |
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Мұғалімдер жүргізушінің соңынан сұрақтарға іс-қимылдар арқылы жауап беріп отырады. |
Ұйымдастыру кезеңі
Топтарға бөлу |
«Менің ұнататын әуенім». Осылайша тәуелсіз топтарға бөлінудің арқасында әртүрлі адамдар бір топтың астына бірігеді. | Жүргізуші әртүрлі әндердің аттары жазылған қағаздарды қатысушыларға таратады. Әуен жүрген кезде қолдарында жазылған ән аттары бойынша топтарға бөлінеді. Тапсырмалар орындаған кезде топ мүшелері өзара ақпараттармен алмасады, пікірталас жүреді. |
Коучтың іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті | |
«Болжам» стратегиясы | Топтарға бірдей тапсырма беріледі.Тапсырманың тақырыбы: «Аққу». Оларға тірек сөздері таратылады: аққу, ұя, балапан, жұмыртқа. (Слайд 3) Осы тірек сөздерді пайдаланып әңгіме құрастыру керек. | Топ спикерлері тапсырмаларды қорғайды. Топтардың жауаптарын тыңдап болғаннан кейін слайдқа «Аққу» тақырыбына жазылған мәтін шығады (Слайд 4) Әрбір топ тапсырмаларын қорғағаннан кейін басқа топтар бағалап отырады. Топтардың бір-бірін өзара бағалауында қиындықтар туындады. Себебі оларға алдын ала бағалау критерилері берілмеген-ді. Осы жерде бағалаудың түрлерін, бағалау критерилеріне тоқталып, талқыланды. |
Коучтың іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті | |
«Ой толғау?» тапсырмасы | Топтарға әртүрлі суреттер беріледі. Суреттерге зерттеп, ондағы ой мен мағынаны ашу керек. | Әріптестерім ең алдымен жұпта, кейін топтың ішінде суреттердіталқылайды. Осы сурет арқылы автор не айтқысы келгенді туралы толғанады. Әртүрлі көзқарастар айтылады. |
Коучтың іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті | |
Суреттерді қорғау | Уақыт өткеннен кейін әрбір топ өздеріне берілген тапсырмаларды қорғайды. | Топтар өздерінің пікірін, көзқарасын білдіреді. |
Рефлексия
«Аспаз» |
Қатысушыларға «Аспаз» кері байланысы ұсынылды. (10 слаид)
|
Мұғалімдер бүгінгі сабақ арқылы не білгендігі туралы, әлі де қарастыратын мәселелері жайлы жазады. Әркім өз пікірлерін ұсынады. |