Басы » Кембридж бағдарламасы » Сыни тұрғыдан ойлау

Сыни тұрғыдан ойлау

koush1Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы

Благовещенка №2 орта мектебінің бірінші деңгей мұғалімі

Ипова Акмарал Сулейменовна

Коучингтің тақырыбы: «Сыни тұрғыдан ойлау»

 

Сыни тұрғыдан ойлау модулі бойынша  коучинг сабағының жоспары.

 Қыркүйек 2014 жыл 3 апта 4-ші күн
Коучинг тақырыбы: Сыни тұрғыдан ойлауға алғашқы қадамдар
Мақсат:  Сыни тұрғыдан ойлауға алғашқы қадамдар жасау
Сілтеме: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 20-21 б.

 

Күтілетін нәтиже: Әріптестеріме сыни тұрғыдан ойлау модулі туралы түсінік қалыптасады; Оқу мен оқыту үрдісін жақсарту мақсатында сабақтарында сыни тұрғыдан ойлау модулін қолданатын болады.
Сабақта қолданылатын материалдар:  

Слайд-презентация, үлестірме қағаздар, суретшілердің суреті,

түрлі-түсті стикертер

Оқыту әдістері: Жаңа әдістер

Сұрақ-жауап, түсіндіру әдісі

«Болжау» стратегиясы,

«Ой толғау» тапсырмасы

Дерек көздері: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Тапсырмалар: Топтық  талдау, болжау, тапсырмаларға ат қою, салыстыру,  зерттеу

 

«Сыни тұрғыдан ойлауға алғашқы қадамдар» тақырыбында коучинг сабақтарынан көрініс

 koush

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті

І. Психологиялық ахуал туғызу (2 мин) Коучтың іс-әрекеті

Көтеріңкі көңіл орнату үшін «Мен елімді сүйесін» тренингін ұйымдастырамын.

Егер сіздің досыңыз болса, көршінің басын сипаңыз;

Егер сіздің үйіңізде мысық болса, өз басыңызды сипаңыз;

Егер сіз, иттерді жақсы көрсеңіз көршіңізді құшақтаңыз;

Егер сіз құстарды жақсы көрсеңіз, қолыңызды созып, құстарша қанат қағыңыз.

Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз, аяғыңызды топырлатыңыз;

Егер сіздер Отанымызды жақсы көрсеңіздер, алақандарыңызды соғыңыздар!

Рахмет.

Мұғалімдердің  іс-әрекеті

Мұғалімдер жүргізушінің соңынан сұрақтарға іс-қимылдар арқылы жауап беріп отырады.

Ұйымдастыру кезеңі

Топтарға бөлу

«Менің ұнататын әуенім». Осылайша тәуелсіз топтарға бөлінудің арқасында әртүрлі адамдар бір топтың астына бірігеді.  Жүргізуші әртүрлі әндердің аттары жазылған қағаздарды қатысушыларға таратады. Әуен жүрген кезде қолдарында жазылған ән аттары бойынша топтарға бөлінеді. Тапсырмалар орындаған кезде топ мүшелері өзара ақпараттармен алмасады, пікірталас  жүреді.
Коучтың іс-әрекеті Мұғалімдердің  іс-әрекеті
«Болжам» стратегиясы Топтарға бірдей тапсырма беріледі.Тапсырманың тақырыбы: «Аққу».  Оларға тірек сөздері таратылады: аққу, ұя, балапан, жұмыртқа. (Слайд 3) Осы тірек сөздерді пайдаланып әңгіме құрастыру керек.  Топ спикерлері тапсырмаларды қорғайды. Топтардың жауаптарын тыңдап болғаннан кейін слайдқа «Аққу» тақырыбына жазылған мәтін шығады (Слайд 4) Әрбір топ тапсырмаларын қорғағаннан кейін басқа топтар бағалап отырады. Топтардың бір-бірін өзара бағалауында қиындықтар туындады. Себебі оларға алдын ала бағалау критерилері берілмеген-ді. Осы жерде бағалаудың түрлерін, бағалау критерилеріне тоқталып, талқыланды.
Коучтың  іс-әрекеті Мұғалімдердің  іс-әрекеті
«Ой толғау?» тапсырмасы Топтарға  әртүрлі суреттер беріледі. Суреттерге зерттеп, ондағы ой мен мағынаны ашу керек. Әріптестерім ең алдымен жұпта, кейін топтың ішінде суреттердіталқылайды. Осы сурет арқылы автор не айтқысы келгенді туралы толғанады. Әртүрлі көзқарастар айтылады.
Коучтың  іс-әрекеті Мұғалімдердің  іс-әрекеті
Суреттерді қорғау Уақыт өткеннен кейін әрбір топ өздеріне берілген тапсырмаларды қорғайды. Топтар өздерінің пікірін, көзқарасын білдіреді.
Рефлексия

«Аспаз»

Қатысушыларға «Аспаз» кері байланысы ұсынылды. (10 слаид)

 

 Мұғалімдер бүгінгі сабақ арқылы не білгендігі туралы, әлі де қарастыратын мәселелері жайлы жазады. Әркім өз пікірлерін ұсынады.

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *