Басы » Кембридж бағдарламасы » Сөздің тура және ауыспалы мағынасы

Сөздің тура және ауыспалы мағынасы

 мугалимдер_002_001

Бекітемін: Пән: қазақ тілі

 

Күні,уақыты:

Сабақ ұзақтығы: 45 мин

Сынып:  5  «А»

Оқушылар саны:

қатыспағаны:

Сабақтың  тақытыбы:  Сөздің тура және ауыспалы мағынасы
Сабақтың түрі: Жаңа білімді пысықтау  сабағы
Сабақтың әдіс-тәсілі: сыни тұрғыдан ойлау, дарынды балалармен жұмыс, оқытудағы жаңа тәсілдер (диалог), оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқуды басқару және көшбасшылық. АКТ, жас ерекшелік, топпен , жұппен жұмыс
Сабақтың мақсаты:

  • Сөздің тура және аыспалы мағынасы туралы жалпы түсінік қалыптасады оларды ажырата біледі.
  • Оқушылардың білімі мен дағдылары сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамиды, топтық және жұптық жұмыста белсенділік көрсету қасиеттері артады;
  • Топ ережесін ұстануға, пікір алысуда өз тұжырымдамасын дәлелдеуге үйренеді және өз ойын еркін айта біледі.

 

Оқу нәтижесі: жаңа білімді игеріп, қолдана біледі.

 

Ресурстар: Оқулық (оқу құралдары),   үлестірмелі материалдар,  интербелсенді тақта, көңіл-күй күнделігін  білдіру парақтары,  фотоаппарат, стикерлер, постер, күту ағашы, топ ережесі, бағалау парақтары, маркерлер
АКТ мүмкіндіктері: Слайдтар , сергіту видеосы  интербелсенді тақтадан көрсетіледі
Бағалау түрі:  Топта   өзін-өзі  және өзара бағалау жүреді.  «Екі жұдыз, бір тілек» әдісі
Сыныпты  ұйымдастыру.

Сәлемдесу, түгендеу және зейіндерін бір ортаға тоғыстыру. 1мин

Сергіту сәті:  «Қызыл өрік» биімен 2 мин

 

Уақыты

 

Жұмыстың түрі

 

 

  Мұғалімнің   іс-әрекеті

 

 

Оқушының  іс-әрекеті

 

2 мин ОЖТ

Ынтымақтастық атмасферасын қалыптастыру

 

 Әр түрлі кәмпиттер тарату арқылы топқа бөлемін.

                        

 

 

 

 

Бірдей кәмпит алғандар бір топқа жиналады.

.

 

І. Қызығушылықты  ояту сатысы
5мин СТО.

Ойлан, жұптас, пікірлес!

 

 

 

 

 

Сөздің тура және ауыспалы мағынасы дегеніміз не? Екі топқа сұрақ қою арқылы ой тастау. Оқушы ойланып жазады, жұпта, топта талқылайды
ІІ. Мағынаны тану сатысы
7 мин

 

СТО.

«Үш қадамды сұхбат»

Қалай орындау керектігін түсіндіреді.

 

Оқушылар топта А В С Д боп бір-біріне сұрақтар қояды.

 

5 мин Жаттығу жұмысы:

46-жаттығу (1-топ)

48-жаттығу(2-топ)

Жаттығуды калай орындау керектігін түсіндіреді

 

 

 

 

Мәіннен ауыспалы мағынадағы сөздерді тауып, ажырата біледі және талдайды.(топпен жұмыс)
10 мин Екі топқа ережеге сәйкес постер шығару тапсырылады.

1-топ. Тура мағыналы сөздер

2-топ: Ауыспалы мағынаағы сөзер

 топпен жұмыс жасағанда оқушылардың бір-біріне көмектесуі мен кез-келген оқушының бос отырмауын қамтамасыз  етеді. Мәтін бойыншы талдау жұмыстарын жүргізеді және білімдерін жинақтайды.
Ой толғау сатысы

 

5мин СТО.

Венн диаграммасы

Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді салыстыру Жеке ойланып,топта бірлесіп талқылайды.
2 мин Үй тапсырмасы:

50-жаттығу. 25-бет

Тапсырманы мұғалім түсіндіреді. Оқушы күнделікке жазып алады.

 

3мин Бағалау:

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі, бағалау парағына топ жұмысын бағалайды

Формативті бағалау арқылы жиынтық бағасын қояды.

 

Формативті бағалаудың жиынтығын санап бағаланады.

 

3мин Рефлексия

«Шығу парағы» сабақтан алған әсерлерімен

бөліседі.

Тапсырмалар орындалып болғаннан кейін мұғалім смайликтерді белгілеуін сұрайды және стикерлер таратады.

Бүгін не үйрендіңіздер?

Сабақ қызықты өтті ме?

Өзіңізді және жолдастарыңның жұмысын бағалаңыз?

Келесі сабақтан не күтесіздер?

Оқушылар сабақ соңында көңіл күйлеріне қарай смайликті белгілейді және сабақ жөнінде өз пікірлерін жазып береді.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *