«Қ.И.Сәтбаев атындағы орта мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Сабақтың тақырыбы:
Шәкәрім Құдайбердіұлы «Қалқаман-Мамыр» поэмасы
(8 «Б» сынып)
Пән мұғалімі: Жұмағұлова А.А.
1 | Мерзімі | 11.12.2014жыл |
Пәні | Қазақ әдебиеті | |
Сынып | 8 «Б» | |
Пән мұғалімі | Жұмағұлова А.А. | |
2 | Тақырыбы | Шәкәрім Құдайбердіұлы «Қалқаман-Мамыр» поэмасы |
3 | Сілтеме | Қазақ тілі мен әдебиеті пән оқулығы 8-сынып;
https://www.youtube.com/watch?v=0P-Yn24VaUs Шәкәрімнің өмірбаянына қатысты қосымша мәлімет |
4 | Күтілетін нәтиже |
|
5 | Топқа бөлу | Шәкәрімнің «Анадан алғаш туғанда» деген өлеңі орындалып тұрады, оқушылар сабаққа «Кіру билеті» арқылы кіреді және сол билеттер арқылы топқа бөлінеді.
1-топ: Шәкәрім тобы 2-топ: Қалқаман тобы 3-топ: Мамыр тобы
|
Өткен тақырыпты пысықтау |
|
|
1-тапсырма
(жаңа тақырыпқа кіріспе) |
«Түсініктеме парағы» берілген сөздердің мағынасын ашады
Бастаңғы, еркек шора, оғат, халал, асық, шаһид болу. |
|
2-тапсырма
(дәптермен жұмыс) |
Шығарманы композициялық құрылымына талдау
1.Шығ.басталуы: 2.Байланыс
4.Шарықтау шегі:
|
|
3-тапсырма (мәтінмен жұмыс) |
Ізден тап!
1-топ: Мамырдың соңғы сөзі 2-топ: Әнет бабаның Қалқаманға шығарған үкімі 3-топ: Қалқаманның елімен қоштасу сөзі
|
|
4-тапсырма
(сын тұрғысынан ойлау) |
Проблемалық сұрақ
1-топ: Қалқаман мен Мамырдың қосылуы дұрыс па? 2-топ: Қалқаманның ел ортасынан кеткені дұрыс па? 3-топ: Көкенайдың Мамырды атуы қажет пе еді? |
|
5-тапсырма
(диалог арқ.оқыту) (сын тұрғысынан ойлау) |
«Ыстық орындық» (кейіпкердің мінезін ашу)
1-кейіпкер: Көкенай 2-кейіпкер: Мамыр 3-кейіпкер: Қалқаман |
|
6-тапсырма
(жас ерек.сәйкес оқыту) (диалог арқ.оқыту) |
«Иә, жоқ» әдісі
1.Мамыр Қалқаманға бүгін келуін өтінді? (жоқ) 2.Көкенай әрі би, әрі молда, әрі билеуші (жоқ) 3.Қалқаманның әкесі Әнет баба (жоқ) 4.Ауыл үлкендерін жинап той жасаған Сәмеке хан (иә) 5.Екі жастың қосылуына Әнет бабаның сөзі кедергі болды (жоқ)
|
|
7-тапсырма
(сто) |
Шығарманы қалай аяқтар едің…. | |
Қорытынды сөз | «Екі жұлдыз, бір тілек» бір-біріне тілектер айтады. | |
Рефлексия | Стикерге кері байланыс жазу | |
Бағалау | «Кіру билеті» арқылы оқушылар табыс критерийлері арқылы өз-өздерін бағалайды. | |
Үйге тапсырма | Кейіпкерлермен сырласу хатын жазу. |
Бастаңғы,
еркек шора,
оғат,
халал,
асық,
шаһид болу.