Басы » Кембридж бағдарламасы » 10 сыныпқа қазақ әдебиетінен орта мерзімді тізбектелген сабақ жоспарлар топтамасы

10 сыныпқа қазақ әдебиетінен орта мерзімді тізбектелген сабақ жоспарлар топтамасы

Зерттеу сұрағы: Оқу сапасын арттыру мақсатында оқу үшін бағалауды қолданудың   рөлі қандай?

Зерттеу тақырыбы: «Оқушылардың оқудағы жетістіктерін арттырудағы  оқу үшін  бағалаудың тиімділігі» деп алдым.

 

Мақсаты:  Оқушылардың өз оқуын қалай жетілдіру керектігін түсіну үшін өздерін өздері бағалай алуын қамтамсыз ету және өзара бағалау арқылы бірге оқитын оқушылармен бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру:

 

Міндеті:

  1. Оқудағы жетістіктерін арттыру мақсатында оқу үшін бағалауды тиімді қолдану;

2.Оқушыларды өзін -өзі , сыныптастарын өзара    және критерий арқылы бағалауға үйрету;

3.Оқушылардың тұлға ретіндегі бағасын қалыптастыруда қолдау көрсету;

 

Күтілетін нәтиже:

1.Оқушылар оқыту үдерісінде  жетістіктерге  жетуде оқу үшін бағалауды үйренеді.

  1. Оқыту үдерісін жақсартудағы өзара және өзін-өзі бағалаудың ролін түсінеді.
  2. Оқушы өзінің нәтижесін жақсарту үшін келешекте не істеу керектігін түсінуге мүмкіндік алады.

      «Н.Островский атындағы № 4 Күршім орта мектебі»  КММ  мұғалімі Слямова Қанағат Тусуповнаның  қазақ әдебиеті пәнінен    

 10-сыныпқа арналған тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары

Оқытудың негізгі мақсаты Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Тақырыптарды үйренудегі  кедергілерді жеңу Оқу нәтижелері Бағалау,соның ішінде оқыту үшін бағалау Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту Негізгі

дереккөздер

Тақырып: Сүйінбай Аронұлының өмірі  мен шығармашылық қызметі

 

Тақырып: С.Аронұлының өмірі мен шығармашылық қызметі.

Мақсаты:Сүйінбай Аронұлы өмірі жайлы мағлұмат бере отырып, білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді қолдану арқылы оқушыларды оқу үдерісіне тарту.

 

1.Топтарға бөлу.

  1. Проблемалық сұрақ .

3.Кластер құру.

4.Диалогтік оқыту

5.Сын тұрғысынан ойлау

6.АКТ

7.Бағалау.

1.Топпен жұмыс жасау арқылы бір-бірін оқытады., түсіндіреді.

2.Үлгерімі төмен оқушыларға жеке тапсырма беріледі.

  1. «Көпіршелер» көмегімен оқыту.

 

1.С.Аронұлының өмірі мен шығармашылғы жайлы туралы түсінік қалыптасады.

2.Бағалай алу дағдылары қалыптасады.

1.Мадақтау арқылы бағалау.

2.Жұлдызша, смайликтер беру арқылы  бағалау, 3.Кері байланыс, 4.Топты бағалау парағы арқылы бағалау.

5.Бағдаршам

1.Топтық жұмыс

  1. Жекеленген оқушылармен жұмыс.

3.Ашық сұрақтар қою.

4.Диалогке қатыс

  1. Басқаға бағыттау сұрағы.

Алфавит тізбегі

Алфавит тізбегі

 

1.Оқулық

  1. Оқулыққа әдістемелік нұсқаулар

3.Интерактивті тақта

4.Маркер

5.Үлестірме қағаздар.

6.А — 3 форматтағы қағаздар

7.Стикерлер

С.Аронұлының өлеңдері. «Жақсы адам мен жаман адамның қасиеттері»

  1. Өлеңнің мазмұнын меңгерту, өлеңнің идеясы мен тақырыбын түсіндіру;
    2.Оқушының өз ойын ашық білдіруге, пікірін қорғай білуге, шығармашылық ізденісін арттыруға дағдыландыру, тұлғалық қасиеттері қалыптасқан өнегелі жеке тұлға қалыптастыру;

 

1.Диолог

2.Проблемалық сұрақтар.

3.Сын тұрғысынан ойлау.

4.Топтық жұмыс постер қорғау

5.АКТ

6.«Ыстық орындық»

7.«Кері байланыс»

 

1.Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс.

2.ЖАДА әдісі арқылы оқыту.

3.Оқушылардың жұмысын аралап жүру арқылы бақылау.

1.Өлеңдерінің тақырыбын ашады, мәнін түсінеді.

2.Идеясын түсіне отырып, адамгершілік қасиеттерге үйренеді.

 

1.Әр топқа бағалау парағы арқылы бағалау.

2.Жұлдызша,

3.Кері байланыс, 4.Мадақтау.

5.Қорытынды бағалау

6.«Сұрақтар қорапшасы»

1.Деңгейлік тапсырма беру.

2.Топтық  және жеке жұмыс түрлерін қолдану.

  1. INSERT әдісін қолдану

4.Синквейн

  1. Сынақтан өткізу сұрақтарын қою.
1.Оқулық

2.Маркер

3.Үлестірмелі қағаздар.

4.АКТ

  1. А-3
Тақырыбы: Сүйінбай – айтыс шебері.

Мақсаты: Сүйінбайдың әдеби мұрасы – айтыс өлеңдері жайлы білім меңгерту.

1.Өткен материалды «ыстық орындық» әдісі арқылы тексеру

  1. Сыныпты топқа смайлик арқылы бөлу.

3.Проблемалық сұрақтар

4.Топта талқылау

5.Сыни көзқарас қалыптастыру

  1. Диалогтік оқыту.

 

 

1.Деңгейлік

тапсырма беру.

  1. Көршіңмен сырлас»

3.Сюжеттік кесте»

1.XIX ғасыр әдебиетінің ірі өкілі екені туралы түсінік алады.

2.Айтыстарының тақырыбын ашады, мәнін ұғынады.

 

1.Мадақтау арқылы,

2.Смайликтер арқылы.

  1. Кері байланысы бар бутерброд

4.Мұғалім шолуы

5.Бір сөйлеммен түйіндеу

  1. БББ
  2. Парасатты диалог
1.Топ ішінде оқушылардың бірін-бірі оқытуы. 2.Топ мүшелерін рөлдерге бөлу арқылы барлық оқушыларды жұмыс жасауға тарту.

3.Жаңа тақырыпты өз бетінше түсінуге тырысуы.

1.Оқулық.

2.Постер .

3.АКТ

4.Тақта

5.Кеспе қағаздар.

6.Интерактивті

тақта.

Ақын мұрасын қайталау. Оқушылардың С.Аронұлының өмірі мен шығармашылық қызметі  туралы білім деңгейлерін анықтау Тест әдісі, электрондық оқулық Интербелсенді тақтаны қолдана отырып тест жұмысын алу. Тест тапсырмасын орындайды Суммативті бағалау  Барлық оқушылардың қатысуын қадағалау .Интербелсенді тақта.

 

.

 

1 пікір

  1. 10 сынып қазақ тілімен әдебиеттен омж қалай жүктеп алсам болады

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *