Зерттеу сұрағы: Оқу сапасын арттыру мақсатында оқу үшін бағалауды қолданудың рөлі қандай?
Зерттеу тақырыбы: «Оқушылардың оқудағы жетістіктерін арттырудағы оқу үшін бағалаудың тиімділігі» деп алдым.
Мақсаты: Оқушылардың өз оқуын қалай жетілдіру керектігін түсіну үшін өздерін өздері бағалай алуын қамтамсыз ету және өзара бағалау арқылы бірге оқитын оқушылармен бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру:
Міндеті:
- Оқудағы жетістіктерін арттыру мақсатында оқу үшін бағалауды тиімді қолдану;
2.Оқушыларды өзін -өзі , сыныптастарын өзара және критерий арқылы бағалауға үйрету;
3.Оқушылардың тұлға ретіндегі бағасын қалыптастыруда қолдау көрсету;
Күтілетін нәтиже:
1.Оқушылар оқыту үдерісінде жетістіктерге жетуде оқу үшін бағалауды үйренеді.
- Оқыту үдерісін жақсартудағы өзара және өзін-өзі бағалаудың ролін түсінеді.
- Оқушы өзінің нәтижесін жақсарту үшін келешекте не істеу керектігін түсінуге мүмкіндік алады.
«Н.Островский атындағы № 4 Күршім орта мектебі» КММ мұғалімі Слямова Қанағат Тусуповнаның қазақ әдебиеті пәнінен
10-сыныпқа арналған тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары
№ | Оқытудың негізгі мақсаты | Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу | Оқу нәтижелері | Бағалау,соның ішінде оқыту үшін бағалау | Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту | Негізгі
дереккөздер |
Тақырып: Сүйінбай Аронұлының өмірі мен шығармашылық қызметі
|
|||||||
Тақырып: С.Аронұлының өмірі мен шығармашылық қызметі.
Мақсаты:Сүйінбай Аронұлы өмірі жайлы мағлұмат бере отырып, білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді қолдану арқылы оқушыларды оқу үдерісіне тарту.
|
1.Топтарға бөлу.
3.Кластер құру. 4.Диалогтік оқыту 5.Сын тұрғысынан ойлау 6.АКТ 7.Бағалау. |
1.Топпен жұмыс жасау арқылы бір-бірін оқытады., түсіндіреді.
2.Үлгерімі төмен оқушыларға жеке тапсырма беріледі.
|
1.С.Аронұлының өмірі мен шығармашылғы жайлы туралы түсінік қалыптасады.
2.Бағалай алу дағдылары қалыптасады. |
1.Мадақтау арқылы бағалау.
2.Жұлдызша, смайликтер беру арқылы бағалау, 3.Кері байланыс, 4.Топты бағалау парағы арқылы бағалау. 5.Бағдаршам |
1.Топтық жұмыс
3.Ашық сұрақтар қою. 4.Диалогке қатыс
Алфавит тізбегі Алфавит тізбегі
|
1.Оқулық
3.Интерактивті тақта 4.Маркер 5.Үлестірме қағаздар. 6.А — 3 форматтағы қағаздар 7.Стикерлер |
|
С.Аронұлының өлеңдері. «Жақсы адам мен жаман адамның қасиеттері»
|
1.Диолог
2.Проблемалық сұрақтар. 3.Сын тұрғысынан ойлау. 4.Топтық жұмыс постер қорғау 5.АКТ 6.«Ыстық орындық» 7.«Кері байланыс»
|
1.Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс.
2.ЖАДА әдісі арқылы оқыту. 3.Оқушылардың жұмысын аралап жүру арқылы бақылау. |
1.Өлеңдерінің тақырыбын ашады, мәнін түсінеді.
2.Идеясын түсіне отырып, адамгершілік қасиеттерге үйренеді.
|
1.Әр топқа бағалау парағы арқылы бағалау.
2.Жұлдызша, 3.Кері байланыс, 4.Мадақтау. 5.Қорытынды бағалау 6.«Сұрақтар қорапшасы» |
1.Деңгейлік тапсырма беру.
2.Топтық және жеке жұмыс түрлерін қолдану.
4.Синквейн
|
1.Оқулық
2.Маркер 3.Үлестірмелі қағаздар. 4.АКТ
|
|
Тақырыбы: Сүйінбай – айтыс шебері.
Мақсаты: Сүйінбайдың әдеби мұрасы – айтыс өлеңдері жайлы білім меңгерту. |
1.Өткен материалды «ыстық орындық» әдісі арқылы тексеру
3.Проблемалық сұрақтар 4.Топта талқылау 5.Сыни көзқарас қалыптастыру
|
1.Деңгейлік
тапсырма беру.
3.Сюжеттік кесте» |
1.XIX ғасыр әдебиетінің ірі өкілі екені туралы түсінік алады.
2.Айтыстарының тақырыбын ашады, мәнін ұғынады.
|
1.Мадақтау арқылы,
2.Смайликтер арқылы.
4.Мұғалім шолуы 5.Бір сөйлеммен түйіндеу
|
1.Топ ішінде оқушылардың бірін-бірі оқытуы. 2.Топ мүшелерін рөлдерге бөлу арқылы барлық оқушыларды жұмыс жасауға тарту.
3.Жаңа тақырыпты өз бетінше түсінуге тырысуы. |
1.Оқулық.
2.Постер . 3.АКТ 4.Тақта 5.Кеспе қағаздар. 6.Интерактивті тақта. |
|
Ақын мұрасын қайталау. Оқушылардың С.Аронұлының өмірі мен шығармашылық қызметі туралы білім деңгейлерін анықтау | Тест әдісі, электрондық оқулық | Интербелсенді тақтаны қолдана отырып тест жұмысын алу. | Тест тапсырмасын орындайды | Суммативті бағалау | Барлық оқушылардың қатысуын қадағалау | .Интербелсенді тақта.
|
.
10 сынып қазақ тілімен әдебиеттен омж қалай жүктеп алсам болады