Басы » Кембридж бағдарламасы » Тәлімгерлік жоспары

Тәлімгерлік жоспары

Қарағанды облысы
Нұра ауданы
Кәрім Мыңбаев орта мектебі
Касымбекова Арайлым Исановна

                                                                                  Тәлімгерлік жоспары

Тәлімгерлік  бағдарламасының мақсаты Тәлім алушының өз мүмкіндіктерін пайдалануға ықпал ету, кәсіби әңгіме жүргізу арқылы алдында кездесетін кедергілерді жеңуге көмектесу, өзіне деген сенімін арттыру негізінде тәлімгер болуына белсенді түрде дайындау.
Тәлімгер Тәлім алушы Мерзімі Тәлімгерлік бағыты Тәлімгерлік нәтижесі Табыс критерийі

Қол жеткізілгенін қалай білесіз?

Касымбекова А.И. Ханнанов Р.Р. 02.09.2014 ж 7 модуль туралы түсіндіру, жұмыс жоспарын талдау. Жұмыс бағыттарын белгілеп, орта мерзім жұмыс жоспарын жасауға пән таңдап алынады. 7 модуль  туралы түсінік қалыптасады. ОМЖ –ын   бір  пәнінен құрастыра алады.
05-08.09.2014 ж Орта мерзімді жоспарлау ОМЖ жасауда  қадамдардың  маңыздылығын түсінеді, нәтижелілігін маңыздығы туралы білетін болады. ОМЖ –ды  жасауда қадамдарының жүйелі болғаны,  әр сабақ  нәтижесі болжам түрінде көрсете алады.
10.08.2014 ж Сабақ беру барысын  талдау, ұсыныс жасау. Үй тапсырмасын тексеру кезеңіне арналған стратегияларды  пайдалануды үйрету. Үй тапсырмасын тексеру кезеңіне арналған стратегияларды  тиімді пайдалануды үйренеді. Кәсіби деңгейі өседі, оқушылардың үй тапсырмасын айтуға ынталы болады.
12.09.2014 ж Сабақ беру барысын  талдау, ұсыныс жасау. Жаңа сабақты игеру  кезеңіне арналған стратегияларды  пайдалануды үйрету. Жаңа сабақты  игеру кезеңіне арналған стратегияларды  тиімді пайдалануды үйренеді. Кәсіби деңгейі өседі, оқушылардың жаңа тақырыпты игерудің деңгейі жоғарлайды.
15-18.09.2014 ж Сабақ беру барысын  талдау, ұсыныс жасау. Жаңа сабақты  бекіту   кезеңіне арналған стратегияларды  пайдалануды үйрету. Жаңа сабақты бекіту   кезеңіне арналған стратегияларды  тиімді пайдалануды үйренеді. Кәсіби деңгейі өседі, оқушылардың жаңа тақырыпты  қолдануға дайындығы  артады.
18.09.2014 ж Сабақ беру барысын  талдау, оқыту үшін бағалау құралдарын талдау, табыс критерийлермен жұмыс жасау. ОүБ–ды тиімді пайдаланудың критерийлерді ұғады, табыс критерийлермен үнемі жұмыс жасай алады. Табыс критерийлерді пайдалану арқылы  оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді, сабақтарда өзін-өзі  және  өзара.  Бағалауға арналған тапсырмаларды орындай алады.
22-25.09.2014 ж

 

 

 

 

 

 

29.09-2-06.10.

2014 ж

 

 

«Өз бетінше білім алуына бағытталған жаңа тәсілдер туралы» тақырыбы бойынша тәлім алушымен сұхбаттасу

 

 

 

 

Тәлім алушының кәсіби өсуіне ықпал ету

Рефлексивтік дағдылары  жетілдіріледі.

 

 

 

 

 

 

Білім және білік дағдысының аясы кеңейеді

 

 

 

 

Өз жұмысындағы жетістіктер мен кедергілердің  себептерін талдай алады.

 

 

 

 

 

 

 

Кәсіби деңгейі өседі

09.10.2014 ж Шығармашылық деңгейі ауқымының аясын арттыруға көмек беру Шығармашылық қабілетін арттырады Еңбек жолында жетістікке жету жолдарын іздейді
Барлық мақсаттарға қол жеткізудің табыс критерийлері (Бағалау жоспары) Тәлімгер мен тәлім алушының арасында қарым-қатынас одан сайын жақсарады, тәлімгер   тәлім алушының өз мүмкіндіктерін пайдалануға ынталандырады,  оның өзіне деген сенімі  арта түседі. Басқа мұғалімдерге тәлімгер бола алады.

 

 

1 пікір

  1. Сатыбалдиева

    Өте жаксы

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *