Қарағанды облысы
Нұра ауданы
Кәрім Мыңбаев орта мектебі
Касымбекова Арайлым Исановна
Тәлімгерлік жоспары
Тәлімгерлік бағдарламасының мақсаты | Тәлім алушының өз мүмкіндіктерін пайдалануға ықпал ету, кәсіби әңгіме жүргізу арқылы алдында кездесетін кедергілерді жеңуге көмектесу, өзіне деген сенімін арттыру негізінде тәлімгер болуына белсенді түрде дайындау. | |||||
Тәлімгер | Тәлім алушы | Мерзімі | Тәлімгерлік бағыты | Тәлімгерлік нәтижесі | Табыс критерийі
Қол жеткізілгенін қалай білесіз? |
|
Касымбекова А.И. | Ханнанов Р.Р. | 02.09.2014 ж | 7 модуль туралы түсіндіру, жұмыс жоспарын талдау. | Жұмыс бағыттарын белгілеп, орта мерзім жұмыс жоспарын жасауға пән таңдап алынады. | 7 модуль туралы түсінік қалыптасады. ОМЖ –ын бір пәнінен құрастыра алады. | |
05-08.09.2014 ж | Орта мерзімді жоспарлау | ОМЖ жасауда қадамдардың маңыздылығын түсінеді, нәтижелілігін маңыздығы туралы білетін болады. | ОМЖ –ды жасауда қадамдарының жүйелі болғаны, әр сабақ нәтижесі болжам түрінде көрсете алады. | |||
10.08.2014 ж | Сабақ беру барысын талдау, ұсыныс жасау. Үй тапсырмасын тексеру кезеңіне арналған стратегияларды пайдалануды үйрету. | Үй тапсырмасын тексеру кезеңіне арналған стратегияларды тиімді пайдалануды үйренеді. | Кәсіби деңгейі өседі, оқушылардың үй тапсырмасын айтуға ынталы болады. | |||
12.09.2014 ж | Сабақ беру барысын талдау, ұсыныс жасау. Жаңа сабақты игеру кезеңіне арналған стратегияларды пайдалануды үйрету. | Жаңа сабақты игеру кезеңіне арналған стратегияларды тиімді пайдалануды үйренеді. | Кәсіби деңгейі өседі, оқушылардың жаңа тақырыпты игерудің деңгейі жоғарлайды. | |||
15-18.09.2014 ж | Сабақ беру барысын талдау, ұсыныс жасау. Жаңа сабақты бекіту кезеңіне арналған стратегияларды пайдалануды үйрету. | Жаңа сабақты бекіту кезеңіне арналған стратегияларды тиімді пайдалануды үйренеді. | Кәсіби деңгейі өседі, оқушылардың жаңа тақырыпты қолдануға дайындығы артады. | |||
18.09.2014 ж | Сабақ беру барысын талдау, оқыту үшін бағалау құралдарын талдау, табыс критерийлермен жұмыс жасау. | ОүБ–ды тиімді пайдаланудың критерийлерді ұғады, табыс критерийлермен үнемі жұмыс жасай алады. | Табыс критерийлерді пайдалану арқылы оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді, сабақтарда өзін-өзі және өзара. Бағалауға арналған тапсырмаларды орындай алады. | |||
22-25.09.2014 ж
29.09-2-06.10. 2014 ж
|
«Өз бетінше білім алуына бағытталған жаңа тәсілдер туралы» тақырыбы бойынша тәлім алушымен сұхбаттасу
Тәлім алушының кәсіби өсуіне ықпал ету |
Рефлексивтік дағдылары жетілдіріледі.
Білім және білік дағдысының аясы кеңейеді
|
Өз жұмысындағы жетістіктер мен кедергілердің себептерін талдай алады.
Кәсіби деңгейі өседі |
|||
09.10.2014 ж | Шығармашылық деңгейі ауқымының аясын арттыруға көмек беру | Шығармашылық қабілетін арттырады | Еңбек жолында жетістікке жету жолдарын іздейді | |||
Барлық мақсаттарға қол жеткізудің табыс критерийлері (Бағалау жоспары) | Тәлімгер мен тәлім алушының арасында қарым-қатынас одан сайын жақсарады, тәлімгер тәлім алушының өз мүмкіндіктерін пайдалануға ынталандырады, оның өзіне деген сенімі арта түседі. Басқа мұғалімдерге тәлімгер бола алады. |
Өте жаксы