Басы » Кембридж бағдарламасы » Оқыту мен оқуда ақпарттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану маңыздылығы

Оқыту мен оқуда ақпарттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану маңыздылығы

Қызылорда облысы

Қармақшы ауданы

№ 28 орта мектеп
Жақпанова Әсемкүл Өмірбекқызы

Коучинг сессия жоспары  Ментор – Жақпанова Әсемкүл Өмірбекқызы

Сабақтың тақырыбы Оқыту мен оқуда ақпарттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану маңыздылығы
Сілтеме Нұсқаулық , ресурстар
Жалпы мақсаты — Оқыту барысында ғылыми жетістіктерді пайдалану, оқытуды жетілдіру мақсатында мұғалімдерге ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануға көмек көрсету.
Күтілетін  нәтижелер коучинг –сессияның соңында мұғалімдер:

— теориялық және тәжірибелік білімдердің біртұтастығы.

— сабақта АКТ-ны пайдаланады

— оқытудың 5 аспектісіне ықпал етуге арналған оқу құралы ретінде АКТ-ны пайдалана алатын болады.

Түйінді идеялар

 

  • АКТ-ның оқыту мен  оқудағы рөлі.
  • Microsoft Word, Excel, Power point бағдарламаларында жұмыс жасау.
Ресурстары Интерактивті тақта, постер, маркерлер, суреттер
Коучинг кезеңдері Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті

 

Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу

Топқа бөлу:

Қиылған суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру Тренинг «Алақан» Коучингке қатысушы «алақан» суретін салып, өзінің атын  және өзіне тән қасиетін  жазады.Содан соң қасындағы қатысушыларға «алақан» иесіне тән  жақсы қасиетін жазуға ұсыныс жасайды. Соңында «алақан» егесіне қайтып келеді. Оқып шығуға болады. Тренинг бірлесіп жұмыс жасауға мүмкіндік береді.
«Миға шабуыл» Бейнеролик «Сингапур мектептері»
«Білім ағашы» АКТ-ны пайдалану деңгейін анықтау

 

Білім ағашында сұрақтар жасырылған:

  1. АКТ-ны сабақта не үшін пайдаланамыз?
  2. Мұғалім сабақта АКТ-ны қалай пайдаланады?
  3. Мұғалім сабақта АКТ-ны неге пайдаланады?

Топта сұрақты талқылап, спикер жауабын береді.

Топтық жұмыс Ресурстар таратып, талдау жасау, постер қорғау

1 топ – Тарихи шолу

2 топ – АКТ пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру

3 топ —  Оқыту мен оқуда АКТ пайдаланудың 5 аспектісі

Презентация көрсету Оқыту мен оқуда ақпараттық –коммуникациялық технологияларды пайдалану
Жадынама  тарату «Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану» модулінің оқыту нәтижесі:

1.Оқушылардың қабілеттерін жетілдіруде АКТ арқылы ақпараттың негізгісін таңдауға, өңдеуге, түзетуге, бақылау жүйесін жетілдіруге, тестлеуге және психодиагностика жасауда тиімді пайдалана білуді меңгерді.

  1. Кең көлемді ақпараттарға оқушының өз күшімен қол жеткізуге мүмкіндік береді.
  2. Мұғалімдердің желілік қоғамдастық жүйесін тиімді қолданудың басымдықтарын жетілдіре алды.
  3. Қашықтан біліктілікті арттырудың замануи жүйесініндегі мәселелерді бірлесе шешуді меңгерді.
  4. АКТ пайдалану модулінде мұғалімдердің АКТ –ны пайдалануда өздерінің өзгерісін жете танытты.
Тапсырма  Мен АКТ-ны қалай пайдаланамын? – жарнама жасау, қорғау

1 топ — Microsoft Word бағдарламасы

2 топ —  Excel бағдарламасы

3 топ —  Power point бағдарламасы

Рефлексия «Бестік»

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *