Қызылорда облысы
Қармақшы ауданы
№ 28 орта мектеп
Жақпанова Әсемкүл Өмірбекқызы
Коучинг сессия жоспары Ментор – Жақпанова Әсемкүл Өмірбекқызы
Сабақтың тақырыбы | Оқыту мен оқуда ақпарттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану маңыздылығы |
Сілтеме | Нұсқаулық , ресурстар |
Жалпы мақсаты | — Оқыту барысында ғылыми жетістіктерді пайдалану, оқытуды жетілдіру мақсатында мұғалімдерге ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануға көмек көрсету. |
Күтілетін нәтижелер | коучинг –сессияның соңында мұғалімдер:
— теориялық және тәжірибелік білімдердің біртұтастығы. — сабақта АКТ-ны пайдаланады — оқытудың 5 аспектісіне ықпал етуге арналған оқу құралы ретінде АКТ-ны пайдалана алатын болады. |
Түйінді идеялар
|
|
Ресурстары | Интерактивті тақта, постер, маркерлер, суреттер |
Коучинг кезеңдері | Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру кезеңі | Сәлемдесу
Топқа бөлу: Қиылған суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлу. |
Психологиялық ахуал қалыптастыру | Тренинг «Алақан» Коучингке қатысушы «алақан» суретін салып, өзінің атын және өзіне тән қасиетін жазады.Содан соң қасындағы қатысушыларға «алақан» иесіне тән жақсы қасиетін жазуға ұсыныс жасайды. Соңында «алақан» егесіне қайтып келеді. Оқып шығуға болады. Тренинг бірлесіп жұмыс жасауға мүмкіндік береді. |
«Миға шабуыл» | Бейнеролик «Сингапур мектептері» |
«Білім ағашы» | АКТ-ны пайдалану деңгейін анықтау
Білім ағашында сұрақтар жасырылған:
Топта сұрақты талқылап, спикер жауабын береді. |
Топтық жұмыс | Ресурстар таратып, талдау жасау, постер қорғау
1 топ – Тарихи шолу 2 топ – АКТ пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру 3 топ — Оқыту мен оқуда АКТ пайдаланудың 5 аспектісі |
Презентация көрсету | Оқыту мен оқуда ақпараттық –коммуникациялық технологияларды пайдалану |
Жадынама тарату | «Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану» модулінің оқыту нәтижесі:
1.Оқушылардың қабілеттерін жетілдіруде АКТ арқылы ақпараттың негізгісін таңдауға, өңдеуге, түзетуге, бақылау жүйесін жетілдіруге, тестлеуге және психодиагностика жасауда тиімді пайдалана білуді меңгерді.
|
Тапсырма | Мен АКТ-ны қалай пайдаланамын? – жарнама жасау, қорғау
1 топ — Microsoft Word бағдарламасы 2 топ — Excel бағдарламасы 3 топ — Power point бағдарламасы |
Рефлексия | «Бестік»
|