«Мектепті басқарудың тиімді жолы-көшбасшылық қабілетті дамыту»
Сабақтың тақырыбы
|
Мақсаты | Түйінді идеялар | Күтілетін нәтиже | Кіріктірілетін модуьдер | Ресурстар |
«Мектепті басқарудың тиімді жолы-көшбасшылық қабілетті дамыту» | Мектеп басшыларының кәсіби біліктілігін жетілдіру,ұйымдастыру мен басқаруда заманауи басшының ролі мен миссиясы ,жеке тұлға ретінде және кәсіби тұрғыдан өзін-өзі жетілдіру,мұғалімдердің кәсіби дамуына қолдау көрсету туралы түсінігін дамытуға;
-көшбасшылық пен басқару,стратегиялық жоспарлау және болжау салаларында түйінді құзіреттіліктер қалыптастыруға ықпал ету; -мұғалімдер мен оқушылардың қызметін жақсартуға бағытталған дағдылар, жұмыс түрлері ,әдіс-тәсілдермен алмасу. |
1.Басшылардың көшбасшылық қабілеттерін дамыту;
2.Мектептегі жұмыстарды тиімді ұйымдастыру; 3.Жұмысты жүйелеуді үйрету |
-Мектеп басшыларының кәсіби біліктілігі жетіледі;
-жеке тұлға ретінде өзін-өзі жетілдіреді; -көшбасшылық пен басқару ,стратегиялық жоспарлау және болжау салаларында түйінді құзіреттіліктер қалыптасады; -мұғалімдер мен оқушылардың қатынасын жақсартуға бағытталған дағдылар, әдіс-тәсілдер,жұмыс түрлері қалыптасады және өзара әдіс алмасады. |
ОҚЖТ.АКТ,СТО
|
Слайдтар,тақта,постер,маркер,
бейнероликтер |
Коучинг барысы
Кезеңдер | Уақыты | Коучтің іс-әрекеті | Қатысушының іс-әрекеті | Ресурстар | ||
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал туғызу Топқа бөлу,топ ережесін құру |
1 мин | Сәлемдесу | Амандасады | Интербелсенді тақта ,әуен
|
||
2 мин | Бірнеше ағаш түрлерінің суретін көрсетеді.Қайсысын таңдағанын сұрайды.Сол бойынша мінездеме береді | Бір ағаштың суретін таңдайды.Коуч берген мінездемемен танысады | суреттер | |||
3 мин | Кім өзін көшбасшымын деп санайды? деген сауалнама бойынша топқа бөледі,
Үлестірме қағаздарын таратып,өздеріне керектісін алып,топ ережесін жасатады |
Сауалнама бойынша әрқайсысы өз тарапынан әрекет жасап топ құрайды,берілген үлестірмелердің қажетін алып,топ ережесін құрады | Әуен
Постер мен желім |
|||
Миға шабуыл | 5 мин | «Бұлар сізге таныс па?»тапсырмасы арқылы танымал адамдардың суреттерін көрсте отырып,сұрақтар қояды | Суреттердегі кісілердің кім екенін және олардың ортақ қасиеттерін табады | Интербелсенді тақта | ||
Негізгі бөлім.
Мағынаны таны
|
3 мин | Бейне-ролик. Осында көрсетілген мәселе бойынша мұғалімдердің пікірін сұрайды | Өз пікірлерін ұсынады | |||
7 мин
|
«Дейін-Кейін»тәсілі б/ша «Бастық,менеджер,көшбасшы»тапсырмасымен топтық жұмыс жүргізеді,постер жасатады.
Нақты жауабын ұсына отырып,алғашқы жауаптарымен салыстыруды тапсырады |
Үш топ үшеуіне сипаттама беріп,
Тостерге түсіріп,қорғайды.Тақырып бойынша нақты жауап білгенге дейінгі және білгеннен кейінгі жауаптарын салыстырады
|
Постер,маркер,тапсырмалар | |||
3 мин | Сергіту сәті | |||||
10 мин | «Көшбасшы стильдері»тапсырмасы бойынша жеке және жұптық жұмыс ұйымдастырады.
Сұрақтар қояды: 1.Қай стильді қолданғансыз? 2.Қайсысы сізге ыңғайлы? 3.Қай стильді дамытқыңыз келеді? |
Берілген материалдың ішінен өзіне тән стильді таңдайды,жұппен бөліседі. | Үлестірмелі материалдар | |||
3 мин | Бейне-ролик көрсетеді. Көшбасшы | Көріп тамашалайды | ||||
6 мин | «Сіз қандай басшысыз?»Көшбасшылыққа арналған тест ұсынады, соңынан жауабын интербелсенді тақтаға шығарады. | Жауап бере отырып,әркім өзінің көшбасшылық қасиеттерін анықтайды | Тест тапсырмасы | |||
10 мин | «Уақытты басқару матрицасын «ұсыну арқылы проблемаларды мүмкіндікке айналдыруды үйретеді | Жағдаяттарды тиісті шаршыға орналастырады,дәлелдейді | тапсырмалар | |||
5 мин | Өз тобыңды неге теңейсің?
1.Бау-бақша 2.Отбасы 3.Ыстық кофе 4.Джаз группа
|
Жауап таңдайды,суреттейді,түсіндіреді | А4 қағазы,стикер,маркер | |||
Бағалау | 5 мин | Ұсынылған бағалау парағына 10 баллдық жүйеде өзара бағалауды ұйымдастырады.Нәтиже бойынша әр топтың көшбасшыларын анықтайды,марапаттайды | Әріптестерінің коучинг барысындағы белсенділігін ,іс-әрекетін бағалайды | Бағалау парақшасы,марапат қағазы | ||
Рефлексия | 5 мин | Өтілген коучинг туралы ой-пікірлерін сұрайды | Ұсыныс, пікірлерін жазады | парақшалар |