Басы » Кембридж бағдарламасы » Мектепті басқарудың тиімді жолы-көшбасшылық қабілетті дамыту

Мектепті басқарудың тиімді жолы-көшбасшылық қабілетті дамыту

«Мектепті басқарудың тиімді жолы-көшбасшылық қабілетті дамыту»

Сабақтың тақырыбы

 

Мақсаты Түйінді идеялар Күтілетін нәтиже Кіріктірілетін модуьдер Ресурстар
«Мектепті басқарудың тиімді жолы-көшбасшылық қабілетті дамыту» Мектеп басшыларының кәсіби біліктілігін жетілдіру,ұйымдастыру мен басқаруда заманауи басшының ролі мен миссиясы ,жеке тұлға ретінде және кәсіби тұрғыдан өзін-өзі жетілдіру,мұғалімдердің кәсіби дамуына қолдау көрсету туралы түсінігін дамытуға;

-көшбасшылық пен басқару,стратегиялық жоспарлау және болжау салаларында түйінді құзіреттіліктер қалыптастыруға ықпал ету;

-мұғалімдер мен оқушылардың қызметін жақсартуға бағытталған дағдылар,  жұмыс

 түрлері ,әдіс-тәсілдермен алмасу.

1.Басшылардың көшбасшылық қабілеттерін дамыту;

2.Мектептегі жұмыстарды тиімді ұйымдастыру;

3.Жұмысты жүйелеуді үйрету

-Мектеп басшыларының кәсіби біліктілігі жетіледі;

-жеке тұлға ретінде  өзін-өзі жетілдіреді;

-көшбасшылық пен басқару ,стратегиялық жоспарлау және болжау салаларында түйінді құзіреттіліктер қалыптасады;

-мұғалімдер мен оқушылардың қатынасын жақсартуға бағытталған дағдылар,  әдіс-тәсілдер,жұмыс түрлері қалыптасады және өзара әдіс алмасады.

 

ОҚЖТ.АКТ,СТО

 

 

 

 

 

 

Слайдтар,тақта,постер,маркер,

бейнероликтер

                         

Коучинг барысы

Кезеңдер Уақыты Коучтің іс-әрекеті Қатысушының іс-әрекеті Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал туғызу

Топқа бөлу,топ ережесін құру

1 мин Сәлемдесу Амандасады Интербелсенді тақта ,әуен

 

2 мин Бірнеше ағаш түрлерінің суретін көрсетеді.Қайсысын таңдағанын сұрайды.Сол бойынша мінездеме береді Бір ағаштың суретін таңдайды.Коуч берген мінездемемен танысады суреттер
3 мин Кім өзін көшбасшымын деп санайды? деген сауалнама бойынша топқа бөледі,

Үлестірме қағаздарын таратып,өздеріне керектісін алып,топ ережесін жасатады

Сауалнама бойынша әрқайсысы өз тарапынан әрекет жасап топ құрайды,берілген үлестірмелердің қажетін алып,топ ережесін құрады Әуен

Постер мен желім

Миға шабуыл 5 мин «Бұлар сізге таныс па?»тапсырмасы арқылы танымал адамдардың суреттерін көрсте отырып,сұрақтар қояды Суреттердегі кісілердің кім екенін және олардың ортақ қасиеттерін табады Интербелсенді тақта
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім.

 

 

Мағынаны таны

 

3 мин Бейне-ролик. Осында көрсетілген мәселе бойынша мұғалімдердің пікірін сұрайды Өз пікірлерін ұсынады  
7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Дейін-Кейін»тәсілі б/ша «Бастық,менеджер,көшбасшы»тапсырмасымен топтық жұмыс жүргізеді,постер жасатады.

Нақты жауабын ұсына отырып,алғашқы жауаптарымен салыстыруды тапсырады

Үш топ үшеуіне сипаттама беріп,

Тостерге түсіріп,қорғайды.Тақырып бойынша нақты жауап  білгенге дейінгі және білгеннен кейінгі жауаптарын салыстырады

 

 

 

 

 

 

 

Постер,маркер,тапсырмалар
3 мин Сергіту сәті    
10 мин «Көшбасшы стильдері»тапсырмасы бойынша жеке және жұптық жұмыс ұйымдастырады.

Сұрақтар қояды:

1.Қай стильді қолданғансыз?

2.Қайсысы сізге ыңғайлы?

3.Қай стильді дамытқыңыз келеді?

Берілген материалдың ішінен өзіне тән стильді таңдайды,жұппен бөліседі. Үлестірмелі материалдар
3 мин Бейне-ролик көрсетеді. Көшбасшы Көріп тамашалайды  
6 мин «Сіз қандай басшысыз?»Көшбасшылыққа арналған тест ұсынады, соңынан жауабын интербелсенді тақтаға шығарады. Жауап бере отырып,әркім өзінің көшбасшылық қасиеттерін анықтайды Тест тапсырмасы
10 мин «Уақытты басқару матрицасын «ұсыну арқылы проблемаларды мүмкіндікке айналдыруды үйретеді Жағдаяттарды тиісті шаршыға орналастырады,дәлелдейді тапсырмалар
  5 мин Өз тобыңды неге теңейсің?

1.Бау-бақша

2.Отбасы

3.Ыстық кофе

4.Джаз группа

  1. немесе басқа
Жауап таңдайды,суреттейді,түсіндіреді А4 қағазы,стикер,маркер
Бағалау 5 мин Ұсынылған бағалау парағына 10 баллдық жүйеде өзара бағалауды ұйымдастырады.Нәтиже бойынша әр топтың көшбасшыларын анықтайды,марапаттайды Әріптестерінің коучинг барысындағы белсенділігін ,іс-әрекетін бағалайды Бағалау парақшасы,марапат қағазы
Рефлексия 5 мин Өтілген коучинг туралы ой-пікірлерін сұрайды Ұсыныс, пікірлерін жазады парақшалар

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *