Алматы қаласы,
Жетісу ауданы
№ 2 жалпы білім беретін мектеп
Ауталипова Айгерим Ермекбаевна
Тақырыбы: Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт азаттық қозғалыс
Сабақтың тақырыбы: | Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт- азаттық қозғалыс | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың реті: | 16-сабақ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы сабақтың мақсаты: | 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың отаршылдыққа қарсы сипатын түсінеді, оның ұлт-азаттық соғысқа ұласқанын фактілермен көрсетеді, қазақ қоғамының түрлі топтары назарының жалпыұлттық идеяға ұласқанын ашып көрсете алады. Оқушылардың 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс туралы білімдерін қосымша ізденіс жұмыстары арқылы жүйелеп бекіту және тарихи мәліметтерді пайдалана отырып қорытындылай алады.
Ұлт зиялыларының ұстанған бағытын түсінеді.Алаш зиялыларының ұстанған бағыты халықтың аман қалуы, оның этникалық тұтастығын сақтау идеясы болғанын түсініп, сол арқылы оқушылар бойында елжандылық, Отан сүйгіштік қасиеттері одан әрі шыңдалады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу нәтижелері:
|
Күнделікті сабақтан қарағанда топтық жұмыста барлық оқушы сабаққа ынталы араласады;
Миға шабуыл тапсырмалары кезінде дарынды және талантты балалардың өз қабілетін ашуға мүмкіндік береді. Топтық жұмыс кезінде әр оқушы өз пікірін айтып талқылай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түйінді идеялар: | Сабақтың нәтижесінде оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттырып, алған білімдерін пайдаланып тапсырмаларды белсенді орындау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың типі: | Жаңа білімді зерделеу мен алғашқы есте сақтау және іс-әрекеттер тәсілдері | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақты ұйымдастыру түрі: | Ашық сабақ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: | СТО стратегиялары, диалогтік оқыту, күту ағашы, екі жұлдыз-бір тілек, кластер, сен маған мен саған, семантикалық карта ВЕНН диаграммасы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жұмыс түрлері: | Ұжымдық, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың дидактикалық қамтамасыз етілуі яғни дереккөздер: | Интерактивті тақта, ақ парақшалар, маркерлер, стикерлер, суреттер, карта,топтық жұмыстарға арналған тапсырмалар. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
І Қызығушылығын оятукезеңі: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-әрекет . Оқушылармен сәлемдесу.Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын құру. Сыныпта сергіту сәтін ұйымдастырып, жағымды эмоциялық ахуалын қалыптастырамын. | Оқушылар сергіту жаттығуларын жасайды. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
2-әрекет. «Күту ағашы» әдісі. | Оқушылар тақтадағы күту ағашына бүгінгі сабақтан не күтетіндіктерін стикерге жазып, іледі. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
3-әрекет. Оқушыларды топқа бөлу әдісі бойынша ХХ ғасырдың саяси партиялары бойынша топқа бөлемін.
«Алаш», «Қазақ» «Жетісу» |
Оқушылар қолдарына алған топ аттары бойынша топқа бөлініп өз орындарына отырады. Әрқайсысы топ басшысы, топ хатшысы, баяндаушы, өкіл, топ суретшісі
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
4-әрекет Стоп кадр әдісі. 1916 ж көтеріліске байланысты тақырыпта видео қойылып оған тақырып бойынша қандай ХІХ- ХХ ғасырдың басындағы ең ірі оқиғалар тізімін жасауға тапсырма беремін.(көтерілістер, саяси оқиғалар, біріші дүние жүзілік соғыс) | Әр оқушы жеке ойланады, жұбымен және топпен талқылайды. Жариялайды. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
5-әрекет. Балалар, сабақтың басында көрген көрініс бойынша бүгінгі тақырыпты қандй деп ойлайсыңдар? | Енді оқушылар тақырыпты ашады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ Мағынаны ажырату кезеңі: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
6-әрекет. «Сен маған мен саған» әдісі
|
Оқушылар флипчарт бетіне тапсырманы жасырын орындап, оны келесі топқа береді. Келесі топ толықтырып жариялайды.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
7-әрекет«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша, әр топ бір-бірлеріңді бағалаңдар дейді. Стикер таратып береді | Топтар бір-біріне «Екі жұлдыз, бір тілек әдісі бойынша баға береді.»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
8-әрекет
«Ойды аяқта» әдісі. Әр топқа мазмұны аяқталмаған парақша беремін. |
Сол берілген тапсырмалардың ішіндегі жоқ сөздерді теріп жазады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
9-әрекет. «Сөздердің авторын тап»
|
Топ бірлесе отырып шешімін табады. Жариялайды. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ Ой толғаныс кезеңі: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
10-әрекет.
Венн диаграммасы 1 топ: Қазақ зиялылырының батыл өкілдері — Тоқаш Бокин, Ж. Ниязбеков, Т. Рысқұлов, Ә Жангелдин, С. Меңдешев, Б, Алманов, т. б. патша жарлығына батыл қарсы шықты және халықты қолға қару алып, қарсылық жасауға шақырды.
|
ВЕНН диаграммасын толтырады.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
11-әрекет. Семантикалық карта
Көтеріліс туралы жазылған шығармалары
Көтерілістің жеңілу себептері
|
Оқушылар топтаса отырып жапсырманы орындап бір оөушы оқиды. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
12-әрекет. Мұғалім баға қояды.
|
Өзін-өзі бағалау парағы бойынша оқушылар өздерін бағалайды.
«Сабақ саған ұнады ма?», «Сабақ қаншылықты қиын болды» «Сабақтың соңында қандай сезімде болдың?» деген саулдар төңірегінде ой бөлеседі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
13-әрекет. «Күту ағашы» әдісі арқылы кері байланыс жасату. Стикер тарату.
|