Басы » Информатика » Координаттар жазықтығы. Графикалық операторлар

Координаттар жазықтығы. Графикалық операторлар

«№11 мамандандырылған физика-математикалық мектебі»

мемлекеттік  мекемесі

  ( кіріктірілген  сабақ  математика  және  информатика)

Өткізген:      Математика пәнінің  Жоғары  санатты мұғалімі

 Ескалиева  Бактилы  Кзылгуловна

                     Информатика  пәнінің   жоғарғы  санатты  мұғалімі

Баткамбаева  Избиби  Далабаевна

«Координаттар жазықтығы. Графикалық  операторлар»

тақырыбына қысқа мерзімді жоспары

 

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні Ескалиева Бактилы Кзылгуловна

Баткамбаева Избиби Далабаевна

9 «А» — сыныбы

10 оқушы

 

Маңғыстау облысы

Ақтау қаласы

№11 мамандандырылған физика-математика

мектебі

 

Күні 16.01.2015 ж 4-сабақ
Сабақтың атауы Координаттар жазықтығы. Графикалық  операторлар
Сілтеме Информатика 9- сынып, слайдтар
Жалпы мақсаты Информатика:Паскаль  графикалық  операторларды  қолдануды  және  қарапайым  кескіндерге  программа  құруды үйренеді.

Математика: Координаталық  жазықтықта  фигураларды  кескіндеуді  үйренеді.

Міндеттер

 

Алған  білімдерін есептер шығаруда қолдана  білуге үйренеді.

Күнделікті өмірде қолдана білу, мағынасын  түсіне  білу

Мұғалім үшін оқу нәтижелері Оқуға бағыт-бағдар беру;

Топта жұмыс істеу  арқылы аталған  тақырыпты меңгерту;

Оқушылардың өзін  және  достарын  бағалау  мүмкіндіктерін  жасауға  үйрету

Әдіс- тәсілдер Жұпта жұмыс істеу, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен және жеке жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту.
Сабақтың түрі Жаттығу сабағы
Сабақтың көрнекілігі Интертақта , тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера,  үлестірме парақтар, топтық тапсырмалар жазылған карточкалар , бағалау парағы
Күтілетін нәтиже Графикалық  операторларды  есептеу жұмыстарында пайдалануды үйренеді;

Паскаль  тілінің  графикалық  режимінде  жұмыс  алгоритмін, қарапайым  программаны  құра  алады  және  координаталық  жазықтықта  фигураларды  кескіндей білуді  меңгереді.

Сабақтың барысы
  1. Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті                  8  мин
Ұйымдастыру  кезеңі

Ой-қозғау-5 мин.

Өткенді қайталау «Кім  шапшаң»  iren – бағдарламасында  сәйкестендіру  тест  орындау

   Топқа бөлу .SMART (ақылды)  бейджиктегі  жасыл  реттік  номерлер (1,2,3,4,5)  арқылы   бес-бес  оқушыдан  топқа  бөліну. Алдарындағы  ноутбук  арқылы тест  бағдарламасын  орындайды
Графикалық  диктант   (8 минут)
“Жүйрік  болсаң  ілесіп  көр”

1.Координаталық жазықтықтан

(-4,5;6) белгілейміз.

1.Сол нүктеден 9 бірлік оңға сызып  жүреміз де тоқтап , сол нүктенің координатасын жазамыз.

2.Енді сол нүктеден төмен қарай 4 бірлік жүреміз де тоқтап , сол нүктенің  3.   солға қарай 3 бірлік жүреміз   4.   2 бірлік жоғары   5.   1 бірлік оңға  6.   1 бірлік төмен   7.   1 бірлік оңға

  1. 2 бірлік жоғары 9.   3 бірлік солға
  2. 4 бірлік төмен 11.    4 бірлік оңға
  3. 1 бірлік төмен 13. 9 бірлік солға
  4. 1 бірлік жоғары 15.     4 бірлік оңға   16.  4 бірлік жоғары  17.     3 бірлік солға  18.   2 бірлік төмен  19. 1 бірлік оңға   20.   1 бірлік жоғары    21.      1 бірлік оңға  22.  1 бірлік жоғары           23.     2 бірлік төмен   24.    3 бірлік солға
  5. 4 бірлік жоғары .
Оқушылар  осы  айтылған  бойынша  параққа  тапсырманы  орындайды.
Тапсырманы  бағалау Бағалау  критериі  жазылған  «бағалау  бетшесін» ұсынады  (2 минут) «Бағалау  критериіне »  қарап  бағалау  бетшесін  қорытынды  бағасын  шығарады.
Түсіну

Математикалық  тапсырманы  орындап болғасын, практикамен  ұштастырады. Паскаль  бағдарламалау  тілінде  жұмыс  жасайды.(Қосымша №1)

Жұптық жұмыс 16мин. Оқушылар Паскаль  бағдарламасында  тапсырманы  ары  қарай  орындайды.
Тапсырманы  бағалау Бағалау  критериі  жазылған  «бағалау  бетшесін» ұсынады  (2 минут) «Бағалау  критериіне »  қарап  бағалау  бетшесін  қорытынды  бағасын  шығарады.
                           Бекіту                                                                             5 мин               
  1. 3. Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Қолдану (топтық жұмыс) Эйлер Венн Диаграммасы Координата  жазықтығының  математика мен  информатикадағы  айырмашылығы  мен  ұқсастығын  жазу
                                                       Бағалау 4 мин
Топ жетекшілерінің өз тобындағы білімін бағалауын тындау, оқушылардың білімін бағалау, үйге тапсырма беру.

 

Топтағы оқушылар бірін-бірі келесі критерийлер бойынша бағалайды:

1-Тест  бойынша

2- Жеке  жұмыс бойынша

3-Жұптық   жұмыс жасауы

4- Топтық  жұмыс жасауы

 

Үйге тапсырма                         1 мин

  1. Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Үй тапсырмасын беру: 1) Графиктік  операторларды   жаттау

2)§ 8 оқу

 

Оқушылар күнделіктерін ашып бағалау парағындағы бағаларын қояды, үйге тапсырманы жазып алады.

 

Рефлексия    (кері байланыс):                     2 мин
  1. Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
«Екі  жұлдыз, бір тілек » Оқушылар өз ойларын , сабақ  туралы  әсерлерін  стикерге  жазады.

 

Математика пәні бойынша берілген тапсырма «Ою » суретін салу бағалау критерийлері

Рубрикатор Критерий Дескриптор Ұпайлары
Ою Оқылымға ілесіп салу толық 2
Жоғары  немесе  бөлікте Төменгі бөлікте 1
Мүлдем ұқсастық жоқ 0
Кордината Координаталарын жазу толық 2
Жартылай жазылды 1
Бір-төрт қалғаны жазылған жоқ 0
эстетика Симетриялы немесе бояу Симетриялы немесе бояумен боялды 2
Симетриялығы сақталған жоқ (боялды) 1
Симетриялы емес  және  бояу болған жоқ 0
уақыт Берілген уақыт  тиімді пайдалану Тиімді пайдаланды 1
Тиімді пайдаланбады (үлгере алмай қалды ) -1

 

Информатика пәні бойынша берілген тапсырма «Ою » суретін салу бағалау критерийлері

Рубрикатор Критерий Дескриптор Ұпайлары
Ою Нүктелерді дұрыс  белгілеу Дұрыс 2
Дұрыс емес 0
Программа Графиктік  режимді  ашу Толық 2
Жартылай жазылды 1
Қатемен 0
Операторлар Графиктік операторлар мен  функцияның   жазылуы Толық 2
Жартылай жазылды 1
Қатемен 0
Түс  стильдері Кодтарын  дұрыс  жазу Дұрыс 2
Дұрыс емес 0
Уақыт Берілген уақыт  тиімді пайдалану Тиімді пайдаланды 1
Тиімді пайдаланбады (үлгере алмай қалды ) -1

 

Бағалау рейтингісі

10-нан төмен  «қанағат-қ»

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *