«№11 мамандандырылған физика-математикалық мектебі»
мемлекеттік мекемесі
( кіріктірілген сабақ математика және информатика)
Өткізген: Математика пәнінің Жоғары санатты мұғалімі
Ескалиева Бактилы Кзылгуловна
Информатика пәнінің жоғарғы санатты мұғалімі
Баткамбаева Избиби Далабаевна
«Координаттар жазықтығы. Графикалық операторлар»
тақырыбына қысқа мерзімді жоспары
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні | Ескалиева Бактилы Кзылгуловна
Баткамбаева Избиби Далабаевна |
9 «А» — сыныбы
10 оқушы
|
Маңғыстау облысы
Ақтау қаласы №11 мамандандырылған физика-математика мектебі
|
|||
Күні | 16.01.2015 ж | 4-сабақ | ||||
Сабақтың атауы | Координаттар жазықтығы. Графикалық операторлар | |||||
Сілтеме | Информатика 9- сынып, слайдтар | |||||
Жалпы мақсаты | Информатика:Паскаль графикалық операторларды қолдануды және қарапайым кескіндерге программа құруды үйренеді.
Математика: Координаталық жазықтықта фигураларды кескіндеуді үйренеді. |
|||||
Міндеттер
|
Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді.
Күнделікті өмірде қолдана білу, мағынасын түсіне білу |
|||||
Мұғалім үшін оқу нәтижелері | Оқуға бағыт-бағдар беру;
Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгерту; Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасауға үйрету |
|||||
Әдіс- тәсілдер | Жұпта жұмыс істеу, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен және жеке жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту. | |||||
Сабақтың түрі | Жаттығу сабағы | |||||
Сабақтың көрнекілігі | Интертақта , тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, топтық тапсырмалар жазылған карточкалар , бағалау парағы | |||||
Күтілетін нәтиже | Графикалық операторларды есептеу жұмыстарында пайдалануды үйренеді;
Паскаль тілінің графикалық режимінде жұмыс алгоритмін, қарапайым программаны құра алады және координаталық жазықтықта фигураларды кескіндей білуді меңгереді. |
|||||
Сабақтың барысы | ||||||
|
Оқушының іс-әрекеті 8 мин | |||||
Ұйымдастыру кезеңі
Ой-қозғау-5 мин. Өткенді қайталау «Кім шапшаң» iren – бағдарламасында сәйкестендіру тест орындау |
Топқа бөлу .SMART (ақылды) бейджиктегі жасыл реттік номерлер (1,2,3,4,5) арқылы бес-бес оқушыдан топқа бөліну. Алдарындағы ноутбук арқылы тест бағдарламасын орындайды | |||||
Графикалық диктант (8 минут) “Жүйрік болсаң ілесіп көр” 1.Координаталық жазықтықтан (-4,5;6) белгілейміз. 1.Сол нүктеден 9 бірлік оңға сызып жүреміз де тоқтап , сол нүктенің координатасын жазамыз. 2.Енді сол нүктеден төмен қарай 4 бірлік жүреміз де тоқтап , сол нүктенің 3. солға қарай 3 бірлік жүреміз 4. 2 бірлік жоғары 5. 1 бірлік оңға 6. 1 бірлік төмен 7. 1 бірлік оңға
|
Оқушылар осы айтылған бойынша параққа тапсырманы орындайды. | |||||
Тапсырманы бағалау Бағалау критериі жазылған «бағалау бетшесін» ұсынады (2 минут) | «Бағалау критериіне » қарап бағалау бетшесін қорытынды бағасын шығарады. | |||||
Түсіну
Математикалық тапсырманы орындап болғасын, практикамен ұштастырады. Паскаль бағдарламалау тілінде жұмыс жасайды.(Қосымша №1) |
Жұптық жұмыс 16мин. Оқушылар Паскаль бағдарламасында тапсырманы ары қарай орындайды. | |||||
Тапсырманы бағалау Бағалау критериі жазылған «бағалау бетшесін» ұсынады (2 минут) | «Бағалау критериіне » қарап бағалау бетшесін қорытынды бағасын шығарады. | |||||
Бекіту 5 мин | ||||||
|
Оқушының іс-әрекеті | |||||
Қолдану (топтық жұмыс) Эйлер Венн Диаграммасы | Координата жазықтығының математика мен информатикадағы айырмашылығы мен ұқсастығын жазу | |||||
Бағалау | 4 мин | |||||
Топ жетекшілерінің өз тобындағы білімін бағалауын тындау, оқушылардың білімін бағалау, үйге тапсырма беру.
|
Топтағы оқушылар бірін-бірі келесі критерийлер бойынша бағалайды:
1-Тест бойынша 2- Жеке жұмыс бойынша 3-Жұптық жұмыс жасауы 4- Топтық жұмыс жасауы |
|||||
Үйге тапсырма 1 мин |
||||||
|
Оқушының іс-әрекеті | |||||
Үй тапсырмасын беру: 1) Графиктік операторларды жаттау
2)§ 8 оқу
|
Оқушылар күнделіктерін ашып бағалау парағындағы бағаларын қояды, үйге тапсырманы жазып алады.
|
|||||
Рефлексия (кері байланыс): 2 мин | ||||||
|
Оқушының іс-әрекеті | |||||
«Екі жұлдыз, бір тілек » | Оқушылар өз ойларын , сабақ туралы әсерлерін стикерге жазады. |
Математика пәні бойынша берілген тапсырма «Ою » суретін салу бағалау критерийлері
Рубрикатор | Критерий | Дескриптор | Ұпайлары |
Ою | Оқылымға ілесіп салу | толық | 2 |
Жоғары немесе бөлікте Төменгі бөлікте | 1 | ||
Мүлдем ұқсастық жоқ | 0 | ||
Кордината | Координаталарын жазу | толық | 2 |
Жартылай жазылды | 1 | ||
Бір-төрт қалғаны жазылған жоқ | 0 | ||
эстетика | Симетриялы немесе бояу | Симетриялы немесе бояумен боялды | 2 |
Симетриялығы сақталған жоқ (боялды) | 1 | ||
Симетриялы емес және бояу болған жоқ | 0 | ||
уақыт | Берілген уақыт тиімді пайдалану | Тиімді пайдаланды | 1 |
Тиімді пайдаланбады (үлгере алмай қалды ) | -1 |
Информатика пәні бойынша берілген тапсырма «Ою » суретін салу бағалау критерийлері
Рубрикатор | Критерий | Дескриптор | Ұпайлары |
Ою | Нүктелерді дұрыс белгілеу | Дұрыс | 2 |
Дұрыс емес | 0 | ||
Программа | Графиктік режимді ашу | Толық | 2 |
Жартылай жазылды | 1 | ||
Қатемен | 0 | ||
Операторлар | Графиктік операторлар мен функцияның жазылуы | Толық | 2 |
Жартылай жазылды | 1 | ||
Қатемен | 0 | ||
Түс стильдері | Кодтарын дұрыс жазу | Дұрыс | 2 |
Дұрыс емес | 0 | ||
Уақыт | Берілген уақыт тиімді пайдалану | Тиімді пайдаланды | 1 |
Тиімді пайдаланбады (үлгере алмай қалды ) | -1 |
Бағалау рейтингісі
10-нан төмен «қанағат-қ»