Басы » Шығармашылық » Cызу » Қималар. Тілік пен қиманың арасындағы айырмашылығы

Қималар. Тілік пен қиманың арасындағы айырмашылығы

Батыс Қазақстан облысы Жаңақала ауылы №3 орта жалпы білім беретін қазақ мектебінің сызу,бейнелеу өнері және технология пәнінің жоғары санатты, 1 деңгейде сертификатталған мұғалім: Бесбаева Гулсайра Кенжебайқызы

Пән:  Сызу

9»ә» сыныбы:

Күні: 07.02.2015 жыл
Тақырыбы  Қималар.  Тілік пен қиманың арасындағы  айырмашылығы
Мақсаты  -оқушыларға қима және тілік туралы түсінік беру және білімдерін

толықтырып, қима  және тілік түрлерімен таныстыру және мәліметтер беру.
— дамытушылығы: оқушылардың байқау және ойлау қабілеттерін арттыру.

-оқушыларды айтылған тапсырмаларды мұқият, ұқыпты орындауғаүйрету.

Күтілетін нәтиже  А)Қима мен тіліктің  проекциясын салуды   үйренеді.

Ә) Қама мен тілікті ажырата алады.

В)  Қима мен тіліктің түрлерін біледі және сызбада орындай алады.

                                                               Сабақтың барысы
Кезеңі/Уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
Кіріспе бөлім

8минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тұсаукесер

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                     

 

 

Негізгі бөлім

25 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бөлім

7 минут

 

Рефлексия.

 Тікелей  сұрақ- жауап әдісімен үй тапсырмасын тексеру. «жуан» және «жіңішке» сұрақтар

1Проекцияның неше түрі бар?

2.Қиам мен тілік сызбада қандай жағдайда қолданылады?

3Проекциялаушы жазықтықтың неше түрі бар?

4.Жазықтықтар қалай аталады?

5.Аксонометриялық жазықтықта қалай суреттеледі

« Проекция » түрлерін  жазу арқылы топтасады.

Қима деп детальді жазықтықпен ойша қиғаннан шыққан фигура кескінін айтамыз. Қимада деталь ойша кесіледі де, оны қиюшы жазықтықта орналасқан бөлігі ғана кескінделеді. Детальді қиюшы жазықтықтың арғы және бергі жағында орналасқан бөліктері сызылмайды.
Қима сызбаны оқуды жеңілдету үшін қолданылады. Нақтырақ айтсақ белгілі заттың пішінің ұғынуға, көріністер санын, сызбалық орындау уақытын азайту үшін қолданылады.

Тілік дегеніміз бір немесе бірнеше жазықтықпен ойша қиылған тетік бөлшектің кескіні. Тілікте нәрсенің қиюшы жазықтықтың өзінде және оның ар жағында жатқан бөліктерді кескіндеп көрсетеді.

Тілік нәрсенің ішкі құрылысын сызбада анық және түсінікті етіп көрсетуге мүмкіндік береді.

  • Тек бір қиюшы жазықтықтың көмегіменалынған тілікті қарапайым тілік деп атайды.
  • Горизонталь тілік деп горизонталь проекциялар жазықтығына параллель қиюшы жазықтықтың көмегімен алынған тілікті айтады.
  • Вертикаль тіліктер-қиюшы жазықтық горизонталдь проекция жазықтығына перпендикуляр орналасады. Вертикаль тілік фронталь тілік және профиль тілік болып екіге бөлінеді.
  • Егер қиюшы жазықтық горизонталь проекциялар жазықтығына қандай да болмасын бұрыш жасай орналасса, ондай тілік көлбеу тілік деп аталады.

 

Қабаттасқан қима          Оңашаланған қима

 

 

 

 

 

 

Қимаға мысал

 

 

 

Топтарға тапсырма беріледі

«Қима мен тілік» тарауы бойынша  мәтіндер, ережелер, сұрақтар дайындау арқылы тақырыпқа негізделген таныстырылым әзірлейді.  (38-41 беттер арасында)

мәтінімен жұмыстану дағдысын қалыптастыру.

Топтар танысытрылым әзірлейді

1-топ. Тілік ж/е қима туралы жалпы мағлұмат беру.

2-топ. Көрініс пен тілікті біріктіру.

3-топ. Күрделе тіліктер.

4-топ. Қималар.Тілік пен қиманың арасындағы  айырмашылығы

Топтағы оқушылар таныстырылымдарын қорғайды.

Оқушылардың таныстырылымдары тыңдалады. Мұғалім бақылайды.

Ынталандыра отырып,бағалайды:

 

Мұғалім бақылаушыға берген  «бағалау парақшасы» бойынша топтардың  пікірін  тыңдайды.

«Пицца» әдісімен әр топ сұрақтар әзірлеп, жәрмеңке арқылы сұрақ-жауап түрінде таныстырылымдарын қорытындылайды.

 

 

Үй тапсырмасы бойынша оқушылар кезектесіп сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа тақырыпты  түсінеді

Салыстырады, ашады, талдайды

Шығармашылық жұмыстар құрастырады

 

 

 

Таныстырылым әзірлеу арқылы тақырыпты кеңінен түсінеді

Мәтінмен танысады.

Интерактивті тақтаға сұрақтарды дайындайды.

 

Әр топтан бір бақылаушы болады олар топтарды  бағалайды. Тақырыпты меңгергендіктерін тексеру үшін «пицца» әдісімен  топтық сұрақтар әзірлейді

Топтық жұмыс барысында «бағалау парақшасымен » топтар өзара бір-бірін бағалайды;

Сұрақтарға жауап бере отырып, пікірлерін ортаға салуды,қорытынды жасай білуге үйренеді.

 

 

 

 

Рефлексия. Сұрақ-жауап арқылы алған білімдері туралы түсінік қалыптастырады .

Түсінеді, ойлайды

Көрсетеді жазады

Үйге тапсырма №10  графикалық жұмыс А4 форматын сызбаға салу
Жиынтық бағалау Формативті бағалауды, кері байланыста берілген жауаптарды ескеріп,жиынтық бағаны қояды. Не  білемін?,  Нені білдім?,

Нені білгім келеді?

 

Дереккөздер:

 

  1. Мұғалімге арналған нұсқаулық І деңгей,үшінші басылым. 2012ж
  2. Үлестірме материалдар І деңгей
  3. Курсалды тапсырмалар. І деңгей, үшінші басылым. 2012ж
  4. Қазақстан мұғалімі журналы 2013-2014жыл.
  5. Сызу оқулығы 9 сынып

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *