Ақтөбе облысы Шалқар қаласы
Ә.Жангелдин атындағы орта мектептің
технология пәнінің мұғалімі
Сүлейменов Сапарғали Бақытқалиұлы
6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Металды плитаның үстіне қойып, шапқымен шабу, кесу тәсілі
Сабақтың мақсаты: Құлыптың ілмегін дайындау жолдарын түсініп, металды шапқымен шабу, кесу тәсілін білу
а) Білімділік:Құлыптың ілмегін үй тұрмысында қажеттілігін түсіндіру
ә) Дамытушылығы: Оқушылардың теориялық білімдерін практикада қолдана білуге дағдыландыру
б) Тәбиелік: Еңбекқорлыққа, шеберлікке, іскерлікке, талғамдылыққа баулу
Сабақ түрі : Дәстүрлі
Сабақтың типі: Жаңа ұғымды қалыптастыру
Оқытудың әдісі: Көрнекілік арқылы түсіндіру
Пән аралық байланыс: Сызу, еңбек
Қажетті жабдықтар: Құлыптың ілмегі салынған плакат, металдар, құрал – жабдықтар
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды түгендеу
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
ІІІ. Ақтуалдау
- Шапқы қандай металдан жасалынады?
- Шапқыны не үшін қолданамыз?
- Қауіпсіздік ережесін қалай қолданамыз?
- Металмен жұмыс жасайтын қандай құрал – жабдықтардың түрлерін білесіңдер?
- Жаңа сабақ
Балалар, шапқы құрал – жабдығына келетін болсақ, бұл құрал ерте заманда ата – бабамыз қолданып, әр түрлі бұйымдар , зергерлік жұмыстарға пайдаланған.Жаугершілік уақытында да әр түрлі соғысқа арналған қылыш, қалқан, найза , сауыттар төстің, шапқының, балғаның көмегімен жасалынған. Ал, қазіргі таңда өзіміздің қаламыздағы мекемелерде слесарлар, монтерлер, темір ұсталары осы құрал – жабдықты пайдаланады. Бізде өзіміздің оқу шеберханамызда плита, шапқы, балға , құрал – жабдықты пайдалана отырып, жұмыс жасаймыз.
Құлыптың ілмегі туралы айту
Практикалық жұмыс
Құлыптың ілмегін жасау. Қалыңдығы – 3 мм
1х30х60мм
Шапқы, балға, плита металдың артқы бөлшектерін шабу үшін қолданылады.
- Дамыту: Шапқы құрылымын оқушыларға жұмыс жасату арқылы көрсету
VІ . Бекіту:
- Металды шапқымен шабу үшін не істейміз?
- Шапқыны көбіне кімдер қолданады?
- Жұмбақ
Қашауға ұқсас келеді,
Бар адам оны біледі.
Бұл құрал егер өтпесе,
Ұстаның ісі бітпейді
Жауабы: ( Шапқы)
VІІ. Үйге тапсыма: D 4 – 6 мм сым темір алып келу. Сабақтың соңында оқушылардың жасаған жұмыстарын тексеріп, қорытындылау
VІІІ. Бағалау
Құлыпты жасаудың технологиялық картасы