Ұлттық киім

bibigulАлматы облысы, Қарасай ауданы, Береке ауылы,

«М.Бейсебаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі

шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

                         Баятанова Бибигуль Еламановна 

                      М.Бейсебаев атындағы орта мектеп

                    қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі

 

Сабақ атауы ХІ модуль Ұлттық киім
Жалпы мақсаттар Тақырыпқа байланысты жаңа сөздермен таныстыру, ойлау арқылы байланыстыра сөйлеу мен жазуға, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытуға, ұлттық киімтуралы білімдерін толықтыру.
Оқыту нәтижелері Жаңа сөздерді меңгереді, диалог арқылы  сөйлеседі, сыни ойлау арқылы әңгіме құрастыра алады, ынтымақтастықта бірлесе жұмыс істей алады.
Міндеттер Қазақ тілінде еркін, сауатты жазу,  сөйлеу
Негізгі дерек көздер 7-сынып оқулығы,   110-бет
Үйге тапсырма Қазақтың ұлттық киімдері туралы қосымша мәлімет жинап, реферат жазу
  Оқыту 

модулі

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының  іс-әрекеті
Білу ООЖТ, ОБК 1.Оқушыларды ұлттық киімдердің түріне байланысты топқа бөлу

  • І топ-бас киім
  • ІІ топ-сырт киім
  • ІІІ топ-аяқ киім
  1. Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру.

3.Ұлттық киімдертуралы мәлімет беремін

  1. Оқушылар ұлттық киімдердің түріне байланысты топқа бөлінеді.

2.Ұлттық киімдертуралы білуі

 

Түсіну СТО, АКТ, ТДБО, ОЖЕ Киімдерге қатысты мақал-мәтелдерді оқытып, орыс тіліндегі баламасымен таныстырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын айқындайды.

  • Жылы киім тәнді жылытады,

Жылы сөз жанды жылытады.

  • Киім кірі жуса кетеді,

Көңіл кірі айтса кетеді.

Қолдану СТО, АКТ Ұлттық киімдер туралы ғаламтордан мәліметтер жинақтау арқылы суреттерін ішкі, сыртқы, бас киім, аяқ киімдерге байланысты флипчартқа орналастыртып, білімдерін тексеру.
Талдау СТО 1-тапсырма. Мәтінді оқып, әңгімелеу.

4-тапсырма. Мәтінді оқып, деңгейлік тапсырмаларды орындау.

  • Сөздер мен сөз тіркестерінің аудармасын дұрыс табу
  • Сөйлемдерді мәтін негізінде толықтырып жазу.
  • Берілген тұйық етістіктерден қалау рай формасын жасау.

Топтық жұмыста орындау

1-тапсырма. Мәтінді оқып, әңгімелеу.

4-тапсырма. Мәтінді оқып, деңгейлік тапсырмаларды орындау.

  • Сөздер мен сөз тіркестерінің аудармасын дұрыс табу
  • Сөйлемдерді мәтін негізінде толықтырып жазу.
  • Берілген тұйық етістіктерден қалау рай формасын жасау.

Топтық жұмыстарын баяндау

Жинақтау СТО Ұлттық киімдерді флипчартқа бас, киім, аяқ киімдердің ерекшеліктеріне сәйкес бөлу арқылы жинақтау
Бағалу Оқыту үшін бағалу және оқуды бағалу Рефлексия

Бағалау критерилерін ұсынамын

Бағалау критериі

  1. Мәтін мазмұнын айта аламын 3 балл
  2. Деңгейлік тапсырмаларды орындай аламын. 5 балл
  3. Сұрақтарға жауап бере аламын. 2 балл

10 балл-5      7 балл-4             5 балл-3

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *