Басы » Кембридж бағдарламасы » Жаз. Жаз деген…

Жаз. Жаз деген…

bibigulАлматы облысы, Қарасай ауданы, Береке ауылы,

«М.Бейсебаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі

шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

                         Баятанова Бибигуль Еламановна 

                      М.Бейсебаев атындағы орта мектеп

                    қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі

 

Сабақ атауы ҮІ модуль Жаз. Жаз деген…
Жалпы мақсаттар Тақырыпқа байланысты жаңа сөздермен таныстыру, ойлау арқылы байланыстыра сөйлеу мен жазуға, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытуға жаз мезгілі туралы білімдерін толықтыру.
Оқыту нәтижелері Жаңа сөздерді меңгереді, диалог арқылы  сөйлеседі, сыни ойлау арқылы әңгіме құрастыра алады, ынтымақтастықта бірлесе жұмыс істей алады.
Міндеттер Қазақ тілінде еркін, сауатты жазу,  сөйлеу
Негізгі дерек көздер 7-сынып оқулығы,  52-бет
Үйге тапсырма 4-тапсырма Жазда қайда демалғандығы туралы әңгімелеу
  Оқыту  модулі Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының  іс-әрекеті
Білу ООЖТ, ОБК
  1. Оқушыларды жыл мезгіліне байланысты топқа бөлу
  2. Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру.
  3. «Жаз деген…» тақырыбындағы жаңа сөздерді білу
  4. Оқушылар жыл мезгіліне байланысты топқа бөлінеді.
  5. «Жаз деген…» тақырыбындағы жаңа сөздерді меңгеруі
Түсіну СТО, АКТ, ТДБО, ОЖЕ Интербелсенді тақтаға сұрақтар жазылған суреттер арқылы жаңа сабақты түсінуі.

  1. Бір жылда неше мезгіл бар?
  2. Жыл мезгілдерінде ауа райы қандай болады?
  3. Қай мезгілді ұнатасыңдар?
  4. Ыстық, піседі, шомыламыз, демалсықа шығамыз-сөздері қай мезгілге байланысты?
  5. Бүгінгі сабағымызда не туралы өтеміз?
  6. Жаз мезгіліне байланысты қандай өлеңдер білесіңдер?

сұрақтарын қойып, жаңа сабақтың тақырыбын және мақсатын айқындаймын.

Қолдану СТО, АКТ
  1. «Өз орнын тап» ойынын ойнату. Ойынның шарты: орны ауыстырылып берілген сөздерді өз орнына қояды

1.Қыс: қар, суық, боран

2.Көктем: жылиды, ериді, гүлдейді

3.Жаз: ыстық, піседі, шомылады

4.Күз: жаңбыр, суытады, жинайды

  1. . «Өз орнын тап» ойынын ойнату. Ойынның шарты: әр гүлдің жапырағына жазылған сөздің орны ауыстырылып берілген сөздерді өз орнына қояды

1.Қыс: қар, суық, боран

2.Көктем: жылиды, ериді, гүлдейді

3.Жаз: ыстық, піседі, шомылады

4.Күз: жаңбыр, суытады, жинайды

Талдау СТО 1-тапсырма  Өлеңді мәнерлеп оқып, тәуелдік жалғауы бар сөздерді теріп жазып, жалғауларын анықтау.2-тапсырма Үлгі бойынша сын есімдерді қатыстырып, сөйлемдерді жазу.

3-тапсырма Мәтінді түсініп оқып, мазмұнын айту.

  1. Топтық жұмыста орындайды.
1-тапсырма  Өлеңді мәнерлеп оқып, тәуелдік жалғауы бар сөздерді теріп жазып, жалғауларын анықтауы.2-тапсырма Үлгі бойынша сын есімдерді қатыстырып, сөйлемдерді жазуы.

3-тапсырма Мәтінді түсініп оқып, мазмұнын айтуы.

  1. Топтық жұмысты баяндайды
Жинақтау СТО
  1. «Даналық ағашы» ойыны бойынша әр топ мүшесі стикерге бір сұрақтан жазып, топ арасында сұрақтарды ауыстыру ақылы берілген сұрақтарға жауап беру
  2. «Даналық ағашы» ойыны бойынша әр топ мүшесі стикерге бір сұрақтан жазып, топ арасында сұрақтарды ауыстыру ақылы берілген сұрақтарға жауап беруі
Бағалу Оқыту үшін бағалу және оқуды бағалу Рефлексия 

 

Бағалау критерилерін ұсынамын

Бағалау критериі

  1. Өлеңді мәнерлеп оқи аламын 3 балл
  2. Берілген сөздерден ережеге сай сөйлемдерді құрай аламын. 3 балл
  3. Мәтін мазмұнын айта аламын. 4 балл
  4. Сұрақтарға жауап бере аламын. 2 балл

12 балл-5      10 балл-4             7 балл-3

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *