Басы » Кембридж бағдарламасы » Дастарқан жасау

Дастарқан жасау

bibigulАлматы облысы, Қарасай ауданы, Береке ауылы,

«М.Бейсебаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі

шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

                         Баятанова Бибигуль Еламановна 

                      М.Бейсебаев атындағы орта мектеп

                    қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі

 

Сабақ атауы Дастарқан жасау
Жалпы мақсаттар Тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгерту, диалог арқылы сөйлесуін қалыптастыру, СТО арқылы әңгімелер құрастыра білу.ынтымақтастықта бірлесе отырып, жұмыс істеуге үйрету
Оқыту нәтижелері Жаңа сөздерді меңгереді, диалог арқылы  сөйлеседі, сыни ойлау арқылы әңгіме құрастыра алады, ынтымақтастықта бірлесе жұмыс істей алады.
Міндеттер Қазақ тілінде еркін, сауатты жазу,  сөйлеу
Негізгі дерек көздер 7-сынып оқулығы,  87-бет
Үйге тапсырма 5-тапсырма. Берілген сұрақтарды пайдаланып, диалог құрау.
  Оқыту 

модулі

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының  іс-әрекеті
Білу ООЖТ, ОБК
  1. Оқушыларды сабақтың тақырыбына байланысты
  • Пышақ
  • Шанышқы
  • Қасық

суреттері арқылы топқа бөлемін

  1. Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру.
  2. «Дастарқан жасау» тақырыбы бойынша білуі
  3. Оқушылар тақырыпқа байланысты «пышақ, шанышқы, қасық» суреттері арқылы үш топқа бөлінеді.
  4. Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру.
  5. «Дастарқан жасау» тақырыбы бойынша білуі
Түсіну СТО, АКТ, ТДБО, ОЖЕ 1.Сабақтың тақырыбын  ашу үшін сұрақтарға жауап береді.

  • Топқа бөлінген кездегі суреттерде не көріп тұрсыздар?
  • Осы аталған ыдыстар қайда тұрады?

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қалай аталады?

Қолдану СТО, АКТ
  1. Сен білесің бе? ойыны арқылы «Дастарқан қалай жасалу керек?» сұрағын пайдалана отырып диалог құрау

-Дастарқан қалай жасалу керек?

-Дастарқан жасаудың ережелері бар ма?

-Ол қандай ереже?

Талдау СТО 1-тапсырма. Үлгі бойынша берілген септеулік шылауларды қатыстырып, ас ішуге байланысты сөйлемдер құрау

2-тапсырма. Тиісті жалғауларды қойып, тамақты қалай жеу керек екенін есте сақтау

3-тапсырма. Диалогті өзара оқып, сөйлесу

4-тапсырма. Берілген сұрақтарды пайдаланып, диалог құрастыру

  1. Топтық жұмыс арқылы орындайды
1-тапсырма. Үлгі бойынша берілген септеулік шылауларды қатыстырып, ас ішуге байланысты сөйлемдер құрау

2-тапсырма. Тиісті жалғауларды қойып, тамақты қалай жеу керек екенін есте сақтау

3-тапсырма. Диалогті өзара оқып, сөйлесу

4-тапсырма. Берілген сұрақтарды пайдаланып, диалог құрастыру

  1. Топтық жұмыстарын баяндайды.
Жинақтау СТО
  1. Жаңа сабақ бойынша флипчартқа түсініктерін жинақтату мақсатында дастарқанның суретін салдыртамын.
  2. Жаңа сабақ бойынша түсініктерін жинақтау үшін флипчартқа дастарқанның суретін салуы
Бағалу Оқыту үшін бағалу және оқуды бағалу  

Бағалау критерилерін ұсынамын

Бағалау критериі

  1. Мәтін мазмұнын айта аламын 3 балл
  2. Берілген сұрақтарға жауап бере аламын. 2 балл
  3. Септеулік шылауларды қатыстырып, сөйлем құрай аламын. 3 балл
  4. Сөйелмедрге тиісті жалғауларын қойып, сөйлемдерді жаза аламын. 2 балл
  5. Сұрақтарға жауап бере аламын. 2 балл

12 балл-5      10 балл-4             8 балл-3

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *