Алматы облысы, Қарасай ауданы, Береке ауылы,
«М.Бейсебаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі
шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Баятанова Бибигуль Еламановна
М.Бейсебаев атындағы орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Сабақ атауы | Дастарқан жасау | ||||
Жалпы мақсаттар | Тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгерту, диалог арқылы сөйлесуін қалыптастыру, СТО арқылы әңгімелер құрастыра білу.ынтымақтастықта бірлесе отырып, жұмыс істеуге үйрету | ||||
Оқыту нәтижелері | Жаңа сөздерді меңгереді, диалог арқылы сөйлеседі, сыни ойлау арқылы әңгіме құрастыра алады, ынтымақтастықта бірлесе жұмыс істей алады. | ||||
Міндеттер | Қазақ тілінде еркін, сауатты жазу, сөйлеу | ||||
Негізгі дерек көздер | 7-сынып оқулығы, 87-бет | ||||
Үйге тапсырма | 5-тапсырма. Берілген сұрақтарды пайдаланып, диалог құрау. | ||||
Оқыту
модулі |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||
Білу | ООЖТ, ОБК |
суреттері арқылы топқа бөлемін
|
|||
Түсіну | СТО, АКТ, ТДБО, ОЖЕ | 1.Сабақтың тақырыбын ашу үшін сұрақтарға жауап береді.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қалай аталады? |
|||
Қолдану | СТО, АКТ |
-Дастарқан қалай жасалу керек? -Дастарқан жасаудың ережелері бар ма? -Ол қандай ереже? |
|||
Талдау | СТО | 1-тапсырма. Үлгі бойынша берілген септеулік шылауларды қатыстырып, ас ішуге байланысты сөйлемдер құрау
2-тапсырма. Тиісті жалғауларды қойып, тамақты қалай жеу керек екенін есте сақтау 3-тапсырма. Диалогті өзара оқып, сөйлесу 4-тапсырма. Берілген сұрақтарды пайдаланып, диалог құрастыру
|
1-тапсырма. Үлгі бойынша берілген септеулік шылауларды қатыстырып, ас ішуге байланысты сөйлемдер құрау
2-тапсырма. Тиісті жалғауларды қойып, тамақты қалай жеу керек екенін есте сақтау 3-тапсырма. Диалогті өзара оқып, сөйлесу 4-тапсырма. Берілген сұрақтарды пайдаланып, диалог құрастыру
|
||
Жинақтау | СТО |
|
|||
Бағалу | Оқыту үшін бағалу және оқуды бағалу |
Бағалау критерилерін ұсынамын Бағалау критериі
12 балл-5 10 балл-4 8 балл-3 |