Басы » Кембридж бағдарламасы » Дулат Исабеков .Ата үміті(«Дермене» повесінен үзінді)

Дулат Исабеков .Ата үміті(«Дермене» повесінен үзінді)

Маңғыстау  облысы

Мұнайлы ауданы

Қызылтөбе селосы

«№2  жалпы  білім беретін орта мектебі» ММ-сі

ІІ  деңгей  бойынша сертификатталған

қазақ тілі мен әдебиеті пәні  мұғалімі

Копбаева  Света Мұхамбетқалиқызының

әдебиеттен қысқа мерзімді сабақ   жоспары

нып 6  «а»сынып Пән  мұғалімі: Копбаева  Света Мұхамбетқалиқызы
Тақырыбы Дулат Исабеков .Ата үміті(«Дермене» повесінен үзінді) 2-сағаты
Мақсаты Эдварде де Бононың «Ойлаудың 6 қалпағы»  арқылы алған білімдерін жинақтау, шығармадағы кейіпкерлер бейнесін аша отырып, өз көзқарастарын білдіру, «Жақсыдан үйрену ,жаманнан жирену»
Күтілетін нәтиже  Оқушылар тапсырманы орындай отыра шығарма құрылысын талдап біледі, кейіпкерлер бейнесін ашады, Мұхтар Мағауиннің «Бір атаның балалары» әңгімесі мен Дулат Исабековтің «Ата  үміті» әңгімесін салыстырады, сұрақтарға  жауап  беру арқылы өз көзқарастарып  айтады, шығармашылық жұмыспен айналысады.
Түйінді идеялар Жақсыдан үйрену ,жаманнан жирену
Қажетті құралдар К.Ісламжанұлы, С.Тілешова, Б.Әрінова, Р.Баттал «Әдебиет» 6-сынып, постерге арналған құрал-жабдықтар, интерактивті тақта,фишкілер,смайликтер
Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының  іс-әрекеті Уақыты Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларға ақ,қызыл,қара, сары,жасыл,көк таратады.  Сабақтың  мақсатымен, барысымен, бағалау шарттарымен  таныстырады. Таратылған түстер  арқылы топқа бөлінеді. 1 мин
Білу

Түсіну

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану

 

 

 

1 топ.Ақ  қалпақ.

 

 

2 топ. Қызыл қалпақ

 

 

 

 

3 топ. Қара қалпақ.

 

 

 

 

 

4  топ. Сары қалпақ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 топ. Жасыл қалпақ.

 

 

 

6 топ. Көк қалпақ.

1.Мәтінді қысқаша баяндап  айтады.

 

  1. Тоқсанбай қарт пен және Омаш туралы ішкі  сезімдері,түйсіктері туралы  айтады. `

 

3.Омаштың іс-әрекетін айтады және оның неге осындай халге душар болғанын дәлелдейді. Омашқа қандай ақыл кеңес берер едіңдер? Омаш секілді адамдар бар ма? Кездескен оқиға болса,айтып көр

4.Айқындылық пен өмірге сеніммен қарауды үйретеді. Бұл қалпақпен мәтіннің жағымды жақтарын зерделейміз,назарын,күш-жігерін оның жетістіктері мен жақсылықтарын іздеп, дәлелдеуге жұмсаймыз.(Мәтіндегі  Тоқсанбай қарт пен Ергешбайдың ,кемпірінің жақсылықтары туралы)

5.Тоқсанбай қарт пен Омаштың мүмкіндіктерін оларды қалай жаңа бастамаға жетелеуге болатынын айтады

6.Бақылаушы,бағалаушы.

 10 мин

 

 

5 мин

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4  мин

Критериалды  бағалау
Талдау

 

Венн диаграмма.Оқушылар өткен Мұхтар Мағауиннің   «Бір атаның балалары» мен Дулат Исабековтың «Ата үміті» әңгімелерін  айта отырып, екі әңгіме ішінен жағымды,жағымсыз кейіпкерлерін салыстырады Екі әңгімені саралай ,жинақтай отырып ұқсастықтары  мен айырмашылықтарын  табады.

 

 

1+3 мин

 

Смайликтер беру арқылы бағалау
Жинақтау

 

Шығарма неліктен «Ата үміті» деп аталды? Сенің атаң сеннен болашақта қандай үміт күтеді?

Егерде сен  жазушы болсаң, шығарманы қалай аяқтар едің?

Обал,сауап ,арам,адал  деген ұғымды қалай түсінесің? Шығармада осы сөздер кездесті ме?

Адамгершілік ,кішіпейілділік,сыйластық тақырыбында мақал-мәтел  айту

Қойылған сұрақтарға жауап береді және дәптерге жазады. 7 мин Фишкілер арқылы бағалау
Бағалау 6 топ мүшелеріне сөз беріледі. Сабақ барысындағы іс-әрекетті бақылап,бағалап түсіндіреді. 3 мин «Автор орындығы»

 

Үйге тапсырма «Адамгершілік – асыл қасиет»   тақырыбында ой толғау 1 мин  «Білім ағашы» суреті таратылады

 

 

 

 

1 пікір

  1. Гулжанат

    Сабақ жоспары жақсы құрылған екен

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *