Басы » Кембридж бағдарламасы » Атмосфералық қысымның биіктікке тәуелділігі. Манометрлер. Сорғылар.

Атмосфералық қысымның биіктікке тәуелділігі. Манометрлер. Сорғылар.

asemtС.Торайғыров атындағы жалпы орта білім беру мектебі

Жакенова   Асем     Шарапиденовна

Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық қысымның биіктікке тәуелділігі. Манометрлер. Сорғылар.

Мақсаты: Манометр және сорғылардың әр түрлі аймақта қолдануларын қарастыру.

Білімділік: Оқушыларды манометр, сорғылардың құрылысымен таныстыру және олардың  жұмыс істеу принципін үйрету.

Дамытушылық: Оқушылардың мәтінмен жұмыс жасау, карта ойынын ойнау, танометрді қолдану  дағдыларын дамыту.

Тәрбиелік: Оқушыларды басқалардын пікірін тындауға, сыйластыққа, бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.

 

Оқыту нәтижесі: Оқушылар танометрмен қан қысымын өлшеуді үйренеді.

 

Құрал- жабдықтар: оқулық, интербелсенді тақта, карта, презентация, бағалау парағы, А3, маркерлер, стикерлер

 

Дереккөз: Физика және астрономия 7 Р.Башарұлы, У.Тоқбергенова, Физика және астрономия журналы №,  физиктер порталы.

 

Пәнаралық байланыс: биология (медбике)

 

Сабақтын типі: жаңа сабақ

 

Кезеңдері уақыты модуль әдістәсілдер мұғалімнің ісәрекеті оқушының ісәрекеті
Ынтымақтас

тық атмосфе

ра

1 Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Амандасу.

Топқа бөлу түспен (қызыл, жасыл, сары, көк)

Амандасады, түстер бойынша топқа отырады.

  • Тақырыпқа шығу 3 Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Мозаика құрастыру Суреттерді тарату

    (суретте атмосфера қабаттары, манометр, сорғы, танометр)

     

    Қарайды,  жинақтайды, талдайды, сабақтын тақырыбын анықтайды, мақсат қояды.

     

     

    Жаңа сабақ 10

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    5

     

     

     

     

     

     

     

    6

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    9

     

     

     

     

     

     

    6

    Оқытуды басқару және көшбасшылық

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Оқытуды бағалау

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Талантты және дарынды балаларды оқыту

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Сыни тұрғыдан ойлау

     

     

     

     

    АКТ

    Сыни тұрғыдан ойлау

     

    «Елшілік»

    ЖИГСО

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Карта ойыны

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ЖИГСО

     

     

     

     

     

     

    Венн диараммасы

     

     

    Рефлексивті агент

    Тапсырмаларды үлестіру

    І топ   Атмосфералық қысымның  биіктікке тәуелділігін аңықтау.

    ІІ топ   Манометр  құрылысын аңықтау.

    ІІІ топ  Сорғылардың құрылысын аңықтау.

    ІҮ топ Танометрді қолдану алгоритімін ұсыну.

     

    Көшбасшы анықтау

     

     

    Жұпқа бөлу

    Атмосфералық қысымнын әрекетіне негізделген құралдар арасында байланыс орнатындар.

     

    Тапсырма

    1. Манометр қандай қысым көрсетіп тұр?

    Манометрдің жұмыс істеу принципі қандай заңға негізделгенің дәлелдеңіз.

    2.Ауасыз кеңістікте су сорғысы жұмыс істей ала ма? Дәлелдеңіз.

    1. Бөлік құнын, өлшеу шектігін аңықтап дәлелдеңіз.

     

    Ү. Синтез

    Су бүріккіш орнату сызбасын жобалаңыз.

     

    Тындау, бақылау

     

     

    ерек

    шелігі

    ұқ          сас

    ты

    ғы

    І. Білім. ІІ. Түсіну

    Оқиды, меңгереді, талдайды, топтарға барып түсіндіреді.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Бір-бірін бағалап жұлдызша береді.

     

     

    ІІІ. Қолдану

    Карта бойынша басады. Құралдар мен олардың құрылысы, жұмыс істеу принципі бойынша байланыс орнатады, топтастырады.

     

    Өздік бағалау

     

    ІҮ. Талдау

    Жауап береді, талдайды, дәлелдейді, айырады, қорытынды шығарады

     

     

     

     

     

     

     

    Топта бағалау бір-бірін

     

     

     

    Топ ішінде (топ басшы, спикер, хатшы, таймкипер) пікір алмасады, талдайды, жоспарлайды, жобалайды, постер құрайды, қорғайды

     

     

     

    ҮІ. Бағалау

    І, ІҮ топ. Бурдон манометрімен сұйық манометрді салыстырындар

    ІІ, ІІІ топ. Шприцпен қарапайым сорғылар арасындағы байланысты орнатындар.

    Рефлексия 3 «Нысана» Мен түсіндім…

    Түсінбеген жерлерім бар…

    Мүлдем түсінбедім

    Стикер толтырып жабыстырады
    Сабақ қорытындысы 2 Оқыту үшін және оқуды бағалау Бағалау парағы

    Жиынтық

    Басында тарату, сонында жинап алу

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Бағалау парағы

     

    Оқушы тапсырмалар Қорытынды баға
    1, 2 тап-ма:

    5-7  *-5ұ

    4-6  *-4ұ

    2-3  *-3ұ

     

    3 тап-ма :

    “4”-5ұ

    “3”-4ұ

    “2”- 3ұ

    “1”- 2ұ

    4 тап-ма:

    “4”-5ұ

    “3”-4ұ

    “2”- 3ұ

    “1”- 2ұ

     

    5 тап-ма:

    Жасыл- 3 ұ (нақты, түсінікті, тартымды)

    Сары–2ұ (нақты, тартымды)

    Қызыл- 1ұ (тартымды)

    Добавить комментарий

    Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *