С.Торайғыров атындағы жалпы орта білім беру мектебі
Өткізген: Ш.А.Токажанова
Сабақтың тақырыбы: Септіктер
Сабақтың мақсаты:
- Оқушылардың септіктер жайында білетін білімдерін әрі жетілдіру. Септіктер жайлы қосымша мәлімет беру.
- Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.
- Игі қасиеттерге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау.
Әдісі: сұрақ-жауап, іздендіру, көрнекілік
Көрнекілігі: септіктер, шырша ойыншықтары.
Сабақтың барысы:
- I. Ұйымдастыру кезеңі:
А) Сыныпты ретке келтіру.
- II. Үй тапсырмасын тексеру.
- Психологиялық дайындық
- Қазақ тілінде неше септік бар?
(оқушылар септіктерді кезек-кезек тұрып атап береді)
- Алдымен бүгінгі сабағымыздың түрі топпен жұмыс. Сондықтан алдымен спикер сайлап алайық.
- Топтың аты: I. Септік.
- II. Жалғау.
Топ мүшелерін атау.
- Ой қозғау: Зат есім септелуі тақырыбына «Ассоцация» әдісі бойынша. О
Бір оқушы шығып ассоциацияны қорғайды, егер ол оқушы қорғай алмаса, топтағы оқушылар қорғайды.
- БҮҮ әдәсі бойынша. Дәптерлеріне кесте сызады.
Білемін | Білгім келеді? | Үйрендім |
- Венн диаграммасы арқылы септіктерді бір-бірімен ауызша алыстыру.
- Өлең шығару. (алдын-ала беріген тапсырма)
А) I топ: Зат есімнің септелуіне бір өлең.
ә) II топ: Зат есімнің септелуіне бір өлең.
- Сөзжұмбақ: (тақтада плакатта орындалады)
Мұғалім сұрақтарды оқиды, оқушылар қол көтеріп жазып отырады.
Мұғалім септіктерді тапқан оқушыларға септік атауларын басына кигізіп
жіберіп отырады.
- Қорытынды: (Оқушылар әр тапсырмаға жауап берген сайын жұлдызша арқылы әр оқушы жеке-жеке бағаланып отырылады)
- Балалар бүгін қандай мереке?
- Ендеше осы мерекемізге арналған шыршамызды безендірейіек. Ол үшін сұрақтарға жауап беру қажет. Ол сұрақтар ойыншықтардың артында. Егерде ойыншықтағы сұраққа жауап берсеңдер, бұл ойыншық ілінеді. Жауап бере алмасаңдар ілінбейді.
Сұрақтар: 1. Зат есімнің септелуі дегеніміз не?
- Септік жалғаулары дегеніміз не?
- Қазақ тілінде неше септік бар және оларды ата?
- Атау, ілік, барыс септіктерінің сұрақтарын атаңыз?
- Табыс, жатыс, септіктерінің сұрақтарын атаңыз?
- Шығыс,көмектес септіктерінің сұрақтарын атаңыз?
7.Үйге тапсырма:
Шығу парағы:
1.Не үйрендің?
- Не ұнады?
- Пікір. Ұсыныс.