«Қаракөл орта мектебі» ММ
Өткізген: математика
пәнінің мұғалімі Аявхан Қымбат
ТАҚЫРЫБЫ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіруге есептер шығару»
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың өтілген тақырыпты пысықтау және оқушылардың есеп шығару қабілетін қалыптастырады
Сабақтың типі: қайталау
Қайталау оқу арнасы
№ | Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Уақыт | Ресурс |
А | Мотивация | -Сәлеметсіздерме! Қалдарыңыз қалай? Көгіл күйлеріңіз жақсы ма?
-«Көңіл-күй» стратегиясы. Бастаймыз. |
Амандасады.Сұрақтарға жауап береді.
Өз жасаған гүлдерін, жапырақтарын бір біріне сыйлайды. |
2 мин |
Қолдан жасалған гүлдер, жапырақтар |
Топқа бөлу | -Қазір тақтадағы ұяшықтарды ашасыздар. Көбейткіш түбір белгісінің алдында-1 топ, көбейткіші түбір белгісінің ішінде -2 топ. | Ұяшықтарды таңдап, топқа бөлінеді, жайғасып отырады. | 3 мин | Карточкалар | |
Сабақтың тақырыбын, мақсатын қою. | -Қәнеки балалар, кім айтады біз бүгін неліктен топқа бөлінуде түбір белігісінің ішіне енгіздік және алдына шығаруды орындадық?
-Дұрыс бүгінгі сабағымыз шынындада қайталау сабағы. Қайталайтын тақырыбымыз «квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру». Осы тақырыпқа байланысты қандай мақсат ұсына аласыздар? |
Өз пікірлерін, ойларын айтады. (жауап мүмкін сабағымыздың тақырыбы-квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіруді қайталау)
-алған білімдерді жинақтап, есеп шығаруда қолдануды білу. және түрлендірулерді қолданып есеп шығаруды дағдыландырамыз |
3 мин |
Ауызша |
|
Үй жұмысын тексеру | Үйге сіздерге не берілді?
№83, №84 Оны біз «Сәйкестік» әдісі арқылы тексереміз |
Есеп шығарып келу
Критерийлер: Дұрыс жауап — 5 Бұрыс жауап — 0 |
6 мин |
ноутбук |
|
В | Практикада қолдану
—пирамида
—оқулықпен жұмыс (топпен) |
Оқулықтың бетін ашамыз
№ 79 1 топ – 1, 2, 4. №80 2 топ – 1,3, 4. Дұрыс жауаптар арқылы тексереді Пирамида құрастырамыз |
Оқушылардың мүмкін критерийлері:
Дұрыс жауап — 5 Бұрыс жауап – 0
Орындарында топпен орындайды
|
7 мин
|
тақта Оқулық |
С | Сергіту сәт | Сіздер шаршаған шығарсыңдар, 2 мин жұмыстан демалыңыздар. «қаңқа» биін билейміз | билейді | 2 мин | Интербелсенді тақта |
Қорытынды
Дарынды оқушылар |
-Жұмыстан демалдық, енді жаңа күшпен келесі тапсырмаға көшейік.
-Информатика пәнін есімізге түсірейік. -Алгоритм мағынасын қалай түсінесіздер? -Ал бұл алгоритм математикада заңдылық болып есептеледі. Енді біз 1 есеп беріледі соны шығарып «Интеллект-картаны» қорғау |
Жауаптары (белгілі бір мақсатқа жету үшін орындалатын реттелген әрекеттер жиыны)
Ватманда алгоритм-схема арқылы көрсетеді және есепті қорғайды Критерийлер: Дұрыс жауап — 5 Бұрыс жауап — 3 |
1 мин
7 мин |
Ауызша
Ватман, маркер, стикерлер |
|
Енжар оқушылар | Шағын тест. Нашар үлгерген оқушылар келіп тест тапсырмаларын алады және өздеріне консультант таңдап алады | Тест тапсырмаларын орындайды
Критерийлер: 4 есеп дұрыс – 5 ұпай 3 есеп – 4 ұпай 2 есеп – 3 ұпай 1 есеп – 1 ұпай Консультанттар тексереді, ұпайларын қояды |
7 мин |
Бір парақ қағаз
|
|
E | Рефлексия
|
«Табыс» ағашын отырғызайық.
|
Алмаларға сабақты меңгердім, қиналамын, меңгерген жоқпын деп жазып жапстырады. | 4 мин | Алмалар |
Бағалау | Ал енді әркім бағалау парақшасына бағасын қояды | өз бағалау парығы бойынша бағаларын айтады | 2 мин | Ауызша | |
F | Үй жұмысы | №88 есеп
|
Күнделіктерін толтырады, бағаға әкеледі | 1 мин | |
Сауболыңыздар | Сауболыңыз |
«5» — 40 жогары
«4» — 33-39
«3» — 27-32
Бағалау парағы
Оқушылардың аты-жөні |
Үй жұмысы
«Cәйкестік» әдісі |
«пирамида» құрастыру ойыны | «Интеллект карта» | Шағын тест | «Ой толғау» | Қорытынды баға |
Дұрыс-5 ұпай
Бұрыс-0 ұпай |
Дұрыс-5 ұпай
Бұрыс-3 ұпай |
4 дұрыс-5 ұпай
3 дұрыс-4 ұпай 2 дұрыс-3 ұпай 1 дұрыс-1 ұпай |
Дұрыс-5 ұпай
Бұрыс-0 ұпай |
«5» — 40 ұпай және одан жоғары
«4» — 33 ұпайдан 39 ұпайға дейін
«3» — 27 ұпайдан 32 ұпайға дейін