Қызылорда қаласы
№15 мектеп-лицей
Мұғалімнің аты-жөні | Нұрмаханова Шолпан | № 15 мектеп-лицей | ||||
05.03. 2015 | ||||||
Сабақ атауы | 1917-56 жылдардағы қазақ әдебиеті. | |||||
Сілтеме | Білім стандарты, пән бағдарламасы, 9-сынып қазақ әдебиеті С.Тұрсынғалиева, Г.Бәкенова .әдістемелігі. Электрондық оқулық.Ман оқулығы. | |||||
Жалпы мақсаты | 1) 1917-56 жылдардағы қазақ әдебиетінің ірі өкілдері туралы мағлұмат алады.
2)Ел басына, түскен қиыншылықтар мен ауырпашылықтарды, осы кезде туған қаламгерлердің прозалық, поэзиялық, драмалық туындыларын біледі. 3)Топпен жұмыс жасауға,ортақ тіл табыса білуге үйрету. |
|||||
Күтілетін нәтиже | 1917-56 жылдардағы тарихи-әлеуметтік жағдайларды біледі.
Қазақ прозасында әйел теңсіздігі мен кедейлер өмірін суреттейтін шоқтығы биік туындылардың келгендігін түсінеді. Топпен жұмыс жасай алады,ортақ тіл табысады. |
|||||
Негізгі идеялар | 1917-56 жылдардағы қазақ әдебиетіндегі негізгі ерекшеліктер мен айырмашылықтарды біледі. | |||||
Тапсырмалар /Wikiматериалдары/ | Ғаламтор, PowerPoint, интернет желісінен алынған материалдар | |||||
Сабақ бойынша
мұғалім жазбалары |
Уақыты | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті | |||
2минут
7 минут
3 минут
11 минут
15 минут
2минут
3 минут
2 минут
|
І.Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу. Топқа бөліну. Жағымды атмосфера қалыптастыру.Топқа бөлу. Әдебиет кезеңдері арқылы бөлу. 1.Ежелгі дәуір әдебиеті.
3.Жыраулық поэзия.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру «Еркін пікір алысу » әдісі арқылы 1.Сұлтанмахмұт лирикаларының тақырыптары онда жырланған әлеуметтік мәселелер қандай?
III.Үй тапсырмасын бекіту
С.Торайғыровтың оқу-білім іздеуі, ақындық жолға түсуі, «Таныстыру» поэмасы туралы, не ұқтың, нені біле алдың? М-4, М-2 VI.Мағынаны тану Мұғалім жаңа сабақты түсіндіреді. 1917-56 жылдардағы тарихи-әлеуметтік жағдайға тоқталады. XX жылдардағы Қазан революцияшыл бағыты туралы тоқталады. Осы бағыттың ірі өкілдері туралы сұрақтарды оқушыларға бағыттай отырып баяндайды. « Ойлан, бірік, бөліс» Жұппен жұмыс жасайды. «Біліміңді сына» М-1,М-5,М-6 М Мұғалім әр топтың топ басшылары мен мүшелеріне деңгейлі тапсырмалар береді. 1.Поэзиядағы жаңалық.
Жаңа сабақты бекіту. М-4 Мұғалім электронды оқулық тыңдатады. Мұғалім бүгінгі сабаққа қатысқан белсенді топты анықтайды, топ мүшелерін бағалайды.Фишка тарату арқылы.Рефлексия мұғалім өзіне жасайды. Үйге тапсырма. М—7 М-1 «Еркін пікір алысу» әдіс сі бойынша үйге тапсырма беріледі.1. С.Мұқановтың дәуір суретшісі екенін дәлелдеу.2. Б.Майлин шығармашылығындағы ауыл өмірінің өзгерістері. |
1.Мұғаліммен амандасады.
4 топқа бөлінеді.Оқу құралдарын дайындайды. Зейінді сабаққа аударады.
3.Әр топтан 1 оқушыдан шығып, жазушы шығармасына байланысты түйінді сөз бен негізгі идеяны айтады.
Оқушылар М-3 «Сэндвич» әдісі арқылы бағаланады.Кері байланыс жасайды. «Таңғалдыру сәттері» әдісі бойынша көшбасшылар келесі сабаққа дайындық жасайды. |
||||
Сабақтың жабдықтары | Мультимедиа, интерактивтік тақта арқылы PowerPoint, флипчарт, маркер, постер,карточкалар,бағалау парағы. | |||||
Келесі тапсырмалар | Ж.Аймауытов өмірі мен шығармашылығы. | |||||
Сабақты талдау |
Бүгінгі сабағымның мақсаты 1917-56 жылдары қазақ әдебиетіндегі қандай тарихи- әлеуметтік жағдайлардың болғандығын меңгерді. Осы жылдары туған қаламгерлердің шығармаларын біліп, көркемдік ерекшеліктеріне талдау жасай алады.Сол мақсатта түрлі әдіс-тәсілдерді пайдалану арқылы мақсатыма жеттім.
|
|||||
Сабағымның сәтті тұстары. |
Оқушылар топтық жұмысқа төселген.Топпен бірлесіп жұмыс жасау сабақтың жақсы өтуіне ықпалын тигізді. |
|||||
Сабағымның сәтсіз тұстары. |
Топтағы оқушылардың тапсырма бөлісулері қиындық тудырды. Аз сөйлеген, көріне алмай қалған оқушылар болды.
|
|||||
Сабаққа өзгертулер енгізуім керек. |
Оқушылардың «Екі жұлдыз бір тілектерін» мұқият қарап, келесі сабақты жопарлауым керек.
|
Сұрақ емес тілек айтайын. Сіздерге көп рахмет! Ұстаздарды қолдаудағы ерен еңбектеріңіз бен шығармашылықтарыңыз жана берсін!
Амин, Рахмет Шұғыла сіздер секілдіұстаздар үшін жұмыс жасап жатырмыз! Құрметті әріптестер ұстаздарға материалдарды біріктіріп толтырайық. Материалдарыңызды жіберіңіздер!