Басы » Кембридж бағдарламасы » М.Мақатаев «Райымбек! Райымбек!» поэмасы

М.Мақатаев «Райымбек! Райымбек!» поэмасы

dddОтырар ауданы, Ақтөбе ауылы,

Қ.Мұңайтпасов атындағы жалпы орта

мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің

мұғалімі Бадренова Индира Бейсенбекқызы

9 — сыныптағы әдебиет  пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар

Күні: Пәні: Әдебиет                Сыныбы: 9
Сабақтың тақырыбы: М.Мақатаев  «Райымбек! Райымбек!» поэмасы
Жалпы мақсаты: Шығарманың мазмұнын меңгерту, тақырыбы мен идеясын ашқызу, тіл көркемдігін табу.
Оқу нәтижесі: Шығарманы бөлімдерге бөліп жұмыстандыра отырып, әдеби тілде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Ақпаратты терең меңгереді; ақпаратпен жұмыс жасауға ынталы болады, құрбыларымен ынтымақтастығы артады, проблемаға орай пікірін шығармашылықпен жеткізе біледі, ақпаратты салыстырады, өз білімін, түсінігін кеңейтеді.
Түйінді идеялар: — Визуальды және ауызша түрдегі негізгі ақпарат қатысушылардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.- Сындарлы және топтық жұмысқа қатысу балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді, оқушы көшбасшыны анықтауға болады.- Халқымыздың  тәуелсіздігін баянды ету жолындағы Райымбек батырдың ерлігіне тоқталып, бүгінгі күнмен байланыстырады.

— Белсенділігі артады, бақылау, талдау, қорытынды жасау және дағдыларын дамытуға мүмкіндік жасайды.

Қолданылатын модульдер ОҚЖТ топтастыру, диалог. СТО талқылау, сұрақтар. ОүБ ынталандыру, кері  байланыс, жиынтық. Дарынды балаларды оқыту Оқытуды басқару көшбасшылық, Жас ерекшелігіне сай оқыту
Ресурстар Суреттер, Флипчарт,Инсерт кестесі, АКТ, маркерлер, стикер, А-4 парағы, домбыра, АКТ проектр, ноутбук, ұялы телефон.
Оқыту формасы,техн, әдістері. «Жүректен жүрекке», миға шабуыл, СТО, Маршрут картасы, эссе.СТО стратегиясы

 

 

Сабақ кезеңдері.        Уақыт Блумтаксаномиясы Мұғалімнің іс-әрекеті Тапсырманың мазмұны Оқушының іс-әрекеті
Кіріспе9.20 – 10.05

 

 

10  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білім

Оқушылармен сәлемдесемін,сабаққа қатысымын бақылаймын.Психологиялық  хал-ахуалды реттеймін.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын.

«Жүректен- жүрекке»

Оқушыларды суреттер  арқылы топқа бөлемін

Үй тапсырмасын «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрап, қорытындылаймын.

 

«От», «Күн», «Су», «Ай» тақырыптары беріледі1.І.Есенберлиннің өмірлік қағидасы2.Абылайдың түсін Бұқар қалай жорыды?

3.Шыңғыстың ұлдарын атаңыз

4.Романдағы басты тұлға

5.Трилогияны неше жыл жазды?

6.Кенесарының қатыгездігін жазушы немен байланыстырады?

7.Ұрыс кезінде кейін шегінгендерге қандай жаза қолданады?

8.Ташкент құшбегісі Бегдербектің ісін  атаңыз?

 

Оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айтады.Болғай да әділетті көзқарасыңҮш жүзге хан болады. Екі мемлекетке жалтақтап өтесің. Уәли ұрпағы атын қағазда қалдырады, Қасым ұрпағы майданда қалдырады.Үш жүздің жүрегінде қаласың

Өлім жазасына кеседі Жүздік қозғалмай, он адам  щегінсе, өледі

Жошы, Шағатай, Үгедей, Төле

Әбілқайыр

20 жылға таяу уақыт

Ататегімен

Көмек сұрай келген Қасым төренің баласы Есенгелді мен Саржанның басын алады

 

      Негізгі бөлім25 мин  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну

 

 

Жаңа сабаққа «көпір саламын»   3 минутИнтерактивті тақтадан ақын өмірі мен шығармашылығы жайлы көрсетілім көрсетемін.Топтарға тапсырмалар бөлініп беріледі

 

Ітоп
а) Қаратаудың басынан көш келеді…
ә) Жау келеді, жұртым-ау, жау келеді,
Жаудан қалған жемтікке жабысқалы.ІІ  топа)Әулие асында
ә) Қабай мен он үш жасар Райымбек

ІІІтоп
а) «Ұл емес, маған жын таптың десем, нанбайсың…»
ә) Райымбек бейнесі

IVтоп
б)Қабай жыраудың кеңесі
в) «Бір шартым бар батырға қоятұғын…»
г) «Тұлпар екен тұғырдан дара туған»

 

Оқушылар екі- екіден жұптасып өз пікірлерімен бөліседі. Топпен жұмыс жүргізіп, ортақ шешімге келіп оны айтатын спикерді топтан сөйлеуге ұсынады немесе белсенді оқушы айтады, қалған топ мүшелері арасында толықтырып отырады
 

Қолдану

 

 

 

 

Талдау

 

 

 

 

Тақырыпқа жалпы шолу арқылы қорытынды жасайды, негізгі идеяны тұжырымдайды 

 

 

 

Топтарға тапсырмалар беріледі

 

 

 

ӘдебиетшілерПоэмадан көркемдегіш құралдар мен  кейіпкерлерге талдау жасауТарихшылар

Тарихи мәліметтер мен көркем шығарманы салыстыра отырып, ой қорыту

Зерттеушілер

Райымбек батыр туралы зерттеулер

( тегі, ұрпағы)

Тілшілер

«Райымбек!Райымбек!»  поэмасының жазылу тарихы

Оқушылар екі- екіден жұптасып өз пікірлерімен бөліседі. Топпен жұмыс жүргізіп, ортақ шешімге келіп оны айтатын спикерді топтан сөйлеуге ұсынады немесе белсенді оқушы айтады, қалған топ мүшелері арасында толықтырып отырады
 

10мин

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

Сергіту сәті 

 

Жинақтау

(синтез)

 

 

 

 

Үй тапсырмасы

 

 

 

Бағалау

 

 

Оқушылармен сергіту сәтін жасап, қайтадан зейіндерін сабаққа аудару«Шыраққа тұнған ой»Жаңа сабақтың материалын пайдалана  отырып, бір- екі минуттық ой жинақтарын ұсыну

 

Жаңа сабақты  бекіту сұрақтары

 

«Райымбек!Райымбек!»поэма

сынан қалаған  үзіндісін жаттау

Іздену жұмыстары

Мадақтау арқылы, жұптық бағалау, топты бағалау, формативті және жиынтық баға

Сергіту сәті жүргізіледі 

 

Өмірден түйген ойларын пайдалана отырып эссе жазады

 

 

 

 

Маршрут картасы

 

 

Үй тапсырмасы иетерактивті тақтаға жазылып қойылады, мұғалім қосымша түсіндіріп өтеді

 

 

Кері байланыс жасау, бағалау жүреді

Оқушылар әуенге орай қимылдар орындайды 

Оқушылар бүгінгі  сабақтарының түйінді жерін нақтылап, өмірмен байланыстыра отырып баяндау

 

 

Оқушылар маршрут картасында берілген сұрақтарға  жауап береді

Үй тапсырмасын жазып алу

 

 

 

Сабақ жөніндегі ой тұжырымдарын жасайды.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *