Отырар ауданы, Ақтөбе ауылы,
Қ.Мұңайтпасов атындағы жалпы орта
мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің
мұғалімі Бадренова Индира Бейсенбекқызы
Пәні: қазақ әдебиеті Мерзімі: 28.01.2015ж Сыныбы:10
Сабақтың тақырыбы: Шәкәрімнің «Жастарға» өлеңіндегі ғибратты ойлар Сабақтың мақсаты: Өлеңді талдай отырып білімдерін жүйелеу,жинақтау және шығармашылық жұмыстар арқылы ақынды жан-жақты таныту Сабақтан күтілетін нәтиже: Оқушылар жиынтық бағалану арқылы әрбір іс-әрекетінің назардан тыс қалмай бағаланатынын түсінеді. Нәтижесінде бүгінгі жіберген қателіктерін келесі сабақтарда жібермеуге ұмтылады. Сабақтың көрнекілігі: Электронды оқулық, дидактикалық материалдар, үлестірмелі қима қағаздар Сабақта қолданылатын әдіс- тәсілдер: топтық, жұптық жұмыс, сто Ой толғау, ББҮ стратегиясы,
Сабақ барысы: |
|||
Кіріспе | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Тапсырманың мазмұны |
5 мин
|
Сәлемдесу арқылы көңіл- күйлерін сұрау,жағымды атмосфера қалыптастыру.
Психологиялық дайындық: «Жақсы адам болу — мәртебе»«Жұмыла көтерген жүк жеңіл» дегендей бірлесе жұмыс істейік. Топтарға бөлу Топ басшысына бағалау парағын тарату, Бағалау критерийімен таныстыру Үй тапсырмасын пысықтау «Суретті сұрақ»
|
Оқушылар шеңбер жасап айнала тұрады. Оқушыларға: — Жақсы адам болу үшін не істеуіміз керек?- деген сұрақ ұсынылады. Әр оқушы өз ойын айтып, қолдарын алға қарай созады. Соңында барлығы қолдарын жоғары көтерген кезде шаңырақтың бейнесі шығады. Балаларға ой тастай отырып, барлығымыз жақсы адам болу үшін бірлесе жұмыстанайық .
Оқушылар ақын өлеңдері мен әндері, әңгімелері арқылы топқа бөлініп, бірігіп отырады Оқушылар суретке қарай отырып жауап береді және сұрақты өздері қояды |
«Жақсы адам болу — мәртебе»
«Жұмыла көтерген жүк жеңіл» Қыз бен жігіт суреті Құнанбай суреті Музыкалық нота суреті Сағат суреті «Еңлік- Кебек» мазары Шыңғыстау суреті Саятшылық Шығыс ақындарынаң суреті
|
Негізгі бөлім
10 мин
5 мин
15 мин |
Жұптық, топтық жұмыс үшін ақынның «Жастарға» өлеңі бөлініп беріледі
І топ. «Ақындар» ІІ топ. «Жазушылар» ІІІ топ. «Өнерпаздар»
Сергіту сәті «Менің ойымша…» Шығармашылық кезең Шығармашылық жұмыс. І топ. «Ақындар» Өз шығармашылығыңнан жастарға арнап жазылған бір шумақ өлең оқып бер. ІІ топ. «Жазушылар» Үлылар үндестігі ІІІ топ. «Өнерпаздар» «Өнерпаздар» Жастар үні Мәңгілік ел тақырыбында постер қорғайды |
«Өкіл »стратегиясы
Топтағы оқушылар берілген өлең шумағын оқиды, талдай жасайды, бір-біріне түсіндіреді. Келер топқа барып түсіндіреді
Әр оқушы өз ойын «Менің ойымша…» деп бастап, бүгінгі жастар келбетін ашады «Ақындар» тобындағылар өлең шығарады немесе эссе жазады «Жазушылар» Шәкәрім мен Абайды немесе Ахмет пен Шәкәрімді салыстырады «Өнерпаздар» «Жастар үні», «Мәңгілік ел» тақырыбында постер құрайды |
Оқушылар ақынның өлеңін оқи екінші тапсырмаға сәйкес талдау жасайды
І топ. «Ақындар» 1.Алғашқы үш шумағын мәнерлеп оқу. 2.Бір шумақты өлең құрылысына қарай талдау.(сатылай кешенді талдау) ІІ топ. «Жазушылар»
2.Қара сөзге айналдырып, әңгіме құрау. ІІІ топ. «Өнерпаздар» 1.Соңғы үш шумағын мәнерлеп оқу. 2.Ақын бойындағы қандай қасиетті байқадың? Сергіту сәті жүргізіледі |
Қоры
тынды 10 мин |
Кері рефлексия
Инсерт кестесі таратылады Мадақтау арқылы, топ басшылардың бағалауы арқылы формативті және жиынтық баға Үйге тапсырма: Іздену жұмыстары Өлеңді жаттау |
Оқушылар Инсерт кестесін толтырады
Кері байланыс жүреді. Бағалау жүреді
Күнделікпен жұмыс |
Оқушылар бүгінгі сабақта не білді, жаңалық болған жайтты жазады
Оқушы жауаптарын А.Байтұрсынұлының тәрбиелі сөздерімен байланыстырып бағалау. Іздену жұмыстары |